Jezdil jsem na těchto strojích jako strojvedoucí na tratích hlavně Brno-Česká Třebová,a Brno Nezamyslice.Neuvěřitelně spolehlivý a odolný stroj.Vyráběl se v lokomotivce ČKD Praha v počtu víc jak 7000 kusů na export,ale pro tehdejší ČSD se vyrobilo necelých 200 kusů Dubnici na Slovensku.Po revoluci pro mě dělali hřídele na vodní elektrárnu a bylo to právě v hale kde se dřív nomtovali právě čmeláci.Hřídele byli v celé délce vrtané,což uměli pouze v té Dubnici.Dělali tam totiž též hlavně do tanků.Zvuk čmeláka byl slyšet na kilometry daleko zvl. nulté řady.Jedničková řada již měla malý tlumič ,ale zvuk měla taktéž jadrný.Stejný motor měly i bardotky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Město Kuřim už léta blokuje stavbu rychlostní silnice 43, ale pro řidiče už budou mít druhý radar.První jim už vydělává na ulici zámecká.
1 odpověď