Loni, nebo předminulý rok byly v rozměru 205/55 R16 skoro na špici v testech ADAC pneumatiky Barum Polaris 5, tak jsem je koupil na Subaru Legacy v provedení XL, protože jezdím často mimo normální silnice a naprostá špica pro ježdění po celé ČR. Beskydy, Krkonoše, Šumava, sníh, led, bláto a jinej marast... Akorát na dálnici jsou trochu nejistý při vyšších rychlostech, hodně gumový, takový žvejkačky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Podhořanech byla o víkendu soutěž v bezmotorové akrobacii. Byl to finský PIK-20D, kluzák s docela velkými násobky, konstrukce, kde už byl použitý karbon. Po výkrutu měl do konce sestavy pokračovat do povolenýho překrutu 45° na záda. Výkrut byl dokončen chybou umístění v prostoru, až mimo akrobox, až za svahem před letištěm, což zřejmě pilotovi zachránilo život, protože tam měl výšku převýšení svahu k dobru, proti dráze v Podho. V oblouku do toho překrutu se ulomilo levý křídlo, prasknul nosník u kořenovýho žebra, pak se křídlo rozpadlo na kaši, pravé křídlo už jen volně vyklouzlo z centroplánu a počítali jsme ty nekonečný vteřiny a modlili se, než z toho pilot vyskočí ven. Letadlo bylo složený a prohlídnutý výborně, krakorce nosníků byly spojený čepama i po nárazu do země. Ještě jsem mu pomáhal na startu před aerovlekem s ustrojením do kabiny a odstartovat. Článek opsal od PČR idiot a mezi PČR je také spousta idiotů, když i přes odborný výklad přítomných lidí napíšou ty svoje nesmysly o katapultu... to už je fakt moc.
2 odpovědi