Jedna se Heilbad, nikoliv Vergnügungsbad. Klid je velmi dulezita vec. Kdo se chce hlavne bavit, at tam nejezdi. Drive nesmely do Therme vubec zadne deti pod deset let. Zduvodnovalo se to tim, ze ta voda neni pro male deti vhodna. Dnes uz tam bohuzel vidite i kojence v plenach. Voda se nam nezmenila, zmenil se pristup.
Já to přece nerozporuji, mám pocit, že v jedněch z těch lázní je dodnes věkové omezení nad 16 let, ale úplně krk bych za to nedal. Za mě je to jedině dobře, protože třeba PL termály s hordou nevychovaných uřvaných dětí jsou všechno, jen ne relax. A ano, máte pravdu, do Füssingu jezdíme pravidelně tři roky, a za poslední rok tam opravdu lze vidět i batolata.Kdo se chce bavit, má kousek vedle po dálnici Therme Erding, což je spíše aquapark.
Füssing je v poměru cena/služby bezkonkurenční široko daleko. Vyzkoušel jsem termály napříč Evropou, tak mám trochu srovnání. V jednom městečku troje odlišné lázně, vstupy za pár Euro, bazénů spousty. Není to úplně pro rodiny s menšími dětmi, snad jen Johannesbad Therme s bazénem s vlnobitím, oproti třeba polským termálům tam bývá klid. Gastronomie v lázních je lepší průměr, ceny OK. Vyjma Johannesbad Therme je možnost si vzít a vevnitř sníst vlastní jídlo. Stálo by za to do článku doplnit ještě 20 km vzdálené Rottal Therme v Bad Birnbach, kde jsou propojeny podzemní chodbou dva areály. Destinace je ideální na prodloužený víkend. Ubytko je výborné v NHI Hotels v Neuhaus am Inn, pokoje s menší kuchyňkou a velkou lednicí jsou ideální pro stravování ve vlastní režii, a dají se pořídit kolem 1200 za noc. Hotely přímo ve Füssingu jsou obvykle za nesmysl. Alternativně jsou dobrou volbou i apartmány Sonnleiten Rupert v Bad Birnbachu. V tuto roční dobu je ideální cestou zpět ještě navštívit nádherné Christkindlmarkt v Passau a spojit to s výšlapem k tamnímu zámku a jeho prohlídkou. Texty v muzeu mají i v češtině.
Po druhé světové válce bylo Německo rozděleno na čtyři okupační zóny, které kontrolovaly Spojené státy, Velká Británie, Francie a Sovětský svaz. V roce 1949 se spojily americká, britská a francouzská zóna a vytvořily Spolkovou republiku Německo (SRN), známou jako Západní Německo.
Měl byste se dovzdělat. Západní okupační zóny se spojily do BRD, Bundesrepublik Deutschland. Ta se za komunistů překládala do češtiny jako NSR, Německá spolková republika. Po sloučení s DDR aka NDR se pak začala používat zkratka SRN a používá se dodnes.
No právě, že alespoň něco dodržují. U nás nikdo nedodržuje vůbec nic a jen si hrát na formuli 1.
Takže když dělají všechno blbě a ještě si myslí, že pojedou jak blbečkové často s blbečkama okolo co jedou pomaleji, ale také špatně,stojíme v kolonách a máme času dost.
Příčinou nehod byla rychlost ve velmi málo případech. A obvykle u náctiletého blba s čerstvými papíry někde na okresce cestou z diskárny, ve třicet let staré BMW plečce. Toto podle fotky bude Q7 tuším, tedy vyježděný chlap středního věku. Bezpečnější, než důchodce v diagnóze typu Fabia II či Hyundai IX30. Diagnóza nikoliv pro nízkou cenu modelu, ale pro typický způsob jízdy drtivé většiny řidičů v něm. Naopak to, co je skutečně nebezpečné - nebezpečný způsob jízdy, kamiony jedoucími na dálnici 10 km vedle sebe počínaje, přes předjíždění do kopce přes dvojitou, po jízdu na sjetých gumách vrakem, který dostal STK úplatkem, konče, to instituce pro výběr daní bůhvíproč pojmenovaná PČR zásadně neřeší. Ono by to totiž dalo více práce a méně čárek za výběr. O kterých ostatně psal na webu Konec PČR i vedoucí OOP Písek.
Je vidět, že máte přehled. U státní Policie jsou nějaké předpoklady - maturita a projít fyzickými testy. Z těch, co jsou u městských policií by to splnilo možná tak 1%. Zrovna nedávno jsem ve městě Blatná potkal dva místní borce. Oba odhadem tak 120 a víc kilo, sotva se kutáleli po chodníku.
Nemohu hodnotit Blatnou, ale vím o mnoha lidech, kteří ze státní přešli do městap kvůli penězům. Maturitu vyžaduje většina MP už dnes také, a sama o sobě dnes nemá valnou hodnotu.
Zajímavé, o co méně je jich na ulicích a v kancelářích, o to více je jich na silnicích. Policie se totiž v posledních letech změnila jen na výběrčí daní na silnicích. Stačilo by převelet všechny ty výběrčí ze skrytého dohledu tam, kde by dělali skutečnou policejní práci. Peníze, které šly do stovek radarů, BMW a Kodiaků dát do výplat. Městapům sebrat možnost měřit za bukem deset metrů před cedulí s koncem obce, a ušetřené lidi propustit. Hodně z nich by jistě rádo přešlo ke státní, zatímco dnes kvůli penězům je pohyb opačný.
14
Sledujících
0
Sleduje
14
Sledujících
0
Sleduje
Chtělo by to vypracovat snímky pracovního dne, se vším všudy.
22 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na Only Fans by to mohlo ty odměny nejspíš i zaplatit zpět 😂