Já bych je přirovnal ke svaté inkvizici církve římskokatolické. Nevedli sice "Svatý třídní boj", ale výsledkem jejich boje proti čarodejnictví byly na hranici tisíce lidí. To, že se to stalo v minulosti neznamená, že se to nestalo. Fanatické prosazování náboženské ideologie je vražedná kombinace. V každé době. Včera, dnes i zítra.
A taky v sobotu večer a v neděli ráno:-)
Musel jsem reagovat pane Rak.
Za to může Felix H.
To by mě zajímalo, co budou dělat v zimě, kdy nefouká, ani nesvítí celkem běžně. A co teprv, až si v zimě při inverzi desetitisíce elektromobilistů budou naráz chtít dobít svá auta, a ono - ach ouvej - nebude z čeho. To chci vážně jednou vidět 😉
Nebojte, letos v zimě to určitě uvidíme. Stačí jen, aby byl dlouhodobý
zimní průměr teplot na normálu:-) tzn. o pár stupňů nižší než minulý rok.
Je to hrůza, když politici vůbec neberou vážně odborníky přes energetiku.
Obávám se, že už nastala situace jako v úvodu filmu Absurdistán. Ti kvalitnější lidé se přestávají množit s odvoláním na nutnost dokončení vzdělání, budování kariéry, na přelidněnost, snížení životní úrovně a odkládají rodičovství tak dlouho, že jsou rádi, když se jim narodí alespoň jedno .... a spodina bude flákat jedno dítě za druhým, dokud to půjde. Když jich mají moc, pár jich odloží do ústavu, ale zpravidla jim potomci slouží spíš pro citové vydíraní společnosti, aby vyžebrali od státu víc peněz. A tak získávají rychle převahu lidé s nežádoucími geny a nižším IQ.
Tenhle film vždy vzpomenu dětem a kolegům v práci.Ma velkou myšlenku. Prostě blíží se doba kdy prezident Spojených států bude známý pornoherec a boxerista KOMÁČO. :-)
Zase jeden postižený, co si myslí, že baterie Umí vyrobit leda Čina...
Baterie umíme vyrobit i my, ale dvakrát dráž, pravda v lepší kvalitě, ale na většinu lidí to neplatí, platí na ně odjakživa cena výrobku.
A věřte že 50kw bat. za 500 000 Kčz EU nebo za 250 - 300 000Kč z Číny je rozdíl. Spousta lidí 200 000Kč na ulici nenajde.
A co se týče technologie výroby, tak bych se moc nedivil, že bychom nějaké patenty museli nakupovat z Číny. Pozn. zabývám se bateriemi 20 let - ne do automobilového průmyslu, ale trakční a FVE. Evropská výroba je kvalitní, ale opravdu jednou tak drahá a na to lidi "neslyší".
Zákazník má možnost volby. 70% z nich chce ty levnější.
Budete je přemlouvat, aby zachránili Evropu a kupovali ty drahé???
Je to naprosto stejné jako s potravinami. Kdo si koupí krásné a zdravé biokuře, které běhá po trávníku za 250/kg.??
20% populace?
A tak by se dalo pokračovat. Trh nezachrání pár bohatých, ale velké masy chudých, že? A Ti šetří každou korunu.
Ty počty pane Švarc, ty počty. A převody jednotek, asi jste na škole matiku a fyziku zanedbával. To co píšete by bylo možné tak za třicet let s totální změnou elektrifikace měst a muselo by se začít dnes a postavit tak 4 jaderné elektrárny po pěti blocích. Myslím, že na to nemáme, když jsme za dosavadních 35 let nepostavili ani jednu
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A my, co víme a trošku se o auta zajímáme, lijeme do nádrže aditivum VIF. U benzínu dávkování malinko překračujeme, u dieselu se s dávkováním vůbec nemažeme a klidně tam dáme i dvojnásobek (výrobce to u dieselu nijak neomezuje, jen doporučuje), cenově jsme na tom lépe, než kdybychom brali prémiová paliva (dokonce Orlen sám lije VIF do paliv a pak je prodává jako prémiová), karbon nás netrápí a auta nám jezdí jako nová 🙂
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
JJ, taky to liju už 10 let. Najeto 300000km na 2.0dci bez poruchy:-))
1 odpověď