Motor musí, podotýkám musí být schopen točit na celý rozsah otáček. Pokud se rozletí, tak nemá auto na cestě co dělat...
No jasně, ale když tomu z ničeho naložíš na 5tis otáček, tak to tomu motoru moc neprospěje a kór když to uděláš několikrát za sebou. Motor ve standardním provozu takhle prostě netočí. Je to plynulé. A každý nafťák zakouří, když mu najednou nandáš....
Pane Šístku, já jsem podle Vás hlupák a vy jste užitečečný ........., vím o podzemí snad dost a také o tomto ložisku, jeho historii a také o tom, jak probíhalo jeho zpřístupnění a co se pod zemí dělo.. Agricola by se popadal za břicho smíchy, kdyby viděl jak byla "obnovována tato důlní díla"...již při setupu od ústí podzemí uvítá každého obetonovaný pilíř obložený kaneminem a vyspárovaný betonem, které se petrograficky neshoduje horninovými typy, ve kterých se ložisko nachází. O dalším podbetonování pilířů a stabilizaci důlních děl bychom si mohli dlouze povídat, nebo bych Vás mohl zavést na části důlních děl, která jsou zdevastovaná necitlivými zásahy skrytými pod hlavičku stabilizace důlních děl. "forota" po předcích přeházená na další části důlních děl, která měla také svou host. hodnotu, těmi pokérovanými muži a ženami najmutými někde jak jsme uváděl, vylpácenými hotově na parkovišti vedle arálu, kteří o tom co pozitivního dokážou a také zároveň co zničí neměli ani páru ! Jezdil jsme nějakou dobu pro KÚ Karlovy V. na Jeroným jako dozor pro památkovou péči společně s úřednicemi z památ. péče, archeologem a zástupcem firmy, která rekonstrukci prováděla.....to co se při rekonstrukci dělo bylo neuvěřitelné, ale mělo krytí z MŽP, které přidělovalo peníze firmě, která si sama vybrala co se bude v dalším roce dělat, udělala projekt, "provedli práce" a sami se kontrolovali a pak fakturovali....vydžel jsme nějaký čas a pak jsme sám spolupráci ukončil, protože úřednicím z památ. péče bylo do breku po každém KD. Dík všem, kteří poctivě obnovují hornické památky. Zdař Bůh
Pane Kareši, za svým názorem si stojím. Jaký způsobem byste prosím vás chtěl zastabilizovat v této době strop takového důlního díla, aby to bylo bezpečné pro návštěvníky a vydrželo to po mnoho let? V této době si ale lepší materiál než kamenivo a beton jako pojivo, nedokážu představit. Vy byste to kamenivo vyplnil hliněnou mazaninou?? Asi moc nevíte o čem mluvíte a nejspíš budete zhrzelý úředník. Ti potetovani muži a ženy, které tak hanobíte jsou nejspíš jediní, kteří mají dost odvahy a síly takovou práci v takových podmínkách udělat. Takže važte slova a nesuďte lidi podle toho, jestli mají tetování, nebo ne. I já mám tři a nemám pocit, že bych svou prací cokoliv ničil. O úřednících z památkové péče jsem ohledně Jeronýmu slyšel mnoho a vlastně nic dobrého. Žijete totiž v nějaké vaši představě, jak byste chtěli, aby se věci udělali, ale absolutně nemáte reálnou představu, jak to udělat nebo jak nemožné je vaše představy realizovat. Takže poděkujte všem lidem, kteří se na obnově Jeronýmu podíleli a udělali z nej místo, které mohou lidé obdivovat. S úctou….
Zásadní otázkou je, co v nepřístupných částech velmi rozlehlého podzemí dělal ? Copak tam asi zkoumal ? Oficiální výstup je, že dělal průzkum ?...nebo tam prostě byl vpuštěn a hledal minerály, nebo staré havířské artefakty ? To mě velmi zajímá, protože tato informace pomůže objasnit proč k takovému neštěstí došlo. Když si vzpomenu na historii rekonstrukce veřejnosti přístupné části dolu, jak byla řešena, jaké firmě a na co tam tekly obrovské peníze z ministerstva, jak byly betonovými konstrukcemi ničeny pozůstatky středověké těžby, jaká nevratná poškození prováděli v podzemí "dělníci (muži i ženy) najmutí někde v Sokolově na parkovišti ", je mi smutno.
Jste opravdu hlupák. Průzkum se tam provádí už dlouhá léta pod záštitou sokolovského muzea. Chlapy tam holýma rukama odkrývají staré důlní dílo, aby se pak hlupáci jako vy mohli kochat neuvěřitelnými věcmi, které lidé dokázali bez jakékoliv moderní techniky, pouze pomocí své síly a důvtipu. Patřím k lidem, kteří tato díla mapují a dokumentují a Jeroným je jedno z nejúžasnějších důlních děl, kde jsem byl. To co popisujete, jak tam docházelo k devastaci a kdesi cosi, tak jste možná měl na mysli jiné důlní dílo. Možná byste si měl nastudovat, jak se zajištují stará důlní díla, jsou na to projekty atd. A ty obrovské peníze z ministerstva? Uveďte prosím částku, jakou máte na mysli! Moc mě mrzí, co se stalo. Upřímnou soustrast pozůstalým a Zdař Bůh!
1) Bylo to ve městě, takže motorka měla jet max 50kmh... Pokud neumí zastavit z takovéto rychlosti, tak na mašině nemá co dělat...
2) O to víc musí koukat.....
A to víte jak, že jel rychle? Protože to napsal pisálek z novinek, aby jeho článek byl zajímavý? Na záchrance jezdim léta, a nikdy nevjedu do křižovatky, aniž bych se přesvědčil, že všichni vědí, že jsem tam. Tohle je bohužel vina řidiče sanitky. Majáky ho neopravňuje ostatní řidiče ohrozit. Pouze omezit. Taková je pravda.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tomu se říká z deště pod.. tedy do pořádné pr..le😂