Dneska když se objednáte ke specialistovi tak klidně čekáte několik měsíců i půl roku než vás vezmou na řadu. Pak přijdete a zjistíte, že doktor, který zná vaší diagnózu nejlépe je zrovna pryč i když jste se k němu přímo objednávali. Nedej bože, když budete potřebovat s něčím jít na operaci.. Ten sešup ve zdravotnictví oproti třeba 10-15 letům na zpět vnímám jako dost markantní.. 🙁
Není se co divit. Koho by pořád bavilo neustále vypínat po každém nastartování tunu asistentů proklikáváním se z menu do podmenu.. A to pokaždé i když jedete jenom pár kilometrů do krámu pro rohlíky. Pak tu máme další nesmysly typu euro 7. Navíc spousty modelů se dnes chovají po sešlápnutí plynu tak trochu ,,jalově" oproti těm starším. Laicky řečeno po sešlápnutí plynu chvíli čekáte něž si jednotka přepočítá emise a pak vydá pokyn teprve ke škrtící klapce.. Kde je pak radost z jízdy, když vám do všeho a za všech okolností kecá do řízení nevyžádaně elektronika auta? Ať automobilky začnou vyrábět co opravdu lidé chtějí a bude po problémech..
Durango je opravdu úžasné, ale je to jen Mid-size, střední velikost. Velké SUV je třeba Suburban, který má za třetí řadou sedaček jako Durango za druhou.
Je to univerzální auto, pro rodinu ideální, na cestování pohodlné, křesla z obyváku, televize pro děcka, za druhou řadou 1200l, za třetí řadou pořád 500l. Manželka je spokojená, ale ráda si bere druhou Alfu aby se svezla svižnějc, tohle je opravdu transportní obyvák. Jinak už je výrazně unifikovanější a globalizovanější. Nemá rám, ve skutečnosti je to stejný auto jako Grand Cherokee se třetí řadou sedaček navíc.
Ale Pentastar bere sám o sobě o 3l míň a faceliftovaný modely berou taky o 3l míň než starší, potom se dá opravdu za 10l, Někdy by to Pentastar do článku chtělo.
Navíc základní model vyšel na jaře pod milion, takže by byl o to zajimavější pro běžné lidi. Naštěstí 8-10 let starý se dá pořídit už opravdu bez problému místo korejského kombi:)
Nejlepší je ta pohoda. Je to jediný auto, u kterýho mě baví rychlostní limity a plynulá jízda a vůbec mě neláká je překračovat, takže vzor bezpečí
Za mě jeden z nejlepších motorů vyráběných v současnosti v USA. Pod deset se dá dostat úplně v pohodě (z vlastní zkušenosti, Wrangler Unlimited 2022, manuál) a zároveň cca 14 mil. vyrobených kusů Pentastarů od roku 2011 mluví za vše.. A za plynem jde velice svižně :)
Dneska, když si koupíte fungl nové auto tak musíte povypínat před jízdou pomalu půlku asistentů (jít složitě do menu pod menu a klikat na dotykové obrazovce) a po každém nastartování zas a znova, zas a znova protože prostě předpis.. Když to neuděláte tak máte po čase chuť z toho auta vyskočit za jízdy páč vám zvuková varování div ne neutrhnou svojí hlasitostí hlavu...
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Čím méně výroby = tím méně emisí CO2. No nakonec se ten klimatický cíl EU splní.. 😄
1 odpověď