Ono to je strašně složité. Tento problém tu vyhnívá po desetiletí, ne li století. Základem je posílání dětí do školy a to dětí připravených (učebnice, sešty, úkoly...). Pokud má dítě neomluvené hodiny = žádné sociální dávky rodičům. Tímto je nutné začít a postupně být stále náročnější. Toto není otázka jednoho či několika let, je to práce na desetiletí. A že jsou takzvané romské tříd či školy? Je to jen a jenom tím, že tento problém se neřeší. Já bych osobně své dítě do takové školy za nynější situaceb nikdy nedal a zajímalo by mě, kdo z těch co tuto problematiku řeší, by tak učinil.
Tak to je o mužích n Ukrajině. Ale co všichni ukrjinští muži mimo Ukrajinu? Jak ti pomáhají ekonomice státu? Např. tím, že za vydělané peníze skupují v zahraničí léky,... a posílají je na Ukrajinu? Podle toho co vidím ve svém nejbližším okolí, by na Ukrajině nevěděli co s vojáky. Proč je ostatní státy neposílají domů tak, jak tam posílají tančíky a děla?
Už jste někdy nad tím přemýšleli? Udělá-li soukromník někde na střeše fotovoltaiku, návratnost investice při správném postupu je několik let. Fotovoltaické parky potřebují obrovské invetice a hlavně neustálé dotace. Kdepak tedy je pravda? Námitky jako zabraná půda moc neobstojí, fotovoltaické parky by měly být zřizovány především na půdě která je takřka jinak nevyužitelná (různé skládky, opuštěné lomy,...). Z logiky věci dále vyplývá, že po ukončení dotací se tyto parky rozmontují a zruší jako nerentabilní?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
A kdo to je ten Fiala?
1 odpověď