Češi vzali útokem dotace? Správný nadpis je Podnikatelé vzali útokem dotace. Běžný Čech neměl nárok. A dotace skončily v září a přineslo to akorát pokles prodej těchto aut o 8% !! 🙂 Tohle přiznal ministr dopravy Kupka v TV. Jinými slovy: dotace nepřinesly kýžený efekt. A ani defacto nemohly, protože většina firem,které nárok na dotaci měly, pořizuje auta na tzv.fleet.Tzn. výměna po dvou létech. Takže za dva roky bude pokles prodeje těchto aut ještě vyšší.
To bude tím, že nová auta si stejně cca ze 75% kupují firmy 🙂.
Jasně, pro ekoteroristy jsme jedovatá země a vše co kouří se musí zakázat. Ale že lidé, kteří většinu života žili v totálně zakouřené a zaprášené zemi, kde fabriky hulily naplno bez jakýchkoliv filtrů, a dýchaly se milionkrát větší zplodiny z Trabantů a Wartburgů, se dnes průměrně dožívají přes 80 let (stát pro ně ani nemá na důchody), to jim není divné?
Ano, ale na sídliště kde jsem vyrůstal bylo asi 50 aut, dnes jich tam je několik tisíc 🙂.
Nejsem ekoterorista, ale rozdíl jestli ulicí projede moderní auto nebo jedničková Oktávka v TDI či něco staršího je, měřeno smradem, dost značný 🙂.
Zase jeden zastánce elektromobility, bohužel, opět poněkud chudý duchem....
Jak známo, uhlíková stopa elektromobilu se proti klasice vyrovná po cca 150 000 km a to už je dáááávno baterie po smrti. A kolik bude stát nová ????
Takže ta jeho "kalkulace nákladů" kulhá na všechny čtyři ....
Propagátory a a zastánce elektromobility by měli zavírat, případně léčit ledovou vodou a elektrošoky
Píšete nesmysly, baterie po 150k rozhodně po smrti není 🙂, nesmíte věřit dezinfowebům typu Autoforum 😄.
Ono je hlavně ošidné až zcestné řídit se průměrem. Jezdíte třeba denně do práce 25 km tam, 25 zpět a cca 1x za 2 týdny si vyrazíte na víkend nebo výlet cca 120 - 150 km daleko (takže 250 - 300 výlet), i v zimě, třeba na lyže. z toho vychází průměrný denní nájezd asi 90 km, takže podle většiny chytrolínů by Vám měl bohtě stačit dojezd 150 km. A přitom je to absolutně nepoužitelné. Abyste ten výlet v pohodě dal i v zimě po 8 nebo 10 letech potřebujete tabulkový dojezd kolem 500 km ... co to dneska má? S benzínovým 10 až 15 let starým kombíkem absolutně bez starostí (jestli by byla lepší nafta je otázka, těch 25 km na jednu jízdu je možná tak na hraně).
Jasně, každý to má jinak. My měli naftové auto s dojezdem 1000, pak benzín s dojezdem 800. Když jsme pak uvažovali o výměně, žena si vzala hybrid. Čistě na baterii to ujede cca 50-60, čímž odjezdí 99% jízd. Pro její klid tam má dalších 600 km na benzín.
Já jsem pořídil EV s dojezdem cca 400-500 km a ještě nikdy jsem se nedostal do nějaké nouze, nabíjím to doma nebo na chatě, výjimečně někde po cestě. Dneska už má každý lepší hotel nějakou tu nabíječku... Podél dálnic je jich už taky dost, hlavně v zahraničí.
Neberu to ale jako náboženství, je to prostě jenom auto, které nemá motor na benzín nebo naftu. Jestli je to ekologické nevím, každopádně to nesmrdí jako staré TDI. Je to drahé na pořízení, to zatím opravdu ano. Pro každého to asi hned tak nebude, pro mě OK.
Ať si prostě každý koupí co mu vyhovuje 🙂.
Pro mě jo. mám spoustu výletů, 200 až 300 km, i v zimě. a pár delších. a vesměs to přes den stojí někde "in the middle of nowhere" kde to není jak nabít. A vracet se pozdě večer s tím že budu hypnotizovat ukazatel dojezdu nebo hledat kde si dát vynucenou přestávku abych se dostal domů ... děkuju nechci
Chápu, v tomhle případě to nedává moc smysl. Za pár let už bude dojezd třeba třikrát vyšší, uvidíme:-).
jasně. toto je činnost policie ČR. Sledované přestupky! Nejlépe v civilním provedení! Nemám problém s tím, pokud PČR bude řešit přestupky v doprav na OPRAVDU KRITICKÝCH MÍSTECH! ale toto místo asi kritické není, protože tam došlo k nehodě naposledy v červenci, byť tragické, To se může stát i na silnici 3 třídy! Proč tam byli? protože se všeobecně ví, že se tam jezdí rychleji!!!!
Vůbec se nebere v potaz schopnosti a kvalita vozidel v součaqsné době! Když se chce, tak se tvrdí, že od r.1989 se změnily podmínky tak, že je potřeba je upravit, ale u rychlosti k tomu nedošlo.
Je to jen o tom udělat akci a pak prezentovat výsledky!!!! mne by zajímalo, kdy bude provedená akce na snížení všeobecné kriminality na Českolipsku a její výsledky. Nikdy to nebude, protože to je i pro Policii ČR opravdu těžký oříšek!
Ať měří všude, jednou máme nějaké rychlostní limity, tak ať se dodržují.
Noposud jsem nikde nečetl, jak bude zajištěno dobíjení. Nyní, když u nás jezdí omezený počet elektroaut to lze u nabiječek ještě nějak zvládnout. Navíc mají většinu podniky které mají garáže a tam je mohou dobít.. Ovšem na sídlišti budou mít jejich majitelé vyhozené kabely z oken a auta dobíjet? A nesmí se zapomenout na fakt, že pro zajištění dobíjení je třeba mít pro tento zvětšený odběr el. energie dostatečně dimenzovanou rozvodnou síť.
Ono to není potřeba nabíjet každý den, ale třeba jednou týdně.
Elektromobil si koupili movití zákazníci, kteří chtěli být jednak zajímaví (ukázat okolí, že si to mohou dovolit) a jednak využili nesmyslné dotace, které se poskytovaly. V Česku se dotace na nákup elektroaut stále poskytují, a to podnikatelům! Jakmile to skončí, prodej se prudce propadne. Lidé ze sídlišť to nikdy kupovat nebudou.
Nedotažený, nedomyšlený a nejuspěchanější projekt zelených politiků, který kdy vymysleli.
Není to tak, kdo jednou EV vyzkouší, už na spalovák zpět nechce 🙂.
A mám ho za svoje bez dotace 🙂.
Lze sepsat závěť. Minimum dědictví je čtvrtina zákonného dědického podílu pro dospělé dítě. Takže fakticky 1/2*1/2*1/4 = 1/16 majetku pro dospělé děti je minimum. U baráku a pozemků třeba za deset mega, což není zas nic moc, stačí barák ve městě, pod ním pozemek, samostatný byt a garáž, je to ale i tak přes 600 000 kaček. Ale pokud máte dvě dospělé děti, tak prodáte tu garáž, vyplatíte každému 300 000 Kč a je hotovo.
Děti se můžou se zříct dědictví ve prospěch rodiče. Nebo ne?
Konkurenci zlikvidovaly prvořadě řetězce supermarketů. A také ochota Vietnamců pracovat ve svých obchodech podstatně intenzivněji, než místní. Mnozí čeští pivní rozumbradové frflají a pomlouvají, ale na faktu, že nebýt Vietnamců, mnohde už by nebyl žádný krám nebo restaurace, to nic nemění. Stejně jako dnes už by mnohá odvětví kolabovala či byla v těžké personální krizi bez ukrajinských pracovních sil.
Přesně 👍.
4
Sledujících
3
Sleduje
4
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Další 2 vyhozené miliardy? To se to rozdává z cizího! To se ze síly moci rozdávají peníze daňových poplatníků na drahé elektrohračky pro bohaté! Když už konečně voliči vykopou ty podvodné politiky, okrádající je o jejich peníze?
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nebreč 🙂.