Mě spíš zaujalo, že vybrali od lidí více a od firem méně. Proč?
Protože platy lidí rostou aniž by se zvedla produktivita práce.
Protože prakticky zrušili práci na Dohodu o provedení práce.
Protože firmy musí platit zaměstnancům první dva týdny nemocenské. Atd atd....
A to všechno jsou pro firmy vysoké náklady, takže nižší zisk a nižší daně.
Firmám tak logicky zůstává méně na investice do nových technologií, tím pádem nižší konkurenceschopnost....
Právnickým osobám byla daň z příjmu zvýšena o jeden procentní bod a přesto se vybralo méně.
Tato skutečnost věrně odráží stav naší ekonomiky. Na firmy se navalila spousta povinností (rozuměj nákladů). Platy rostou při stagnující produktivitě práce, trh práce birokraticky svázaný.
Všichni si žijeme na dluh a v podstatě je jedno kdo je u kormidla.
Evropský socík v plné kráse.
Jednak to není "elektroprdítko", protože neprdí a nesmrdí jako spalováky.
Jezdím EV už dva roky jako hlavním autem a nemám problémy, vidím jen samé výhody.
V Nizozemsku to vyřeší, to není problém, to jen lidé jako vy nafukují každou maličkost - v Norsku to funguje, o tom pište.
Ruka trhu nemůže vyřešit škodlivé emise spalovacích aut, proto to musí jít formou nařízení, stejně jako se muselo nařídit nekouření v hospodách a na jiných veřejných místech. A to proto, že lidi jako vy vidí jen momentální pofidérní úsporu a už nekoukají na zdraví svoje a budoucích generací. Takže stejně jako byl humbuk kolem zákazu kouření v hospodách, tak stejně vyšumí humbuk kolem elektroaut a za pár let s nimi i u nás bude většina popoulace jezdit. To že to u nás bude díky lidem jako jste vy a vám podobní později než jinde je jen naše škoda.
Pořiďte si FVE a budete mluvit jinak. Přebytky v létě a ve dne, když nikdo není doma.
Tak si pořiďte baterku, a jestli ji máte malou, tak ji zvětšete.
Když v létě přijedu odpoledne domů, část nabíjecího výkonu pro auto táhnu z odpoledního sluníčka a část z baterky.
"ošupné" baterky je max 2 Kč/kWh, takže se to bohatě vyplatí.
Ani s tou fotovoltaikou to není velká výhra.
Mi už 3 týdny nevyrobila ani kilowatu, neboť je trvale zataženo.
A vypadá to, že bude nadále.
A říkat, že to vyrábí i když je zataženo, to může říkat tak jen blázen,
nebo pohádkář Fiala...
Tak to máte tu fotovoltaiku asi nějakou divnou.
Mě za posledních 30 dní mě fotovoltaika vyrobila 274 kWh a ze sítě jsem odebral 626 kWh.
Na dobíjení auta to není, ale tepelné čerpadlo si to v pohodě vzalo a úspora není není vzhledem k celkové spotřebě malá.
Samozřejmě se to ještě bude zhoršovat, ale od března už to zase pojede...
Já si nestěžuju.
sohlasím s autorovým vyjadřením v posledním odstavci ohledně telefonů že jim je nikdo nenutil a že se časem zdokonalily až k dnešní době.ale proč nám elektromobily ted vnucují když jsou lidi zvyklí na své spalováky a plně jim vyhovují a snaží se je naopak zakazovat?až uznám za vhodné že mi něco vyhovuje tak se rozhodnu sám.příklad-už se mi nechtělo šlapat na kole tak jsem si pořídil elektrokolo a nikdo mi taky nezakazoval šlapat.takhle to je jen lobování pro výrobce elektroaut a něčí zisk
Nutí nám je proto, že jinak se tady udusíme.
Celé léto jsem jezdil na sluníčko a také uživil domácnost, ze sítě jsem neodebral skoro nic.
A než dodávat do sítě kilowathodinu za jednu korunu, tak ji radši natankuji do auta. Není to tedy zadarmo, ale za tu jednu korunu, což je skoro zadarmo.
V zimě je to samozřejmě jinak.
Když se ale spočítá mix, tak obecně to v průměru vychází, zejména proti ceně nafty a benzínu, velmi dobře.
A samozřejmě přispívám k lepšímu životnímu prostředí a to i těm, co jezdí s vykuchaným DPF filtrem.
Pane Stanjuro vy jste legrační. Vždyť vy si jen říkáte pravice, ale nic moc vás od soc dem neodlišuje.
Pro podnikatele prakticky nic neděláte. Trh práce je zamrzlý, byrokracie vysoká, nemakačenkům co jsou na pracáku platíte podporu jako by se nechumelilo, zneužívání příspěvků na bydlení a obchodu s chudobou jen tiše přihlížíte.
Takže německé platy ještě hodně dlouho ne, pokud vůbec někdy.
Teda asi tomu nerozumím - kde je ta úspora. Fyzika je fyzika a perpetum mobile ještě nikdo nevymyslel. Spalovací motor má svou účinnost, elektromotor také. Ale pokud jeden napájí druhý, tak to určitě není v pořádku a ztráty jsou daleko větší než kdyby každý fungoval samostatně - tedy jestli se dobře vyjadřuji, ale kdo trochu přemýšlí, tak mi rozumí. Může mi to někdo vyvrátit?
Zdravím Ludvo, je to tak jak ti tady píše pan Jelínek. Spalovací motor běží v optomálním režimu a tak je jeho účinnost daleko vyšší.
Je to daleko lepší řešení, než klasické plug-in hybridy, kde je baterka, elektromotor a k tomu spalovací motor, který pohání kola.
Zdraví Pepa, učedník z Panské
To období jim právě teď končí. Měli to různě až na dvacet let, někteří jen na patnáct. Nic to nemění na tom, že jejich byznys platí všichni ostatní. Navíc ořezávátko dříve garantovaného je taková naše specialita. Už si mohli zvyknout jako my všichni ostatní.
A nic to nemění na tom, že se právní stát takto nechová.
Až se dožijete 80 let a řeknou vám, že jste tu moc dlouho a že vám důchod krátí na polovinu, tak také nebudete nadšen.
Rozumím tomu správně, že ti lidé podnikají v něčem, v čem jsou ztrátoví a jejich jediné příjmy jsou dotace? Proč to tedy dělají? A nejsou to ti samí, kteří vyčítají dotace zemědělcům?
Ti lidé v tom podnikají, proto, že jim ty podmínky takto stát nastavil a garantoval zákonem po dobu 20 let.
Tak se jim nedivte, že se jim neustálé ořezávání dříve garantovaného nelíbí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Proto již dlouhodobě dávám jen Člověku v tísni a nechávám to na nich.
Kohokoli jiného odmítám.
3 odpovědi