Proč mají kufry vykládat hasiči? Myslím, že by na tuto práci měli naběhnout manažéři. Přece za ten jejich tučný plat by mohli konečně na letišti dělat něco užitečného.
Omyl, kdyby šli manažéři nakládat kufry, tak mají nárok na plat nakládajícího dělníka a manažérský plat by za dobu jiné práce neměli dostat. Tím by letiště ušetřilo značnou část mzdových prostředků.
Logika toho je jedinná- mají na obytňák? Tak je podojíme na nějakém tom školení a případných sankcích...Z mého hlediska- nyní občan, bývalý policista - v tom užitečnost hledati nelze. A pro jistotu bych dal do každé ulice o polovinu značek víc, protože na odborech dopravy se nudí / samo jde o ironii
Logika a selský rozum ze zákonů zmizel 1,1,1990
Znám řidičku, která má skupinu B a D, aktivně řídí denně autobus, ale s obytňákem jet nemůže, protože nemá skupinu C. Skupinu D získala na základě rekvalifikace od Pracovního úřadu.
Smějeme se Amíkům, že si tam v jednom jediném státě nesmí řidič sám natankovat auto. A nechává nás v klidu, že EU má v plánu nám nakonec zakázat, abychom si v jediném státě vůbec měli co natankovat... 🤦♀️
V roce 2008 jsem najel po státech USA asi 1600 mil, několikrát jsem tankoval a líbilo se mně, že jsem tam ani nepřišel do kontaktu s obsluhou. Zasunout platební kartu do stojanu, naplnit nádrž, vzít si kartu a odjet. Tak to proběhlo všude. Jenom v NJ ,sem netankoval. Tento článek považuji za poučný, i když se vymyká selskému rozumu.
Odkaz ě Není úplně nepotřebné
Pro provoz zimní pneumatiky je předepsáno v zimě sjíždět na 4 mm, nová má 8 - 10 mm. Dále se doporučuje max 4 zimní sezony a to z důvodu, že směs gumy dezénu ztvrdne. Tím pádem se z ní ovšem stává pneumatika letní. Renomované firmy v testech srovnávají pneumatiky nové letní s novými zimními, proto jim mohou vznikat rozdíly ve vlastnostech v letním provozu. Částečně sjetá zimní figura na zimní pneumatice se při jízdě méně bortí a i vliv na spotřebu není tak zjevný, jako při použití pneumatiky zimní nové na tuto zkoušku. Samotnou jízdu v provozu musí řidič přizpůsobit provozním podmínkám a technickému stavu vozidla. I v závodě F1 se jezdí povinně část závodu na měkkých a tvrdých pneumatikách.
Je to opět rozhodnutí z Prahy od stolu, které nezohledňuje místní podmínky a stav pošt, které zůstanou, jejich přístupnost automobilem, možnost parkování, možnost použití MHD a ostatní místní problematiku. Je to zásah do něčeho co funguje. Česká pošta jako státní organizace má být organizace státem dotovaná a ne výdělečná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kde je práce, tam jdou mladí lidé, to tak bylo vždy. Ale je to také důsledek nízké porodnosti. Dříve měly rodiny tři a více dětí, to už dnes není.