Je vidět, že máte přehled. U státní Policie jsou nějaké předpoklady - maturita a projít fyzickými testy. Z těch, co jsou u městských policií by to splnilo možná tak 1%. Zrovna nedávno jsem ve městě Blatná potkal dva místní borce. Oba odhadem tak 120 a víc kilo, sotva se kutáleli po chodníku.
Nemohu hodnotit Blatnou, ale vím o mnoha lidech, kteří ze státní přešli do městap kvůli penězům. Maturitu vyžaduje většina MP už dnes také, a sama o sobě dnes nemá valnou hodnotu.
Zajímavé, o co méně je jich na ulicích a v kancelářích, o to více je jich na silnicích. Policie se totiž v posledních letech změnila jen na výběrčí daní na silnicích. Stačilo by převelet všechny ty výběrčí ze skrytého dohledu tam, kde by dělali skutečnou policejní práci. Peníze, které šly do stovek radarů, BMW a Kodiaků dát do výplat. Městapům sebrat možnost měřit za bukem deset metrů před cedulí s koncem obce, a ušetřené lidi propustit. Hodně z nich by jistě rádo přešlo ke státní, zatímco dnes kvůli penězům je pohyb opačný.
Zrovna kupujeme ceeda a v hatchbacku 629tis a to ani zdaleka není gt-line, který jsem původně chtěl. A ještě na něj mám 10% slevu od zaměstnavatele. Za 400 nekoupíte už ani stonica. Na 400 dnes začíná Rio
Podívejte se na Tipcars. HB v 1,0 TGDI 88kW s automatem za 450000, Family Smart Kombi 1,5 TGDi se 117 kW, tedy výrazně nad Golfa, za 529000. To jsou jen dva příklady.
Sedněte si do VW a pak do Kie, tím samozřejmě myslím do nové Kie a nového VW (ne sousedovic vylítanej Passat B5.5 v TDi), VW je trošku vyšší třída, ergo trošku vyšší cena.
Nevím, kolik aut od koncernu jste v posledních 15 letech odjezdil. Já od nových tyto: VW Golf VI Variant 1,6 TDI 77kW. Škoda Superb III Style Plus Combi 2,0 TDI 110 kW 6MT. VW Touran 7DSG 2,0 TDI 110 kW. VW Golf Variant VII 2,0 TDI. Škoda Octavia IV 4x4 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Aktuálně zcela novou Škoda Octavia IV 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Kromě té poslední jsem všechny vracel po operáku s nájezdy v rozmezí 120-240000 km, tak nějakou zkušenost mám. Soukromě v užší i širší rodině naopak asi 8x nejrůznější Hyundai, Elantra, I30HB všech generací, I30 Fastback, Tucson dvou generací, Kia Ceed SW. Trochu tedy srovnání mám, řekl bych. A Hyundai nejpozději od roku 2016 nabízí lepší poměr ceny/hodnoty, než slavné VW. O nefunkčnosti infotainmentu koncernu, totální ignoraci záruk, výměně manuální převodovky po 4000 km u dvou ze čtyř firemních aut, výměně motoru po 12500 km, panelech karoserie totálně nelícujících už z výroby, a dalších skvělých zkušenostech s koncernem, bych mohl vyprávět. Jsou samozřejmě i pozitiva - s TDI v Oct.IV lze reálně jezdit za 4,5 litru, podvozek ujde, Ergo Active sedačky jsou výborné. Celkově ale Hyundai jde nahoru a koncern do pr..., a 30% cenový rozdíl fakt není opodstatněný, a to i při zohlednění o něco prémiovějších materiálů uvnitř.
To není no, to je holobyt se čtyřválcem ještě výkonnějším než ten tříhrnek. Takové motory do kombíka opravdu chcete.
Nevím, kolik aut od koncernu jste v posledních 15 letech odjezdil. Já od nových tyto: VW Golf VI Variant 1,6 TDI 77kW. Škoda Superb III Style Plus Combi 2,0 TDI 110 kW 6MT. VW Touran 7DSG 2,0 TDI 110 kW. VW Golf Variant VII 2,0 TDI. Škoda Octavia IV 4x4 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Aktuálně zcela novou Škoda Octavia IV 7DSG 2,0 TDI 110 kW. Kromě té poslední jsem všechny vracel po operáku s nájezdy v rozmezí 120-240000 km, tak nějakou zkušenost mám. Soukromě v užší i širší rodině naopak asi 8x nejrůznější Hyundai, Elantra, I30HB všech generací, I30 Fastback, Tucson dvou generací, Kia Ceed SW. Trochu tedy srovnání mám, řekl bych. A Hyundai nejpozději od roku 2016 nabízí lepší poměr ceny/hodnoty, než slavné VW. O nefunkčnosti infotainmentu koncernu, totální ignoraci záruk, výměně manuální převodovky po 4000 km u dvou ze čtyř firemních aut, výměně motoru po 12500 km, panelech karoserie totálně nelícujících už z výroby, a dalších skvělých zkušenostech s koncernem, bych mohl vyprávět. Jsou samozřejmě i pozitiva - s TDI v Oct.IV lze reálně jezdit za 4,5 litru, podvozek ujde, Ergo Active sedačky jsou výborné. Celkově ale Hyundai jde nahoru a koncern do pr...., a 30% cenový rozdíl fakt není opodstatněný, a to i při zohlednění o něco prémiovějších materiálů uvnitř.
Korejce jsem dal jako příklad, ale těch značek a vozů se stejnou či lepší výbavou a cenou nižší o desítky až stovky tisíc, by se našlo daleko více. Koncern chce tancovat na elektrickém parketě, a ten mejdan mají platit ti, kteří chtějí naftu či benzín. Tím se jeho ceny dostaly někam úplně mimo. Zatím žije z toho, že leasingovky mají operáky nastaveny na koncernové vozy, u jiných počítají tak nízkou zůstatkovou hodnotu, že je firmy nevezmou. Pokud se toto změní, tak koncern spláče.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dcery soudců bych nechal obratem doručit do libovolného teritoria ovládaného Hamásem🤮
1 odpověď