Škoda že experty Kupku a rydla nenápadně postavit jedine parkovací místo pro nákladní dopravu ktera vykonává povine pauzy ,danne Bruselem ,na sjezdech ,jak někde v Mongolsku .Sme ostuda celé EU ,od D1 po D5 jedíne místo.Jen kecy kolem .Všem odpůrcům kamionů dodám že nejezdi po silnicích zadarmo ale za každý ujetý (odskakany v kolnone) platí 6 Kč
Už se někdy někdo zamyslel nad tím jaké trable má pak ten ridic kamionu ?dnes a denně to samé.,dodávka 20 h za volantem pretizena o 100% nic se neděje.Ve zprávách palcový titulek nehoda kamionu...Že třeba má zniceny zadek ,světla ,neotvre vrata ,zboží je vysypané znehodnocené ,nedojede na čas a další okno časově mu daji za tři dny ?běžná realita..Buďte rádi v osobních autech že ti v dodávkách vždy trefí kamion na konci kolnoy třeba ,stát tam Fabiie s dětma je mrtvých pět..
To jsou ale kecy. U nás taky není pod mostem světlost 4 metry. A rozhodovala o tom obec při rekonstrukci trati. Na stavbě se tím ušetřily stovky miliónů a alespoň v obci, kde baráky jsou hned u silnice nejezdí s kamiony lidi jako vy.
Nestavejte si obchoďáky pod nos a nebudou vám ty kamiony pod nosem jezdit .Kecy jsou tak ty leda vaše ,jako správný Čech nadavafe ma kamiony ale že vám vše vozí pod nos to nevidíte ,nechcete vidět .Dál se k vám nevyjadřují
Každý most viadukt má mít 4m.je to běžná výška nákladního auta na které není třeba žádné povolení.Takźe je vinik správa silnic .nebyl by to on ,udělá to jiný zítra jiný.Dopravni značky dnes nikdo nečte každý čumi do mobilu a věří na aplikace .V DDR už to pochopily dávno po sjednocení a nízký viadukt tam těžko hledat A vůbec nechápu proč se k tomu vyjadřují řidiči SK.B kteří nemají ani ponětí o výšce svého auta a hřeší jen na to že viadukt o výšce 1.5 není nikde
Redaktor by se měl věnovat bud pletení ,nebo kamionům v levém pruhu Tomu tady rozumí každý ,od Kupky po uklízečky .A ne psát kraviny o autech ..Těch Oplu jezdí mraky (nejsem majitel této značky )a nepřipadá mi že bych viděl stát jeden za druhým na dálnici.To už částeji vidím Teslu ve spiglu odstup půl metru a eco jízda
Možna by se bylo lepší se nejdříve tam projet a pak něco psát .Osvětlenou odpočívku s WC a sprchou zdarma ,čistou bezplatnou ,osvětlené sjezdy a nájezdy vidím pouze a jen v Polsku nikde jinde v EU.a jako zlatý hřeb ,většina je úplně bezplatná ,myslím tím pro osobní auta.At jste v obraze než něco napíšete zas,úsek z Bohumína k mori třeba Kolobřeh ,680 km ,A4,S3,nezaplatite ani korunu ..
Po ,,ostravske dálnici ,tzv tankodromu ,od nová ,suverénně nejhorší a nejpomalejší stavba ,hrabou se v tom dvacet let ,z levá doprava atp ,omezení tam je snad celou dobu co jezdím 25 let .O nějakých odpočivkach jako mají vedle v Polsku si můžem jen nechat zdát,to není pro Kupku duležite on přestávky vAudine v konvoji pod majakama dělat nemusí ,nám ostatním to přikazuje Brusel ..Na hodinu vyhodit všechny mluvčí a jiné podržtašky včele s Rydlem a za ušetřené peníze postavit odpočívadla
Možná vyjde levněji ten paskvil a ne dálnici ,jak to někdo nazývá ,celou zbořit a postavit zvovu.A pořádně .A ne to jejich lepení dokola jen ..Dáj tam. 80.kmh a zákaz předjíždění pro kamiony a podle nich je to vyřešené.Neni.Zminene kamiony platí za každý ujetý km po tomto tankodromu 6 Kč ,at jsou civilisté v obraze ,tak by si zasloužily normální dálnici a ne to
Ale Rýdl vám to vysvetli,to jsem v klidu ne že ne ,od báchorek o přetížených kamionech po jiné bludy jak on umí.
Já takto nepředjizdim nikdy nikoho.Ani v obci.Ani v kamionů jak sedím,ani do BMW jak přesednu(tabulkové ten nejhorší možný řidič)Důvod je úplně jednoduchý ,u nás se lidé neumí koukat do levého zrcátka ,na rozdíl od mobilu ,nedejboźe do pravého ..To raději uberu ,počkám až se zařadí a pokračují pak dal svým tempem.
Jezdím kamionem od 95.Nepiji nic,ani zadarmo.Foukat můžu 24/7.Vzdy nula.Nekourim celý život .Do hospody chodím na tocnemy birel ,dám jeden poslechnu si chytré řeči o kamionech a jdu domů.Pred hospodou stojí dvě tři stejné auta,majitele veselé píjou.tri piva žádný problém ,pak domu autem 200 m.treba ,ale autem.To samé cyklisté ,ti chlastaji běžné x piv.Aby se rozčílily že je nikdo neobjizdi 150 cm
To tady taky nikdo neřeší.Chlast za volant nepatří nikdy a je úplně jedno co člověk ridi.
Říkám to už léta, KAŽDÝ řidič v autoškole by se měl projet s kamionem, aby viděl jak to naložený "brzdí", jak si musí najet do zatáčky, jak není vidět za návěs při couvání a taky se od řidiče podívat co vše není vidět v pravých zrcátkách.
Ono vůbec by nemusel každý ridic jet s kamionem.uplne by stačilo ať si sedne jen za volant .Nic víc.A ať vidí z jeho pohledu či vše nevidět.Jeste dodam že u nás za polovinu nehod kamionů může nesprávna jízda řidičů osobních aut ,odstup ,předvídavost,plynulost ,ohled je pro ně cizy pojem A psát bludy že kamion má problém se zařadit plynulle může jen ten co nechodil nikdy do fyziky.Na 200 je technicky nemožné rozjet něco co má 40!tun na 80.kmh ,s BMW tam budu mít 150 ale.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Václav je expert redaktor .Co dodat .Znalec .že třeba cihelna není na hlavní trase ,a je tam třeba dojed naložit ?ať se věnuje raději háčkování to mu půjde líp.