Proč ne, jen mě zarazilo "obrácené řazení". Na voliči na středové konzole, je R od sebe a D/S k sobě. Pod volantem je D/S nahoru a R dolů? No přijde mi to víc logické, ale i trochu matoucí. Jako řidiči manuálu, který občas jede i s automatem s voličem na středové konzoli, by mi tohle asi mohlo chvíli dělat problém...
.....a co ta každodenní fronta jen u jedné otevřené pokladny ???,.....nechápu, proč mají v Lídlu pět pokladen, když je stále otevřená jen a jen jedna .... a pochopitelně stále fronta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nevím, kam chodíte do Lidlu (já v Hradci Králové), ale já mám zkušenost, že když se u pokladny udělá větší fronta, tak otevřou další... Pravda, až tak moc v Lidlu nenakupuji, ale když tam zajedu, tak s frontami u pokladen problém nemám. Navíc jsou tam i samoobslužné, takže malý nákup lze zaplatit tam... Jenže spousta lidí jde raději ke klasické pokladně a pak se asi fronta udělat může...
Ok, limit v Lidlu 1,5h je naprosto v pohodě. Nechápu tady ty výkřiky, že už tam nakupovat nebudu... Co proboha chcete v Lidlu dělat dýl než 1,5h. Běžný nákup mám do 0,5h, větší do hodiny ...
IKEA (5h) už stresující může být, když skutečně něco chci v IKEA zařídit, pak si tam ještě dojít na jídlo, tak se těch 5h asi přetáhnout dá, ale to by se dalo vyřešit doložením většího nákupu (od nějaké částky) účtenkou a místo všech hodin si pak doplatit jen ten čas navíc, nebo nic, když bude nákup opravdu velký ...
Ono snad nejde ani o těch 25Kč navíc, ale o tu snahu vytáhnout poplatky ze všech a ještě to napařit i na firmy... Kdo má internet, tak teoreticky může sledovat, tak ať platí a to i v případě, že nevlastní žádný TV přijímač, to je teda svinstvo... Zrovna na internetu se přeci dá nastavit přístup, aby se k obsahu dostal jen ten, kdo poplatky platí, ale to by ČT a ČR musely něco dělat, jen zavést poplatky i pro lidi (domácnosti) s internetem je jednodušší a skoro bez práce... ČT a ČR jsou přeci státní, na stát platíme daně, tak ať to financuje stát z daní a vykašle se na pitomé poplatky, které jenom "nas.rou" spoustu lidí. Já doma mám TV, v autě rádio, takže mě "zpolatnění" za přístup k internetu netrápí... Ale na druhou stranu, když to platím, tak chci, aby to bylo úplně bez reklam, stejně jako nemám reklamy na streamovacích službách, které si platím...
Dle litery zákona musíte. Není však třeba zpomalovat. 😉
OK, to by asi šlo, začnu zrychlovat, mám tam třeba již 75, všimnu si, že mě někdo začal předjíždět, tak si budu držet těch 75 a ať si poradí 🙂....
A další situace, připojovací pruh mimo obec, více pruhů v jednom směru, samozřejmě se dostatečně rozjedu, než se začnu připojovat... Auto v pravém pruhu nejede max. povolenou rychlostí, ale s velkou rezervou přejede do levého (ikdyž by neměl, protože v tu chvíli ještě nepředjíždí a ani neobjíždí překážku a naopak se může stát překážkou rychlejším autům v levém pruhu). Já se bezpečně zařadím do pravého a dál zrychluji na max povolenou rychlost, takže mu začnu ujíždět, je tohle bránění předjíždění?
Nedá mi to abych se nezeptal - proč si tedy takovou srajdu kupujete? Dokud se to bude kupovat, budou to do těch aut cpát. Teprve až přivedou zákazníci jednu dvě automobilky ke krachu, tak se vzpamatují.
Zdravím, ono snad jde si vyjmenovat, který systém auto bude mít a který ne? Vy snad víte dopředu, jak se bude který systém chovat v různých situacích? Je to jen asistent, já už vím, že se na něj nemohu spolehnout a proto ho nepoužívám ( a naštěstí si to vypnutí auto pamatuje). Navíc Vaše představa, že se nebudou prodávat auta s těmi systémy (navíc, když je jich hromada pro výrobce povinná) je opravdu naivní... jedině starší auta, ale ne každý si chce koupit starší vůz. A když jsme u těch povinných asistentů, tak se třeba směju tomu hlídání max. rychlosti (já to naštěstí nemám), protože moje auto umí číst dopravní značky a opět to většinou funguje, ale jsou situace, kdy je to na.... dodatkové značky s textem, nebo mi to kolikrát načte omezení rychlosti ze samolepky na jiném autě, případně dálnici jen z informační tabule atd.. Jasně, že jdou technologie kupředu, já auto kupoval v 2017, takže ty systémy budou ještě o pár roků starší a nejnovější auta mají asistenty na vyšší úrovni, ale pořád je to jen technologie a nemusí vždy fungovat na 100%...
Mě by zajímalo, jak je to s tím koncem obce, já jedu v obci +-50 (nebo kolik je zrovna povoleno), kousek před cedulí konec obce již začínám zrychlovat (opravdu zrychlovat, chci co nejdříve dosáhnout požadovanou rychlost, žádný lechtání plynu) a v tu chvíli se nějaký nedočkavec už mimo obec pustí do přejíždění, to mám kvůli němu přerušit rozjetí se na povolenou rychlost, nejčastěji na 90? Ten člověk za mnou přeci musí tušit, že na konci obce začnou auta před ním zrychlovat... Pokud nedočkavec začne s předjížděním ještě v obci, tak je to jeho věc a já s akcelerací na konci obce počkám...
Mně přijde nebezpečný start/stop systém, po každém startu znovu nastavovat auto na komfort, vypnout pinkání při překročení rychlosti o 1-2km/h, “drnčení” do volantu jen když se dotknu bílé čáry a tyhle nesmysly kdy to vypína každý většinou až za jízdy a nesleduje provoz, horší než telefon…možná proto jedou 30 na 50….nechápu která lopata zavedla že to nelze trvale vypnout ….a jedná se např o nový Kodiak 2, rv: 24, nikdo to zatím neumí odstranit…
To hlídání pruhů může být nebezpečné i na dálnici, je to už pár roků, co jsem si to s novým autě vybaveným tímhle systémem jel po jedné dálnici, pohoda, ale jen do té doby, než jsem dojel k místu, kde se nedávno opravovalo a ještě tam byly dočasné pruhy, v tu chvíli auto samo cuklo volantem, naštěstí jsem ten volant držel pevně a nedovolil jsem pitomému systému mě ve 130 poslat do svoditel... od té doby to nezapínám a mám štěstí, že si moje auto pamatuje stav a nemusím to pokaždé vypínat... Horší je to v novějších firemních autech Scala a Octavia, ty to zapínají po každém startu, nedá se to vypnout jedním tlačítkem (ale třemi úkony na volantu nebo přes dotykový displej)...
Já ČT sleduji , TV doma máme a jestli platit 135, nebo 150 je opravdu jedno. Ale rozhodně se mi nelíbí to povinné placení pro ty, kteří nemají TV, ale mají internet. Místo toho, aby vyvinuli nějakou činnost a internetové vysílání zpřístupnili, jen těm, kdo si platí poplatek, tak to jednoduše hodí na všechny. Stejně tak na firmy. Když jsem v práci, nemám čas sledovat internetové vysílání ČT, televize ve firmě není, ale stejně bude povinnost platit! Jednoduché zvýšení příjmu ČT bez práce, to je fakt hnus... Ale mohl bych se rozčilovat nad poplatkem za ČR (rádio), Doma žádný přijímač nemáme (OK, Smart TV umí přijímat a přehrávat Rádio, ale nevyužíváme to). Ano v autě samozřejmě autorádio máme, ale tam posloucháme jedině BEAT nebo jinou Rockovou stanici, nic z produkce ČR a stejně platit musíme. A i kdych neměl ani TV a ani autorádio, tak bych musel platit, protože mám internet, to je stejnej hnus, jako u poplatku za ČT, jen je to míň peněz...
když jedu v levém na nájezdu , nemusím dávat přednost vozidlům ve vnitřním kruhu ? to je divný ne ?
No ale to já nikde nepíšu, naopak mě rozčiluje, když mi tam někdo z nájezdu (z pravého pruhu) chce na kruhák najet ve chvíli, kdy já přejíždím z levého do pravého "kruhu"... Nevím, kde v tom článku přišli na toto: "V případě, že najíždíme na kruhový objezd, který má dva jízdní pruhy, dáváme přednost jen vozidlům v pruhu pravém, tedy vnějším.",.. Podle mě platí, že kdo najíždí na kruhák, tak dává přednost vozidlům na kruháku, když je na nájezdu značka Dej přednost v jízdě... Ano sice platí to, že při přejíždění z pruhu do pruhu má přednost ten, kdo již v pruhu je, ale to snad neplatí pro ty, kteří na kruhák teprve najíždějí...
V zahraničí běžné , ba dokonce v Německu je tomu tak v naprosté většině případů .
Nejenom v zahraničí, i v našich krajinách to je možno vidět, třeba na "Mohelničáku" směrem od Mohelnice a nic špatného na tom nevidím, pravý pruh je průběžný, levý je rychlejší vozidla, která se pak na konci musí zařadit zpět a musí dát přednost vozidlům jedoucím v pravém průběžném pruhu...
Byt je určen k bydleni. Tedy byt si koupím a bydlím v něm. Pokud v něm nebydlí měl by být státem předám někomu, kdo potřebuje. Není důvod kupovat byt, který nepotřebuje.
JJ, hodně jste se bouchnul... Víte, ne každý má na to, aby si mohl koupit vlastní byt, nebo nechce. Tak tu pak jsou byty nájemní, které musí někdo vlastnit a pronajímat je. Co je tedy špatného na tom, že pán prodal zděděný domek a investoval do bytu, který chce pronajímat?
Borcovi jde o humanitu, nebo o prachy? Pomáhat je hezké. Pomáhat a plakat, že za to nic nemám, je poněkud divné. Pronajímaní má vždy rizika. Pokud si lidi mysleli, že se tímto způsobem rizika zbaví, tak se prostě spletli.
No z toho článku jsem pochopil, že více o humanitu, kdyby mu šlo o prachy, tak paní po zrušení příspěvku vystěhuje a najde si plně platícího nájemníka. A kde pláče, že za to nic nemá? Ano tratí víc než 1/2 z toho co chtěl...
Pan Ivan by měl byt prodat, protože spekuluje, jak se napakovat na cizím neštěstí. Byt je určen k bydlení a ne ke spekulacím. Evidentně být nepotřebuje , tak proč ho paní nedaruje?
V čem je ta spekulace? Normálně pořídil byt na pronajímání a chce ho pronajímat za běžnou cenu. Jen tratí na tom, že se snaží pomoc... A proč by někomu měl dávat byt? Jste se asi hodně uhodil někde do hlavičky a mele tu nesmysly....
Jsem cyklista i chodec a jako chodec považuji za velmi nebezpečné, když to těsně vedle mne "švihne" cyklista o kterém vůbec nevím. Nezazvoní, neohlásí se ... já bych to chodcům nikdy neudělala !
No tady si myslím, že je to o tom, že na chodníku a přechodu, kde se chodí vpravo, nemá cyklista co dělat a tak by to neměl švihnout těsně vedle Vás. Ovšem pokud jdete po cyklostezce a nebo smíšené stezce bez rozdělení pro chodce a cyklisty, tak je to vlastně chůze po vozovce (pro cyklisty) a mělo by se chodit vlevo, pak cyklista jedoucí zezadu jede vpravo, tedy dostatečně mimo Vás a cyklistu jedoucího zepředu vidíte (ovšem pokud nejste mozombie a nekoukáte furt do mobilu)....
Od novelizace zákona o používání bezpečnostních pásů již dlouho neplatí,že je řidič zodpovědný za nepřipoutaného spolujezdce.Spolujezdec si tedy pokutu platí sám .V případě cestujících v autobuse se může stát,že nebudou-li se přes upozornění řidiče chtít
přpoutat,tak můžou být vyloučení z přepravy.Ale to si žádný podnikatel v dopravě nedovolí.Tito cestující pak můžou být při případné kontrole policie pokutováni částkou 2500 Kč .(ale nevím jak by je policie kontrolovala)Takže začarovaný kruh .
Přesně tak, řidič zodpovídá za svoje pásy, případně za pásy dětí nebo nesvéprávných osob, které veze, ale ostatní dospělí zodpovídají sami za sebe. Na druhou stranu jako řidič nechcete, aby za Vámi nebo za spolujezdcem vedle Vás seděl někdo nepřipoutaný a v případě nehody zabil nebo zmrzačil ostatní v autě... Takže jako řidič řeknete ostatním, aby se připoutali (pokud se automaticky nepoutají sami) a dokud tak neudělají, tak se prostě nerozjedete, v osobáku to máte šanci uhlídat, v autobuse opravdu ne...
No kdyby taky zapracovali na náhradě za původní OnStar konektivitu (nová auta mají myslím Opel Connect, nebo jak to nazvali)... ale to je netrápí, už prodaná auta jsou kromě servisu pro ně nezajímavá...
Nedávno se mi povedlo si zavřít klíče do kufru, tak jsem musel jet autobusem pro náhradní, kdyby fungovala aplikace a OnStar, tak si auto odemknu v ní a dál nic neřeším...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tak běž na slovač ale tady padnem na ------nwch to na čecháčcích
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ty jo, to je odpověď, když nejsou argumenty, tak poslat autora příspěvku někam jinam... ubohost