Má to dvě roviny, jedna, že za dálnici, která by teď stála 35 miliard zaplatíme za 20 let odhadem 135 miliard + cenu za údržbu navýšenou o 30-40% a pravidelně zvyšovanou o inflaci.
Druhá rovina je, že investor si bude moci prodávat reklamu a bez jeho svolení (příslušném poplatku) tam nebude stát žádná benzinka.
PPP = zaplatíme minimálně třikrát za jednu práci (a zadlužíme naše děti).
Jen aby ODS a její kmotři byli zabezpečení na desítky let dopředu nevypověditelnými smlouvami.
placate nesmysly
Spíše by se na to mělo koukat tak, že místo aby se vyplatilo na mzdách lidské obsluhy 80 miliard a z toho všeho se odvedly daně a odvody, a to nejspíše za hodně dlouhou dobu, tak se peníze tzn. proinvestují a při té příležitosti se možná i pár zlaťáků zakutálí.
A za pár let (10-15 roků) se bude muset dělat modernizace.
Absurdní!
Rozbijte ty stroje, berou dělníkům práci!
Celkový souhlas.
Zákon to říká jasně:
Je-li pro zařazování do průběžného jízdního pruhu zřízen připojovací pruh, je řidič povinen před zařazením do průběžného pruhu užít připojovacího pruhu. Při zařazování z připojovacího pruhu do průběžného pruhu řidič nesmí ohrozit řidiče jedoucí v průběžném pruhu. Není-li připojovací pruh zřízen, je řidič povinen dát přednost v jízdě vozidlům jedoucím v průběžném pruhu.
Pokud byla dodávka vedle kamionu a on ji natvrdo zatlačil tak je hňup kamioňák. Pokud jelo ještě něco vedle dodávky tak je to hazard na nejvyšší úrovni. To co předvedl rádoby řidič dodávky je stejná hovadina ne-li vetší. Jednoduše - pokud nebude záznam před situací tak se bude řešit vybrždění. Pokud se prokáže vytlačení tak bych to viděl 50na50 (hňup na hňupa)
Ten pruh, už něhož přejížděl kamion ale není připojovací, ale končící průběžný. Je to místo, kde se má aplikovat pravidlo zipu, jsou-li pro to dány podmínky, tj. souběžná jízda atd.
Tak čmoudíci. Raketovým tempem odpadá jeden váš argument proti elektroautům za druhým. O ceně se už vůbec nikdo nebaví, protože Čína nás za chvíli zaplaví levnými elektroauty, která budou mnohem levnější než vaše čmoudíky. Dojezd se sodíkovými bateriemi plánují čínští technici mít během 5 let okolo 1000 km. A sodíku je všude spousta.
Takže to shrňme:
Cena - jde raketově dolů.
Dojezd - tak velkou nádrž do svého čmoudíka nedáte, jaký bude u Eaut za 5 let dojezd.
Nedostatečné vzácné kovy - vyvíjí se spousta nových technologií, které je nebudou potřebovat
Dobíjení - nabijete si doma, před obchoďákem, v práci - všude. Nebudete muset hledat benzínku.
A hlavně. Elektroauto je nesmírně jednoduché. Motor a baterie. Žádná převodovka, spalovací soustava...... Odpadne spousta nyní nutných servisů. A ten požitek, když jedete a neřve vám motor.
96% uživatelů elektroaut je se svými vozy spokojeno a do čmoudíka by už nešlo. Brzy budete i Vy.
A nepište mi prosím své stovky dalších argumentů (nedostatečná kapacita sítě, komplikace při hašení, snížení dojezdu při mrazu....). Vaši čmoudíci jich mají také stovky. Minulý týden manželka nenastartovala Opela a musela do práce jezdit busem. Vadné čidlo pod spojkovým pedálem. 3 dny čekala, než jí to opravili. Takže problémy jsou a budou se všemi auty.
Až budou ty auta na trhu, tak s elektřinou nemá asi nikdo problém.
Existuje spousta možností. Např. odpustit část (klidně i větší polovinu) školného v klíčových oborech, pokud si absolvent odpracuje určitý počet let v oboru ve veřejné službě v republice (zdravotnictví, školství atd.) Je totální nesmysl mít podfinancované školství a spoustu absolventů, kteří u nás zdarma vystudují a pak v oboru nepracují nebo odcházejí za hranice. Máme jako společnost na to, abychom si to mohli dovolit?
Studoval jsem VŠ před 25 lety a na školné 10.000 / rok bych si vydělal tehdy za mesic. To je opravdu jen symbolická částka.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
No to jsem sice nikde nepsala ale těžko budu moci dělat Sociálního pracovníka na dálku. A VŽV nemám díky.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to je otázka priorit, jestli je vaší prioritou dělat sociálního pracovníka v ČR nebo delat cokoliv jiného ale žít tam kde chcete
1 odpověď