Absolutně zbytečné auto. Pokud bych to vzal demograficky, tak ženy většinou dají přednost Scale, popřípadě Karoqu. Muži ve středním věku nebo důchodci vezmou Karoq levenější alternativu Kodiaqu, protože na to už nemají. Ta cenovka je docela velký úlet.
600t za kamiq není úlet. Za tu cenu dostanete výkonný motor a poměrně vysokou výbavu. Ta cenovka není v není vzhledem k dnešním cenám nijak špatná, naopak. Když to srovnám třeba s P308GT (aby byla srovnatelná výbava), tak škodovka stojí o 120-150t méně a nemá pod kapotou tříválec.
Jestli škodovka dělá zbytečné auto, tak to rozhodně není Kamiq, ale Scala. Tu jsem měl týden jako náhradní vůz a je to hrůza.
Peter je tam proto , aby zrychlil přechodovou fázi do ůtoku . To co do Sparty úspěšně přinesl Matěj Kovář se nyní chce i od dalších golmanů . Peter má dobrou i přesnou rozehrávku a nohama umí . Samozřejmě dělá i chyby , které pramení z počtu přihrávek směrem k brankáři . Pochybuji , že některý mančaft z ligy zapojuje brankáře víc do výstavby hry . Na čáře také není horší než jiní brankáři , rozhodně to není tak , že by se měl někdo bát , když něco letí na branku . Sparta nehraje dobře , kupí chyby v rozehrávce a zpracování balonu a dostává prostě víc branek , než bývalo zvykem . Možná bych byl pro dát Vojtovi šanci , ale jen z důvodu toho říznutí do nepříliš fungujícího týmu , rozhodně ne proto , že by Peter svou roli zvládal špatně .
Tvl vzdyt je to naprosto hroznej golman… minela skoro v kazdem zapase a ja se opravdu pokazdy kdyz na nej jde balon bojim co udela. Obcas neco chyti - no aby taky ne, od toho tam prece je! Ja bych pred takovou dirou hrat nechtel…
PS a jen takový příklad pravdivosti koncernových parametrů - Kodiaq vs SantaFe - Škodovka má 0-100 o 1s lepší zrychlení oproti Hyundai - ale jen na papíře - ve skutečnosti při mnoha opakování ve všech režimech Hyundai Škodovku vypráskal s velkým náskokem jak nějakou Felicii - tak koukám ze koncern se nepoučil a po lživých údajích o spotřebě dnes uvádí pohádky i o dynamice.
Stačí dohledat na YouTube test SantaFe vs Kodiaq.
Nevim jak santafe vs kodiaq souvisi s tematem 🤔 kouknul jsem na dva testy, ani v jednom jsem nic z toho co pises nevidel.
Ale oko je to jedno, ty proste nemas rad koncern a me je to zaprvy jedno, zadruhy je to tvoje vec. Ale nepis tady zaujaty bludy jako malej kluk…
Myslím že píšete pohádky.
Led světla jsou na Mazdě jako základní výbava dobrých 8 let ve vyšších výbavách déle.
A že se zadře benzínový motor po 80 tisících karbonem je pohádka vycucaná z prstu. Jednak ani po 200 tisících tyhle motory nemají nijak extrémní úsady pokud s tím nejezdi klobouk a za druhé to pak dělá jiné problémy. A ne opravdu to není žádný známý problém - opět plácáte v určitých letech se zadíraly naftové motory - rakouské řešení vaček - dnes se nepoužívá.
Sám mám najeto 75000 a motor čistý - přítelkyně 140000 a motor čistý - kamarád 230000 a nějaký ten karbon tam je ale nic hrozného.
Pozadovanou vybavu co jsem naklikal na sauto (kupuji 2 roky stara auta) nesplnovala pred rokem ani jedna mazda6 a to jsem mel zajem pouze o 2,5 benzin, coz nejsou zadne holobyty. Arteonu ji splnovalo plno.
Opravdu jsem o ni uvazoval a na cca 4 mesice jsem se stal clenem mazdaclubu. Zaprvy se tam resily uplne stejne zavady na autech jako na kazdem jinem klubu, zadruhe tam durazne varovali pred benziny s prumernou spotrebou 6l, prave kvuli zanaseni karbonem. Zatreti snad nebyl tyden, aby tam nekdo neprodaval o generaci starsi sestku na dily - duvod byl pokazde stejny, padly benzinovy motor. Pak jsem se z klubu odhlasil.
Jedine plus mazdy byl kvalitneji zpravovany interier.
V zásadě není, MB A i B jsou na plebejské technice z renaultu, to prostě není ta pravá premiovka "ten" mercedes, a proto je to cenově níž - na úrovni mainstreamu jako Kodiaq nebo Peugeotu.
To glb ma muj soused a ver, ze kodiaq tomu nesaha ani po pas a v P308 jsi evidentne nikdy nesedel, protoze ten se neblizi ani skodovce, natoz MB.
Ten motůrek to je slabota, tohle a RS? 😂 za nižší cenu jsou výrazně silnější SUV ve vyšší kvalitě a výbavě.
Škodovku/koncern si dnes koupí jen B….BEC.
Kdyz jsem vybiral auto, koukal jsem i na mazdu 6. Jediny pouzitelny motor 2.5 benzin, bohuzel led svetla, digitalni kokpit atd v te dobe mazde nic nerikalo nebo aspon takova nebyla v nabidce. Koupil jsem arteon tdi 140kw a spokojenost (stejna cena jako ty mazdy co byly oproti nemu v holobytu). Soused v te dobe kouoil prave benzinovou mazdu6 s tim, ze koncernove nafty stoji za prd a serou se. Na mazde najel 80tkm a zaderl se mu motor (znamy problem asi nejen mazdy s karbonem). Momentalne planuje koncern v nafte 🤣 i proto, ze ja na nich ve dvou autech najel 250tkm bez jedineho problemu s motorem.
Pointa je v tom, ze nemam rad tyhle radoby namachrovany a povyseny kecy o koncernu… osobne bych kodiaq za ty prachy nekoupil, ostatne zadny suv bych nekoupil, ale spatny auto to neni.
Macron je sasek, ktery podelal vsehno, na co v zahranicni politice sahl. Tenhle trouba at se radsi stara o cokoliv, jen ne o Ukrajinu. Ukrajine proti rusakum fandim, ale popravde nema nadeji. Snad Teump vyjedna co nejlepsi podminky kapitulace a z toho co zbyde si EU stejne udela montovnu. Tak tu agonii neprodluzujte a hlavne nenechte toho francouzskeho neknubu cokoliv podelat.
Takto jsem v r96 smetl nákl.soupravou warťase, vjel mi tam z vedlejší. Dva důchodci mrtví a nebylo to veselé období mého života… od té doby mám nohu stále na brzdě a nevěřím že ten co dává přednost mi jí skutečně dá…
Ridice z vedlejsi si hlidam taky a pokud se chova “nestandardne”, taky o neco zpomalim. Soudruh na ktereho jsem reagoval ale vynasi nepodlozene soudy a mele kraviny jako ze jet 90kmh = jet jako blazen.
To co Fiala pise v prispevku na X je samozrejme pravda a kdo neni hlupak, chape to. Stejne tak chape i to, ze platy jako v nemecku nejdou lusknutim prstu, pokud je to vubec realne. Jen tak mimochodem financni narocnost zivota v nemecku je vyrazne vyssi nez v CR, i proto berou nemci vic nez cesi.
Na druhou stranu by si mel Fiala uvedomit, ze podobne filozoficke uvahy nejsou v jeho “predvolebni” pozici zrovna dobry napad. Takhle stbaka neporazi…
Díky "závodníkům" na silnicích máme stále víc radarů a značek... V provozu je stále víc a víc nervních, spěchajících řidičů, kteří umí jen šlapat na plyn, ale neumí "řídit". Koledujeme si díky nim o snižování rychlosti ve městech na 30 km/h a razantní zvyšování pokut. Řízení už přestává být potěšení a začíná loterie, zda dojedu zdravý, či vůbec dojedu domů. Aut je moc a počet ocasů nedodržujících kde co, stále narůstá.
Co s tím?
Nesmysl. 80% ridicu opravdu neumi ridit, ale tito nejezdi rychle. Naopak uplne zbytecne pomalu i na rovnych a prehlednych usecich za idealnich podminek. Pak se obcas najde nekdo kdo proste nema cas nwbo jen nechce jet desitky kilometru 60-70 mimo obec a predjizdi. Nevidim na tom nic divneho…
O techto situacich ale tento clanek neni, takze nechapu proc sem ten blabol vubec pises… 🤔
Jasně, vjel tam a byla to fatální chyba, kdoví - možná mu v nejhorším momentu chcípnul motor.
Jenže, i ten řidič, co jel po hlavní, nejspíš jel příliš rychle. Když vidím, že je tam výjezd z benzinky, nebo jakýkoli jiný vjezd z vedlejší ulice, tak nejedu jako blázen. Ze 70 km/h se dá zabrzdit aspoň tak, aby nedošlo k fatálnímu střetu. Z 90 nebo víc už to moc nejde. Zkrátka je třeba předvídat, že někdo může udělat chybu.
Brzdis pokazde kdyz jedes kolem benzinky nebo jine vedlejsi silnice na 70 jo? To bych chtel videt… hrozny blaboly tohle…
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To ze jel rychle neznamena, ze nebezpecne. Navic v takovem aute…