O to, proč lidé nechtějí pomoci jsem se v minulosti zajímal. Pomohli by, ale pouze v případě, že by si policejní hlídka pouze napsala co se přihodilo, ale už by je nikdo netahal na policejní oddělení k sepsání výpovědi, natož k výpovědi před soudem. Navíc při seznamování se spisem není utajeno jejich bydliště. Nepomáhají, protože mají obavu potvrzenou minulostí, že když někdo pachateli způsobil nechtěně nějaké zranění byl ještě pomáhající stíhán za ublížení na zdraví. Až se tento stát zbaví absurdit, budou chtít zcela jistě pomáhat větší počty lidí, ale za současného stavu se spíš budou dívat někam jinam.
Pokud vím, tak hřbitov, jako takový, na místě nikdy nebyl. Pohřbívalo se odpradávna výš, na Podolský hřbitov, který je u VŠ kolejí. Na Nedvědově náměstí ale pamatuji v devadesátkách nějaké technologické výkopy, protože jsem tam měl problém s parkováním, tak jestli je někdo nepoužil i k jinému účelu.
Praha je již v současné době na hraně kolapsu dopravy, protože se do ní sjíždí pracovat lidé až od Ostravy. Všechno je přeplněné a i víkendová dopravní situace je stejná jako byla v devadesátých letech, ale během pracovního týdne. Aby Praha pojmula počty lidí o kterých se v článku píše, musela by mít komunikace podobné americkým, které mají v jednom směru ve velkoměstech šest až osm pruhů a to vybudovat v Praze nebude možné. Navíc bytů i komerčních kapacit kanceláří může být také pouze omezený počet, takže dle mého odhadu se kapacita Prahy zastaví na počtu cca 1 200 000 registrovaných obyvatel doplněných těmi, kteří do Prahy pouze dojíždí za prací. I to bude mít své limity. Kvalita života místních se však dramaticky sníží.
Kdo viděl jak stánkaři a z čeho připravují směs na langoše, či bramboráky, nebo jaký mají většinou zdroj kuřat, těžko si něco k jídlu u stánků koupí. Kdo o tom nic neví, ať kupuje, vždyť je to podle pravidla nabídky - chceš, nechceš a navíc - vše má svého kupce. A peníze? Kdo je má, tak je tím pouští do oběhu a kapes provozovatelů stánků, proč to řešit?
Ženy vyžadují po mužích, aby jim věnovali 100% svého volného času. Samozřejmě, že se jim pak nelíbí žádný muž, který se chce věnovat něčemu jinému, než jim. Jen by to chtělo rozdělit na mužské koníčky a dětinské koníčky, i když vím o muži, který neměl v dětství možnosti, které má v dospělosti a tak si tento handicap vynahrazuje nyní.
V první řadě by měl stát pouze těm, kteří nevlastní vozidlo proplácet měsíční jízdenku druhu dopravy, která je v místě bydliště žadatelů dávek dostupná. Vlastnictví auta povolit, ale na provozní výdaje by si měl žadatel vydělat, i kdyby to mělo být formou brigády. Na jídlo vydávat stravenky a vše ošetřit podmínkou stálého hledání zaměstnání. Jak to tak pozoruji a poslouchám čím se lidé chlubí, tak můj odhad je, že na jednoho, který pomoc skutečně potřebuje je pět dalších, kteří na systému parazitují, aniž by pomoc skutečně potřebovali.
V neděli odpoledne jsem tím místem projížděl, hromada policejních aut v místě, kde z hlavní, velmi široké silnice odbočuje účelová cesta do lesa, přímo na křižovatce odbočky do obce Stav. Jestli se jedná o to místo nálezu vozidla, tak by mě opravdu zajímalo, jak by se tam nechtěně dostal aniž by poškodil svodidla, která tuto odbočku lemují. Je to už za prudkou zatáčkou na rovném úseku, takže auto nemá co "vynést" mimo vozovku.
Velmi jednoduché řešení ke zlepšení situace našeho zdravotnictví. Kdo pracuje na území ČR a pravidelně platí zdravotní pojištění + důchodce, který si v produktivním věku toto pojištění platil by měl mít lékařskou péči zdarma. Kdo na území ČR nepracuje, nepracoval a pojištění si u nás neplatí, tak by měl mít povinnost uhradit 100% výdajů na jeho ošetření.
Vztahy a jednání na mezinárodní úrovni mají svoji etiketu. Podle těchto pravidel se vzájemně argumentují i rozporné názory v klidu a na úrovni. První, co mne napadlo po přečtení tohoto článku, že na úrovni diplomacie máme u nás křu.... Doufám, že příští ministr už bude na úrovni a bude tuto zem zastupovat reprezentativně.
Přitom je sranda, i když je to v podstatě vážná věc, že tyto výmysly jdou z peněz poplatníků generace, která v té době vůbec nežila. Pouze se o tom učili ve škole a tato vláda vymyslí něco, co oni zaplatí. Ať už přímo, nebo ve splátkách půjčky dluhu republiky. Na druhou stranu, co si zvolili, to mají.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ze 130 se dají ještě ubrzdit náhlá vybočení kamionů do levého pruhu, případně takové vybočení jiného vozidla. Už ve 150 to bude problém a s velkou pravděpodobností dojde ke srážce. Když to vaše "jedovky" přesto ubrzdí, tak vás do toho kamionu určitě narve ten za vámi, který "jedovky" nemá. Navíc sejmout kunu, nebo zajíce ve 150 bude ještě horší, než ve 130. Proto nejsem zvyšování rychlosti vůbec nakloněn.