Je hezké, že se všichni zabývají tím nahráváním a myslím, že už to tu bylo rozebráno mnoha směry a vyjádřeno různými názory, z nichž s některými se ztotožňuji. Jen mne zarazila v článku jedna věta: "U žáka třetí třídy se tam v září našlo v penálu speciální pero se záznamovým zařízením." Ono samo se našlo. No, já to vidím tak, že milá paní učitelka klukovi prohrabávala penál. Patrně si všimla, že jí kluk nahrává, ten pak před ní schoval pero do penálu a ona ho prošacovala. Perfektní, učitelka se cítí být poškozenou na svých právech i přesto, že úřady rozhodly jinak a místo, aby využila řádných opravných prostředků, se obrací k mediálnímu prostředí a sama se cpe do práv jiných a dokonce ještě závažnějším způsobem.
Autor článku se velmi plete. Vláda má celkem 5 možností. Kromě čtyř uvedených může klidně jít do p r d e l e. Ta poslední by mě samému vyhovovala nejvíc.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je hezké, že se všichni zabývají tím nahráváním a myslím, že už to tu bylo rozebráno mnoha směry a vyjádřeno různými názory, z nichž s některými se ztotožňuji. Jen mne zarazila v článku jedna věta: "U žáka třetí třídy se tam v září našlo v penálu speciální pero se záznamovým zařízením." Ono samo se našlo. No, já to vidím tak, že milá paní učitelka klukovi prohrabávala penál. Patrně si všimla, že jí kluk nahrává, ten pak před ní schoval pero do penálu a ona ho prošacovala. Perfektní, učitelka se cítí být poškozenou na svých právech i přesto, že úřady rozhodly jinak a místo, aby využila řádných opravných prostředků, se obrací k mediálnímu prostředí a sama se cpe do práv jiných a dokonce ještě závažnějším způsobem.
1 odpověď