To co Fiala pise v prispevku na X je samozrejme pravda a kdo neni hlupak, chape to. Stejne tak chape i to, ze platy jako v nemecku nejdou lusknutim prstu, pokud je to vubec realne. Jen tak mimochodem financni narocnost zivota v nemecku je vyrazne vyssi nez v CR, i proto berou nemci vic nez cesi.
Na druhou stranu by si mel Fiala uvedomit, ze podobne filozoficke uvahy nejsou v jeho “predvolebni” pozici zrovna dobry napad. Takhle stbaka neporazi…
Díky "závodníkům" na silnicích máme stále víc radarů a značek... V provozu je stále víc a víc nervních, spěchajících řidičů, kteří umí jen šlapat na plyn, ale neumí "řídit". Koledujeme si díky nim o snižování rychlosti ve městech na 30 km/h a razantní zvyšování pokut. Řízení už přestává být potěšení a začíná loterie, zda dojedu zdravý, či vůbec dojedu domů. Aut je moc a počet ocasů nedodržujících kde co, stále narůstá.
Co s tím?
Nesmysl. 80% ridicu opravdu neumi ridit, ale tito nejezdi rychle. Naopak uplne zbytecne pomalu i na rovnych a prehlednych usecich za idealnich podminek. Pak se obcas najde nekdo kdo proste nema cas nwbo jen nechce jet desitky kilometru 60-70 mimo obec a predjizdi. Nevidim na tom nic divneho…
O techto situacich ale tento clanek neni, takze nechapu proc sem ten blabol vubec pises… 🤔
Jasně, vjel tam a byla to fatální chyba, kdoví - možná mu v nejhorším momentu chcípnul motor.
Jenže, i ten řidič, co jel po hlavní, nejspíš jel příliš rychle. Když vidím, že je tam výjezd z benzinky, nebo jakýkoli jiný vjezd z vedlejší ulice, tak nejedu jako blázen. Ze 70 km/h se dá zabrzdit aspoň tak, aby nedošlo k fatálnímu střetu. Z 90 nebo víc už to moc nejde. Zkrátka je třeba předvídat, že někdo může udělat chybu.
Brzdis pokazde kdyz jedes kolem benzinky nebo jine vedlejsi silnice na 70 jo? To bych chtel videt… hrozny blaboly tohle…
Vždy jsem měl Fiaty kterých jsem si nevážil. Pak přišel vysněný VW no nepovedl se, pak druhý, ten se taky nepovedl. A asi nějakým úrazem hlavy jsem si pořídil další VW. No a nyní jim přeji přesně co vy. Ta firma si opravdu zaslouží padnout na hubu. A opravdu nejde jen o EV.
Ja mam druhy VW a oba se povedly… 🤷🏼♂️
Az se lidi v autosalonech (nejen VW, cely koncern) zacnou chovat k zakaznikum slusne, prestanou si uctovat predrazenou hodinovou sazbu za servis a okradat lidi (2400bez dph je hodinova sazba za Arteon, vycisteni panoramy melo podle nich trvat 1,5hod - no, muj mechanik to zvladl za 15 minut i s promazanim) a hlavne az vyhodite 4% designery… Golf je odpornej uz nekolik generaci a to co jste vytvorili na novy Passat a Tiguan, to je dalsi hnus. Nemluve o tom, ze jste zrusili sedany a Arteona liftback 🤦🏼♂️
To je zajímavý.Minulý týden to byl oproti švédům top soupeř,a za týden jsou to ubožáci.Celý problém vznikl při prvním zápase.Slávie neumí hrát v hlubokém bloku.To byla špatná taktika od JT.A včera se to od této chyby všechno odvíjelo.Kdyby bylo po prvním zápase 1:1,tak by k žádnému udržování nedocházelo,takto ty frantíci hráli to co jim vyhovovalo.A že jim pomohl rozhodčí?To se děje stále.Jednou mě,podruhé tobě.A že to bylo nesportovní?Tady přece nejde o sport ale v první řadě o peníze.Tak to prostě je.Kdyby nešlo o prachy.tak se z našich mančaftů do LM nebude nikdo tlačit,protože tam nemáme co dělat.A to fandím Spartě.
Ubozaci to jsou kvuli jejich chovani. Ze jde o top soupere nikde nerozporuju. Byli proti sesivkam jasnym favoritem. A taky jsem spartan…
I já se pod to podepisuji, S3 krásný počin, ovšem O4 z něj hodně vykradla a S4 interiér je naprostá bída a záď je něco, co mi připomíná okopírované Mondeo nebo nějaký Opel. Takže příští auto, asi jedině Passat Variant nebo Mercedess E class Shooting Brake, S4 rozhodně ne.
No on novej passat je designove prisernej, to se mi S4 libi vic…
Tyhle rádoby malé pseudoautomaty stojí za velký H. Hlavně teda koncernove dsg je tragédie. Neustále podtocene, dunivé, pomalé vůbec neví co to má dělat, řádí to furt protože ty motorky od koncernu mají malý krouťák a celkově to nejede. Z těchto šmejd mi nejlépe vychází automat od fiatu. S 1.4 multiairem 125kw v alfe guiliette to bylo poměrně dobrý. Jinak jedině a pouze doopravdickej automat od ZF a ve tří litru 👍
Soused nedavno kouoil X5 kde byla ve 100tkm oprava prevodovky ZF za 200tkc protoze se totalne vysypala, ma to zapsany v servisce a dolozeny fakturou.
DSG se suchyma spojkama v benzinu opravdu muze byt casem problem, ale v mamualu taky odejde dvouhmota a to vetsinou driv nez ty spojky u dsg. Naopak DQ250 je spolehliva prevodovka a remap stoji 4000kc a pak nepodtaci a radi velmi dobre. Ono to podtaceni neni jen u DSG, jsou tak nastavene vsechny prevodovky kvuli emisim…
Automat ve fiatu mel bracha a byla to naprosta karastrofa, nedalo se s tim normalne jezdit. Takze asi tak…
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Takto jsem v r96 smetl nákl.soupravou warťase, vjel mi tam z vedlejší. Dva důchodci mrtví a nebylo to veselé období mého života… od té doby mám nohu stále na brzdě a nevěřím že ten co dává přednost mi jí skutečně dá…
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ridice z vedlejsi si hlidam taky a pokud se chova “nestandardne”, taky o neco zpomalim. Soudruh na ktereho jsem reagoval ale vynasi nepodlozene soudy a mele kraviny jako ze jet 90kmh = jet jako blazen.