Tu dívku asi nečeká nic dobrého.. nejspíš jí sjedou psychofarmaky a pak jí budou traumatizovat, aby zlomili její touhu po svobodě projevu.
Přesto si dovolím tvrdit, že islámské země se jen snaží nevhodným a pro nás nepřípustným způsobem řešit problém, který v tom našem svobodném cirkusu nikdo neřeší.. myslím dobré mravy.
"Nepřípustný způsob" nikdy nic neřeší, je to naopak sám problém.
Vážený pane Čabane, nevím, zda čtete tuto diskusi, nicméně alespoň touto cestou připojuji zásadní kritickou připomínky k těmto pasážím:
"Cermat tedy nadále produkuje jednotné přijímací testy, které rozhodují o budoucím vzdělání a uplatnění mnoha dětí, aniž by bylo zřejmé, jaké dovednosti vlastně testují. O úspěchu a neúspěchu, zprostředkovaně tedy o celé budoucnosti daného uchazeče, mnohdy rozhodují časový stres a jednotky bodů za nedůstojné „chytáky“, které se následně stávají předmětem bouřlivých a neplodných veřejných debat.
Stejně tak Cermat hýčká v podstatě zbytečný systém státních maturit, pro které stát ani po 13 letech nedokázal najít hlubší smysl například jejich provázáním s přijímacím řízením na vysoké školy."
Netvrdím, že cermatí tety jsou dokonalé. Jen konstatuji, že po jejich zrušení volá jen velmi malá část škol, a to často těch, které berou téměř každého uchazeče o studium.
Vážený pane Čabane, nevím, zda čtete tuto diskusi, nicméně alespoň touto cestou připojuji zásadní kritickou připomínky k těmto pasážím:
"Cermat tedy nadále produkuje jednotné přijímací testy, které rozhodují o budoucím vzdělání a uplatnění mnoha dětí, aniž by bylo zřejmé, jaké dovednosti vlastně testují. O úspěchu a neúspěchu, zprostředkovaně tedy o celé budoucnosti daného uchazeče, mnohdy rozhodují časový stres a jednotky bodů za nedůstojné „chytáky“, které se následně stávají předmětem bouřlivých a neplodných veřejných debat.
Stejně tak Cermat hýčká v podstatě zbytečný systém státních maturit, pro které stát ani po 13 letech nedokázal najít hlubší smysl například jejich provázáním s přijímacím řízením na vysoké školy."
Ad 2: Řada VŠ zařadila výsledky cermatích testů z matematiky do své přijímací zkoušky. Podrobnější informace - stejně jako informaci o tom, zda a které školy zohledňují i výsledky dalších testů - by Vám poskytli v Cermatu.
Pokud je mi známo, VŠ neprovazují své přijímací zkoušky s výsledky školních maturit. V dnešní situaci jsou totiž zcela nespolehlivé. Jediným spolehlivým zdrojem informací jsou právě jen centrální testy.
Vážený pane Čabane, nevím, zda čtete tuto diskusi, nicméně alespoň touto cestou připojuji zásadní kritickou připomínky k těmto pasážím:
"Cermat tedy nadále produkuje jednotné přijímací testy, které rozhodují o budoucím vzdělání a uplatnění mnoha dětí, aniž by bylo zřejmé, jaké dovednosti vlastně testují. O úspěchu a neúspěchu, zprostředkovaně tedy o celé budoucnosti daného uchazeče, mnohdy rozhodují časový stres a jednotky bodů za nedůstojné „chytáky“, které se následně stávají předmětem bouřlivých a neplodných veřejných debat.
Stejně tak Cermat hýčká v podstatě zbytečný systém státních maturit, pro které stát ani po 13 letech nedokázal najít hlubší smysl například jejich provázáním s přijímacím řízením na vysoké školy."
Ad 1: Pokud byste konzultoval obsah testů se skutečnými odborníky na daný obor a testování a neomezoval se na neplodnou mediální diskusi laiků a zástupců soukromých testovacích společností, jimž Cermat pochopitelně vadí, zjistil byste, že testy jsou kompetenční a rozhodně netestují tzv. chytáky. Časová dispozic pak odpovídá tomu, co jednotlivé testy sledují.
Aha, a až zničí UA, tak potáhne dál, aby zničil celou Evropu a potažmo celý svět - Bože, do čeho´s to duši dal.
Co takhle přes tu myšlenkovou clonu trochu zavnímat obsah textíku pana Hynka Stodůlky?
Obsah toho textíku jsem pro ty, kterým jejich myšlenkové clony brání v logickém uvažování, upřesnil výše.
Proč by to dělal, ona se začala ničit už za Timošenkové. Od r. 1990 odtud odešlo do války více než 14 milionů lidí, třetina dokonce do Ruska, takový to byl a je ráj.
Za Timošenkové Ukrajina vypadala tak jako teď, po ruské agresi? To je jako tvrdit, že Polsku bylo v r. 1939 lépe po německo-ruském záboru než předtím.
Ano, vím.. mám o tom několik článků.. I o tom, jak se to najednou za 5 min 12 měnilo...a kdo ten pozměňovák podal....Lidi by to měli vědět a stále jim to.opakovat, že mediální obraz z některých médií a od některý expertů je směrem k učitelům hodně pokřivený až lživý..To je i hlavní důvod mého psaní blogu..
Právě proto, že znám vaše blogy, mi to přišlo divné.
Je velmi nešťastné, kam až tato válka dospěla. Měli bychom se jako západ rozhodnout, zda li podpořit Ukrajinu v obraně naplno (tzn. včetně plnohodnotné vojenské intervence) a nebo pracovat na ukončení války i za cenu ztráty ukrajinského území, a vytvoření bezpečnostních záruk, dokud Ukrajina nevstoupí do NATO. Takhle to už dál nejde, jen ukazovat Putinovi naši slabost. Přijde mi to pokritecké nechat Ukrajinu takto živořit.
V principu máte pravdu.
3
Sledujících
5
Sleduje
3
Sledujících
5
Sleduje
Ale já s vámi v zásadě souhlasím.. jen podotýkám, že ani ta naše představa není zcela v pořádku 🙂
Podle mě bychom my “vyspělý západ” potřebovali malý esenciální kousek Iránu do našeho uvažování.. a Irán zase významný kus toho našeho.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vidím to tak, že jsou hranice, při jejichž překročení nemá smysl legitimizovat dotyčné jakoukoli diskusí.
Myslím si, že i u nás se uvažuje o mravnosti. Někdy dost pofidérně, ale diskuse probíhá. To je ale téma pro úplně jiný prostor.