Asi by se také mělo pozměnit financování měst a obcí. Ve městech je nyní vidět, že peněz je nadbytek, Jak na rostoucím úřednickém aparátu, tak na mnohokrát nesmyslných a předražených investicích. Současný systém (výpočet) byl dobrý po převratu, kdy se muselo hodně zlepšit. Nyní ale tomu tak již není a tedy se hodně plýtvá. A jde o hodně velké peníze.
Historik nejsem. Ale proč tedy psal Jirásek V.L.Věka? Že by také komunista? Zemřel 1930. To si to všechno jen vymyslel? A co rekatolizace? ... Nedávno jsem četl proč Turci zprvu tak snadno pronikali do Evropy - protože k jinému náboženství byly tolerantnější než katolíků a nekatolíci se jich tedy méně báli......
O ohleduplnosti velké části motorkářů se nedá mluvit. Ignorace rychlostních limitů, nedodržování ostatních předpisů či poškozování zdraví ostatních až neuvěřitelným kraválem motorek s vybrakovanými výfuky (nad 120dB/m). To vše korunováno agresivirou a tupou a nekorigovanou sebedůvěrou. A ten kravál je navíc velmi nebezpečný - zažil jsme situaci, kdy mě jedne takovýto d...t otevřel plyn své motorky bez tlumičů hluku na plno právě když byl vedle pootevřeného okna mého auta. Lekavý nejsem, ale tehdy jsem mále úlekem vyleťěl ze silnice a srdce jsem měl až v krku. Co se pak může přihodit někomu se slabým srdcem? Takže, i když mě někdo nazve hyenou, když takovýhle ubyde, jento to prospěje bezpečnosti a klidu na silnicích. Samozřejmě vídám rozumné motorkáře na tichých strojích, co si užívají normální jízdu a těm fandím. Taky jsem měl motorku.
Zabít někoho ze zálohy je vražda. Když čtu ty názory, jak většina za minulého režimu kolaborovala z komunisty a tedy si vlastně ani nezaslouží nic jiného, než se necht střelit Mašínem....no páni. To je úroveň. Já jsem např. sloužil na hranici, tedy jako záklaďák, nikoho jsem nezastřeli ani po nikom nestřílel a ani si nevzpomínám, že by se tak někde podlíž stalo. A hlavně - nikdo se mě neptal, jestli tam chi být!!! Ale pan Mašín by mě asi střeli taky.
Když se hořekuje, že nejsou peníze a nemá kdo dělat... Kdysi nás učili, jak v budoucnosti vše budou dělat stroje a lidé si budou užívat a do práce chodit 1 den v týdnu. A z převážné části tomu tak dnes je, až na ten 1 den. Neuvěřitelná produktivita práce. Ale čím pak to, že nejsou peníze, či proč si ti prcující, co skutečně něco tvoří, vydělávají tak málo? Či proč se ta produktita napřela do výroby většinou zboží bídné kvality a co se trvanlivosti týče nesrovnatelné se zbožím vyráběným před 30 a více lety? ... atd. atd.. Tohle kdyby se zastavilo a najednou byste nepotřebovali každý rok sadu nových bot ... asi by pak někdo přišel o zisky. "A vo tom to je".
Asi špatně vidím. Minulý týden jsme jel po nějaké době vlakem a krom osobních vlaků v době naší jízdy jsme žádný nákladní neviděl. Je prvda, že to bylo na výluce kolem Radotína. Ovšem podobný obrázek lze vidět i na hlavní trati z Prahy na Ostravu. Tam nákladní vlaky jezdí, ale možná ani ne v hustotě vlaků osobních (i rychlíků). Ono je to asi také není na čem vozit. Vzpomínám, jak před r89 na každém nádraží stálo nákladních mnoho vagonů (či vlaků). Dnes vidíte nádraží prázdná, málokde uvidíte nákladní vlak. Také frekvence na hlavní trati byla cca co 5 minut na jeden vlak a kolej. .. On to začal již s. Klaus prodejem "nepotřebných" vagonů do Německa. A kolik ČD zrušilo nakládních nádraží!!! To jsou desítky, spíše stovky. No pak má pravdu ten pán o té potřebě něco vozit k vlakům. Dříve vám náklad přivezli do každé stanice, dnes to mnohdy ani technicky nejde, neb byly zrušeny vedleší nakládací koleje. Prostě člověk se nemůže zbavit divného pocitu, že se někdo snaží ČD ochromit - ve prospěch autoloby. Ovšem na úkor nás všech. Proč se pak za neuvěřitelné peníze vše předělává na nové, i když je to stávající leckdy plně funkční? Příkladů bych mohl uvézt 10 a více .. jenže na to nemám čas. ..... A proč voda neteče (i když to letos neplatí)? Tak to je další téma.
Věřte "odborníkům"! Snad by si mohl přečíst co to Kübelwagen je, třeba z wikiped: KdF 82 (nazývaný také Kübelwagen, Kaďour či jen VW 82) je lehký vojenský osobní automobil s motorem vzadu a poháněnou zadní nápravou, stavěný na upraveném podvozku VW Brouk a vyráběný v letech 1940–1945 firmou KdF-Wagen, nyní Volkswagen v německém městě Stadt des KdF-Wagens bei Fallersleben, po válce přejmenovaném na Wolfsburg. a název to dostalo podle určité podoby s uklízecím náčiním kbelík - kýbl - Kübel na kolečkách.
To nic není. Za to těch miliardářů co máme. Ale když začnu počítat, vychází naprosto šílená diproporce.
Nedáno ji popsal jeden okonom v jakési TV. Pravil, že průměrný český miliardář má asi o řád (tedy 10x) věští mění než polský.
Takže v okrádání jsme na špici. Je to podobné, jako s žebráckými platy. Vyplácí se i ve firmách, které vyrábí srovnatelné výrobky co třeba v Německu, ale tam za tu práci platí minimálně 2x tolik. ... A zkuste říci něco o navýšení mezd, jak hned majitelé spustí pláč, že zkrachují......
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
z té mapy jsem se toho dozvěděl...