Josef Frantisek se vracel z ,,volneho lovu,, a pristaval na,,cizim,,letisti,ktere melo kratkou pristavaci drahu.Dosedl,,pozde,,a nedobrzdil na konci,,drahy,ktera byla ukoncena,,zdi,, z drevenych fosni ! Narazil do ni a tehdejsi,,poutaci,,pasy byly jen bavlnene se mu utrhly a hlavou narazil do,,zamerovace,,palubni desky a mel zlamany,,vaz,, ! ! ! Mel daleko vice sestrelu ale sestrelene letouny,ktere spadly do,,kanalu,,se nedaly,,overit,,a nezapocitavaly se ! ! !
U vozidel ,,nafta,,common rail chybi upozorneni,ze za behu motoru se nesmi otvirat kapota nebo kryt motoru ! ! ! Je tam tak vysoky vstrikovaci tlak paliva ,ze byl ,,pripad,,fatalni kdy mechanik,,dal,,hlavu ,,nad motor kde byl ,,unik,, paliva ze vstrikovace a skoncil,,natvrdo ! Berte to jako varovani a radeji to nezkousejte ! ! !
Znamy mel ten typ SV motor.Hubacek,,psal,,jak jeho mechanik poprve rozebral motor a nedal ventilove pruziny do,,rady,,jak je demontoval.A motor potom nemel,,vykon,, ! A potom,,tyden,,prehazovali,,poradi pruzin aby to ,jelo,, ! Zjistili ze kazda pruzina je jinak,,tvrda,, ! U toho zavodniho motoru F 3 ! A pod karburatorem tehdy byl,,plech,,s malou dirou aby byl omezeny vykon motoru !
Marek,Ctiborek,Gajdusek ! Nostalgie . Ma byt Markova na obrazku zluta v LEVO !!! Jednou byla na ,,motorarne,,sranda.Seriove motory se brzdily a mely v prumeru vsechny 160 koni 5200 ot min.A prisel motor ten stejny,,seriovy,,a mel 200 koni ! ! ! Mistr motorarny zacal chodit po podniku,,aki sme to velci frajeri,,takovy vykon z motoru v serii ! Na druhy den prisli skladnici ze skladu dilu a ,ze hledaji bednu z Nemecka s pisty od firmy Porsche urcenou na ,,vyvoj dilnu,, pro zavodni vozy.Tehdy si firma Porsche vyrabela pisty sama.Nebrali je od fa.Mahle.Oni ty zavodni pisty Porsche dali omylem do serioveho motoru! Bylo z toho velke,,halo,, po fabrice.Jen tak na,, okraj,, na letisti se zkousela aerodynamika T 603 a stary T 600 Tatraplan se stejnym motorem T 603 .A Tatraplan ,,prevalcoval,,T 603 ,,levou zadni,, ! ! ! Vsichni zirali jak je to mozne !
Baterie 300 MW ? ? ? A na,,kolik hodin vykonu ? ? ? Nadsazene ! ! ! ,,Prunerov,, mel vykon jednoho energobloku 300 az 500 MW to je Megawatu trvaleho vykonu do site ! Nase prvni jaderna elektrarna mela z jednoho energobloku pouze vykon 50 MW ! ! ! V Australii je,,,horko,, a uchladit takove,,zarizeni,,vcetne,,menicu,, je NEREALNE ! ! !
V Mexiku je turisticka plaz a je tam cedule jak vrata kolik lidi se tam uz utopilo ! Tenkrat tam bylo cislo 110 ! ! ! Cesky turista si to precet a povida takova klidna voda v zatoce jdu plavat ! A za 5 minut se topil ! A volal o pomoc ! Tato zatoka nema,,pobrezni straz,, ! Prijel mu na pomoc na veslici mistni domorodec a volal na neho.Das 100 dolaru za zachranu ?Ten topicise,jasne dam ! Tak ho vytahnul do lodky ! A povida mu.Tady tim se tu zivim a za rok vydelam na nove auto ! Turiste ctou ceduli a neveri ! ! ! Je tam smrtelny hlubinny proud vody z oceanu ! ! ! Voda je nebezpecna a na tom splavu se to jmenuje,,NENOSNA VODA,, ! ! ! Pena nenese ! ! ! A VALEC,,vyvar ! Dokaze zabit i za nejnizsi vody v lete ! Jeden je na Luznici .,,Voda,,je nebezpecna ! ! !
Asi v nizkych letovych hladinach ! Ne lide ale piloti ! Podvozek tri krat 450 americkych liber by asi vychazelo ! Jejich prednosti byla palebna sila.Nepratelsky letoun se po zasahu z Airacobry doslova,,rozstriknul,, ! ! ! Prvni verzim se,,krizila,,zadni kormidla tak je potom ,,vyztuzili,, ! Nejvice vitezstvi na nich mel Rus Pokryskin !
Legenda ! Na foto je T603 model 2 chromova kotva na predni kapote.Motor 500 km?Jak jste ho meli louho na,,brzde,,?Motor,,slzi,,olej.Pod olejovou vanu se musi dat tesneni z olejove gumy ! Tyto motory vsechny,,slzi,z olejovych chladicu ! Jen nas ,,neslzel,,Olejove chladice se musi cele potopit do vany s,,pajkou,, ! T 603 startuje na,,,skrt,, ale je to postup ! Studena ! Otevre se zadni,,dekl,,motoru napumpuje se benzin ,,packou,,cerpadla benzinu doplna,pak se za tahla ovladani klapek karburatoru podle venkovni teploty pri plus 15 st.cel. 10 krat potahne tahly naplno a zpet.Pak se znovu dopumpuje packou benzin na pal. cerpadle ! zavre se kapota ! Nasedne se do vozu zapne zapalovani ,vytahne tahlo sytice naplno !5 krat se plynule rychle seslapne plynovy pedal.Pocka se 10 sekund. Neutral ! ! ! Vymycknuta spojka opotrebovava axialni lozisko klikovky !Pri neseslapnutem pedalu ,,plynu se ,,start,, ! 3 sekundy a motor HNED bezi ! ! ! Tahlo sytice se pozvolna zasunuje aby motor bezel na vyssi volnobezne otacky !Pak se pomalu zasunuje az udrzi volnobezne otacky.
Ja mu osobne,,davam 5 Michelinskych hvezd i,kdyz takovych co tohleto delaji a,,umi,, je ,,vice,,.Ten ,,tuning,,je o penezich.Pekne vozy kdysi ,,kreslil,,vytvarnik Kral Vaclav?.Mam je v garazi na vratech i Skodovky kreslil.Dnes jdete po parkovisti aut u obchodaku a jen,,nuda,,vsechny ty auta.Drive si to majitele,,vyzdobovali,,dnes je to uz asi jen,,dopravni,,prostredek.Dnes je auto jiny,,level,, ?Chtelo by to,kdyby umel tyto vozy i,,pomalovat,,barevne pruhy a kombinace barev.,,To,,je super a to mu ,,chybi,, ! Na predni kapote byval tigr nebo papousek na boku cvalajici hrebec a pod.Tomu by se mel venovat a dobre by ,,to,,prodal.Preji mnoho uspechu.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Realne to je jsou takovi ,,mistri,,sveta setkal jsem se snimi ! Protoze umi letat ,,nizko,,a vyuziva toho ! ! !