Stačilo by jediné..Vylouciit Česko z režimu 561,nebo AETR .Jako důvod fatalni nedostatek odstavných ploch ,nulovou výstavbu ,a naopak zavádění nesmyslných zakazu stání kdekoliv.Kazfy Maďar by si v klidu dojel do Německa po 15 h jízdy ,naše ,,odpočívy,,by zely prázdnotou ,a já bych denně spal doma taky a ne 100 km od baráku.
Vy asi autům moc nerozumíte, že. Žijete v představě, že Tatra je nejlepší ba světě ... není tomu tak, svět stojí a Tatra u toho nebyla. Je to zajisté na určité podmínky dobré auto, nicméně v článku se jasně píše, proč ony Scanie ... Tatra prostě v tomto segmentu auto nemá ...
Nemá v motoru .To je logické ,scania vyvíjí osmiválec 50 let snad.Takze kroutak ,tolik potřebný na takovou váhu tam je.Tim to však končí ,a pokud to je ta Scanie plná tabletu ,hodně štěstí v servisu ..Naprosto nevhodné pro armádu.Ale je mi jasné že to byla malá domu na kolegu prodejce ve Scanii.A naopak ,čím horší terén bude ,tím.lepsi je Tatra.
Česko je lídr v omezovani pro řidiče kamionu ,Německo by se mohlo učit ,i zbytek unie,od neslyslnnych zákazu předjíždění do 22 h třeba ,kdy už běžny pepik dávno sedí nalitej v hospodě ,přes různé zákazy co nemají ani hlavu ani patu ,a nelze se vůbec něma řídit ,třeba most 30 tun z ničeho nic na hlavní silnici třídy E,,nedělní zákazy ,po predevsim nulovou výstavbu odpočívadel ,aby řidič měl možnost vykobavat pauzu narozenou Bruselem.Zakaz stání v kdejake Lhotě co není ani na mapě ,zetor s motorem euro nula jim tam ovšem nevadí.Atp.A cele tomu dává korunu minister a mluvčím rsd ,odborníci na svých místech
Škoda že experty Kupku a rydla nenápadně postavit jedine parkovací místo pro nákladní dopravu ktera vykonává povine pauzy ,danne Bruselem ,na sjezdech ,jak někde v Mongolsku .Sme ostuda celé EU ,od D1 po D5 jedíne místo.Jen kecy kolem .Všem odpůrcům kamionů dodám že nejezdi po silnicích zadarmo ale za každý ujetý (odskakany v kolnone) platí 6 Kč
Už se někdy někdo zamyslel nad tím jaké trable má pak ten ridic kamionu ?dnes a denně to samé.,dodávka 20 h za volantem pretizena o 100% nic se neděje.Ve zprávách palcový titulek nehoda kamionu...Že třeba má zniceny zadek ,světla ,neotvre vrata ,zboží je vysypané znehodnocené ,nedojede na čas a další okno časově mu daji za tři dny ?běžná realita..Buďte rádi v osobních autech že ti v dodávkách vždy trefí kamion na konci kolnoy třeba ,stát tam Fabiie s dětma je mrtvých pět..
To jsou ale kecy. U nás taky není pod mostem světlost 4 metry. A rozhodovala o tom obec při rekonstrukci trati. Na stavbě se tím ušetřily stovky miliónů a alespoň v obci, kde baráky jsou hned u silnice nejezdí s kamiony lidi jako vy.
Nestavejte si obchoďáky pod nos a nebudou vám ty kamiony pod nosem jezdit .Kecy jsou tak ty leda vaše ,jako správný Čech nadavafe ma kamiony ale že vám vše vozí pod nos to nevidíte ,nechcete vidět .Dál se k vám nevyjadřují
Každý most viadukt má mít 4m.je to běžná výška nákladního auta na které není třeba žádné povolení.Takźe je vinik správa silnic .nebyl by to on ,udělá to jiný zítra jiný.Dopravni značky dnes nikdo nečte každý čumi do mobilu a věří na aplikace .V DDR už to pochopily dávno po sjednocení a nízký viadukt tam těžko hledat A vůbec nechápu proč se k tomu vyjadřují řidiči SK.B kteří nemají ani ponětí o výšce svého auta a hřeší jen na to že viadukt o výšce 1.5 není nikde
Redaktor by se měl věnovat bud pletení ,nebo kamionům v levém pruhu Tomu tady rozumí každý ,od Kupky po uklízečky .A ne psát kraviny o autech ..Těch Oplu jezdí mraky (nejsem majitel této značky )a nepřipadá mi že bych viděl stát jeden za druhým na dálnici.To už částeji vidím Teslu ve spiglu odstup půl metru a eco jízda
Možna by se bylo lepší se nejdříve tam projet a pak něco psát .Osvětlenou odpočívku s WC a sprchou zdarma ,čistou bezplatnou ,osvětlené sjezdy a nájezdy vidím pouze a jen v Polsku nikde jinde v EU.a jako zlatý hřeb ,většina je úplně bezplatná ,myslím tím pro osobní auta.At jste v obraze než něco napíšete zas,úsek z Bohumína k mori třeba Kolobřeh ,680 km ,A4,S3,nezaplatite ani korunu ..
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Vždy to je vína řidičky .Nemá čumět do mobilu ,má se věnovat řízení především a neletet tam stovkou
Budte rádi že to byl kamion ,stát tam osobák plný děti jsou po smrti.