Stačilo by jediné..Vylouciit Česko z režimu 561,nebo AETR .Jako důvod fatalni nedostatek odstavných ploch ,nulovou výstavbu ,a naopak zavádění nesmyslných zakazu stání kdekoliv.Kazfy Maďar by si v klidu dojel do Německa po 15 h jízdy ,naše ,,odpočívy,,by zely prázdnotou ,a já bych denně spal doma taky a ne 100 km od baráku.
Česko je lídr v omezovani pro řidiče kamionu ,Německo by se mohlo učit ,i zbytek unie,od neslyslnnych zákazu předjíždění do 22 h třeba ,kdy už běžny pepik dávno sedí nalitej v hospodě ,přes různé zákazy co nemají ani hlavu ani patu ,a nelze se vůbec něma řídit ,třeba most 30 tun z ničeho nic na hlavní silnici třídy E,,nedělní zákazy ,po predevsim nulovou výstavbu odpočívadel ,aby řidič měl možnost vykobavat pauzu narozenou Bruselem.Zakaz stání v kdejake Lhotě co není ani na mapě ,zetor s motorem euro nula jim tam ovšem nevadí.Atp.A cele tomu dává korunu minister a mluvčím rsd ,odborníci na svých místech
Škoda že experty Kupku a rydla nenápadně postavit jedine parkovací místo pro nákladní dopravu ktera vykonává povine pauzy ,danne Bruselem ,na sjezdech ,jak někde v Mongolsku .Sme ostuda celé EU ,od D1 po D5 jedíne místo.Jen kecy kolem .Všem odpůrcům kamionů dodám že nejezdi po silnicích zadarmo ale za každý ujetý (odskakany v kolnone) platí 6 Kč
Už se někdy někdo zamyslel nad tím jaké trable má pak ten ridic kamionu ?dnes a denně to samé.,dodávka 20 h za volantem pretizena o 100% nic se neděje.Ve zprávách palcový titulek nehoda kamionu...Že třeba má zniceny zadek ,světla ,neotvre vrata ,zboží je vysypané znehodnocené ,nedojede na čas a další okno časově mu daji za tři dny ?běžná realita..Buďte rádi v osobních autech že ti v dodávkách vždy trefí kamion na konci kolnoy třeba ,stát tam Fabiie s dětma je mrtvých pět..
Každý most viadukt má mít 4m.je to běžná výška nákladního auta na které není třeba žádné povolení.Takźe je vinik správa silnic .nebyl by to on ,udělá to jiný zítra jiný.Dopravni značky dnes nikdo nečte každý čumi do mobilu a věří na aplikace .V DDR už to pochopily dávno po sjednocení a nízký viadukt tam těžko hledat A vůbec nechápu proč se k tomu vyjadřují řidiči SK.B kteří nemají ani ponětí o výšce svého auta a hřeší jen na to že viadukt o výšce 1.5 není nikde
Redaktor by se měl věnovat bud pletení ,nebo kamionům v levém pruhu Tomu tady rozumí každý ,od Kupky po uklízečky .A ne psát kraviny o autech ..Těch Oplu jezdí mraky (nejsem majitel této značky )a nepřipadá mi že bych viděl stát jeden za druhým na dálnici.To už částeji vidím Teslu ve spiglu odstup půl metru a eco jízda
Po ,,ostravske dálnici ,tzv tankodromu ,od nová ,suverénně nejhorší a nejpomalejší stavba ,hrabou se v tom dvacet let ,z levá doprava atp ,omezení tam je snad celou dobu co jezdím 25 let .O nějakých odpočivkach jako mají vedle v Polsku si můžem jen nechat zdát,to není pro Kupku duležite on přestávky vAudine v konvoji pod majakama dělat nemusí ,nám ostatním to přikazuje Brusel ..Na hodinu vyhodit všechny mluvčí a jiné podržtašky včele s Rydlem a za ušetřené peníze postavit odpočívadla
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Vždy to je vína řidičky .Nemá čumět do mobilu ,má se věnovat řízení především a neletet tam stovkou
Budte rádi že to byl kamion ,stát tam osobák plný děti jsou po smrti.