A vy si opravdu myslíte, nebýt majdanu a obratu v politice Ukrajiny, že by Rusko na ni i tak zaútočilo? Pokud ano, tak vám to teda moc nemyslí.
Nezaútočilo, vytvořilo by s loutkovým vůdcem společenství a loutkový vůdce by měl asi leteckou nehodu, nebo by vypadnul v bungalovu s 10. patra,
Pak by byla tato ukraina znovu přivázána k Moskvě.
Pánové a dámy, vy si myslíte že WV zdražuje protože chce?
Je to běžný vývoj. Teď se musí transformovat nazpět nebo se úplně rozpadnout a budou nahrazeni něčím jiným.
Totéž platí pro Německo jako celek - musí se transformovat na práci ne na prodej vlnění vzduchu a užívání si. Úkol tak na 10 - 15 let.
Těch přínosů je hned několik
VW s elektromobilitou zaspal. A mediální kampaň proti elektromobilitě nezřídka živená ruskými troly a užitečnými idioty to završila. Komu tohle vyhovuje, je jasné.
Oni trolové nejsou ti hlavní škůdci, ale cena za vozidlo a cena za dobíjení nemluvě o ceně oprav takovéhoto vozidla. Dalším hřebíčkem je prudký pád ceny vozidla v době užívání (velmi špatně se prodávají do druhé ruky protože platí to výše)
GREEN DEAL - nejdříve politici, potom šéfové velkých firem atd.
Všichni podlehli této demagogii, stejně jako kdysi jiní hnědému nacismu a rudému komunismu.
To není jen VW !
Vedení EU a její EK to jsou hlavní hrobaři celé Evropy.
Británie dobře věděla, proč musí z tohoto vlaku vystoupit včas.
Zrušení EK a návrat ke starým hodnotám spolupráce států v rámci Evropského hospodářství, zrušení dotací ( tím pádem konec vybírání odpustků = emisních povolenek ) je jediná rozumná cesta, jak zachránit Evropu.
Pozor GB má taktéž svou odnož GD. A nedávno byla uzavřena poslední uhelná elektrárna.
Cesta do chudoby otevřená.Už ti co mají sotva na přežití budou končit pod mostem.Naopak ti co nás okradou budou se mít čím dál líp.Pokud se budeme bavit o firmách tak ty položí náklady na energie.To povede k tomu že firmy budou nekonkurenceschopné a s poklesem zakázek a začne brutální propouštění.Výroba půjde do háje.
A tím pádem se velmi dobře ekonomika dekarbonizuje. Německo již proces zahájilo. Velké firmy utíkají, střední utíkají nebo propouštějí.
"Když si totiž někdo o peníze neřekne, tak mu je manažeři většinou nepřidají. On je pak naštvaný a odchází jinam."
A to je jádro pudla. Pokud zaměstnanec odvádí dobou práci a je možnost navyšovat z lehka a průběžně jeho mzdu, pak je jedním z úkolů dobrého manažera si takového zaměstnance udržet.
Protože když mu odejde, tak musí přilákat nového, kterého musí zaplatit stejně (píšou v článku, že když je to nutné, tak dávají i víc, což nesou špatně stávající zaměstnanci) a musí jej zaškolit a málo kdy nováček dokáže to, co pracovník s letitou praxí.
To jsou zbytečné náklady na víc.
Ono dobrý a poctiví zaměstnanec nechce zůstávat někde, kde si jeho práce finančně neváží. To má rok co rok žadonit a škemrat o navýšení své mzdy?
Klasika: Šéfe přidáte mi?
Tak přidejte.
Ono to taky třeba vypadá takto. Zkušení pracovníci montují daný výrobek 2 týdny a tlačí na mzdu protože zkušení. Nově zaškolení /nemají některé návyky starých zkušených/ to samé ve stejné kvalitě realizují za polovinu času. Takže se jim dá přidat a zkušení kurvují ještě více.
Nebo takto
ten nejlepší a nezkušenější je zaplacen vysoko ale je vyštípán průměrem protože mu dávají sežrat jeho výkon /kazí jim jejich pozice/
Nebo takto
staří zkušení sdělí vedení že bude po jejich (výkon a peníze) jinak odejdou. Znamená to dělat stejně za daleko vyšší peníze. Peníze dostali tlak na výkon vzrostl (bez účinku) a stejně část šla pryč - přece se nenechají buzerovat jsou zkušení a ví jak rychle a za kolik.
Elektro ......ci už vám to konečně došlo že spalovací motory přináší do státní kasy obrovské peníze z nichž se platí infrastruktura, policie a mnoho dalšího????:?
Tak teď se uvidí jak he ta elektromobilita levná a ekologická. 1 kW za 15 - 25 Kč u stojanu (bez daní a spotřebních daní....).
Píšu o tom co se začalo tlačit dotacema na elektroauta. Kde vezmou státy peníze z provozu. Znamená to 1 - 2 Kč na km.
U spalováků to bylo dáno objemem motoru a spotřebou. Jak to chtějí udělat u elektroaut netuším, ale doufám že to bude stejně blbě jak celá elektromobilita. Cíl krásný ale to pitomé provedení.....
Dobrý den,
jestliže tabulka ukazuje cenu za palivové auto a za elektrické auto ať taktéž ukážou kolik z ceny dostane stát. V ČR je to cca polovina ceny natankovaného paliva. A při schodcích rozpočtu se bude hledat každá miliarda. A palivo dělá cca 1 - 2 miliardy měsíčně do státu.
Taky bych jezdil za 48 Kč 200km ale to by nesměla bít zelená enegie z Evropy ale Čínský energetický mix.... který na CO2 tak moc nehledí hlavně ekonomická účinnost.
Svět se v p.,děl obrací. Pokud povolil donést dortu a jsou to narozeniny babičky, tak za
A Řeknu pořádajícímu dopředu o taxe za práci.
B nic si neúčtují, protože ostatní mám započítáno v obsluze celé partie
C mám celý provoz blbě spočítaný (na hranu ) a je mi jedno že budu jako blbec a vydřiduch. Tak jako ostatní.
Prosím o vysvětlení ,, co je to za ekologickou katastrofu,,
Povodeň (přirozený děj) spláchla ryby (přirozeně žijící tvor) do moře. Zde uhynuly (přirozeně). Teď v moři hnijí a rozkládají se (přirozeně a tvoří koloběh). Toto se ale lidem nelíbí ikdyž děj je přirozený.
Takže v čem je to neekologické, nepřirozené špatné pro přírodu a ekosystémy?????
Nebo se to jen nelíbí a je to tak trochu fuj?????
Dobrý den,
pan doktor to řekl dobře - zdraví je komodita- ale pro koho. Naše zdravotnictví léčí diagnostikuje pacienti navštěvují a výsledky nikde. I toto konstatoval ve svém článku ,,část o tom že se naši lidé propadají do nemocí o 10 let dříve než na západě,,
Jeho závěr je že se málo staráme o zdraví
-ale k čemu jsou ty návštěvy doktorů kterých máme více než na západě
pacient není ekonomický otrok doktora či zubaře
Doplním ještě druhou stranu mince
co budete dělat s částí populace která nebude mít to štěstí a onemocní nějakou blbou chorobou. Bude zaveden Darvinismus přirozeného výběru?
Ten hošík co se na něj vybíralo si svou chorobu nezpůsobil ,,ale zdraví je komodita,, a lidi se na dítě poskládají. Protože dítě (tak jsme po 1000 let nastaveny).
Nebo Anička Slováčková (mediálně známo) za svou chorobu nemůže měla smůlu.
Toto vše se promítá do vyjádření pana doktora... říká se tomu uměřenost a humanita.. na čemž stála naše civilizace. V současnosti si připadám že vše stojí na síle penězích a nátlaku.
Ten kuchar, co si vezme 20000,- vyplatu a zbytek na ruku bude v budoucnu plakat. Nic si sam nenasetri a v duchodu dostane prd! Tohle si ti lidi neuvedomuji a nadavaji politikum ze chcou vetsi duchody! 🙄
Sice bude mít v důchodu prd ale hned ve vedlejších dveřích požádá o všemožné dávky a doplatky. Tak asi.
Vy opravdu chcete ten automobilový průmysl zničit. Lidi elektro nechtějí (cena, nabíjení, opravy, užitkovost) ale vy budete tlačit a tlačit.
Až se lidi nas..... a vymění vlády. To pak bude mrzení..
Dotace nic neřeší, zákazy a nákazy taktéž nic neřeší. Větru, dešti a naštvaným lidem neporučíš.
Lidi musí vidět užitek pro sebe a svůj život. Nějaké GD je moc nebere protože s ochranou klimatu a nařízeními souhlasí, ale u souseda ne u sebe. Přece se kvůli CO2 nebudu omezovat.
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
za mne to je blábol, který jsem už dlouho nečetl. Když čtu efektivní válečná ekonomika, tak už jen z toho je mi zle. Žádná válečná ekonomika nemůže být efektivní!!!!!! Vyrobím za veřejné peníze tank, dám do něj lidi a tank s lidmi je zničen. Co je na tom efektivního?
Navíc to, že jsem schopen vyrábět zbraně, je jedna část. Pro ty zbraně musím mít vycvičenou obsluhu, což se nějakým rychlokurzem nedá vyřešít. Rusko nejzkušenější jednotky ztratilo na začátku konfliktu díky neschopným velitelům a tyto vojáky nemůže nahradit během několika let. Navíc se ukázalo, že zbraňové systémy Ruska byly co do kvality přeceňované. Samozřejmě ne všechny. Vyvinout nové kvalitní zbraně není na měsíce, ale na roky, vycvičit jejich obsluhu je to stejné a vytvořit kvalitní poddůstojnický sbor je na 10 let.
Taky na to musí být peníze, což při válečné výrobě nelze zajistit a rusko skončí jako německo a japonsko v IIWW. To, že mají suroviny neznamená, že za ně dostávají adekvátní ceny a prodávají takové množství jako před zahájením agrese!
A čína je spokojená, protože Rusko, byť na "oko" spojenec, je za pár juanů z velmoci stát v troskách. Úrokové sazby ruské státní banky jsou 19%. To je mazec.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Válka je vždy o ekonomice. O schopnosti rychle a v dostatečném množství vyrábět. Tank Schermen na Německého tygra neměl ale bylo jich tak moc a 1 zničená Schermen byl nahrazen 2 novými. Tygr byl nahrazován rychlostí 1 tygr 25 schermenů, Proto prohrál na západní frontě
Ukrainský konflikt je to samé
kde je alespoň 2 linky na plnění munice - nikde
kde je hutné výroba jo povolenky CO2 a hádka s Guptou
Jako Evropa jsme pitomci.
Ale máme Green Deal. Nemáme již ekonomický pud sebezáchovy jsme taková chovná zvířátka na dotacích a na přesvědčení že politici kouzelným proutkem vše k našemu pohodlím zařídí.
3 odpovědi