Když Korejci přišli jako první před pár lety se zárukou 5-7 let, taky jim spousta lidí nevěřila a ejhle, jak se ukázalo, kvalitou jsou už srovnatelné s evropskou konkurencí. A věřte tomu, že s čínskými auty to bude podobné ...
Pouzil si carovne slovicko BUDE. Ide o to, za ako dlho. Momentalne by som cinu po vseobecnych skusenostiach nekupil ani za polovicnu cenu. Presne rovnako to bolo s Kia a Hyu. Prve kusy mali fakt detske choroby. Rovnako je to aj s cinskymi autami, staci si pozriet britske fora MG, kolko sa na tie nepodarky stazuju. A nie su to blbosti, ale vazne problemy ako odidene spojky, ci podfuknute tesnenia hlav motorov, alebo kolabujuce dvojspojkove prevodovky. Skratka este nie je ten pravy cas na kupu cinskych aut.
Ked porovnam MG HS a napr. korejske Korando, tak to rovnako drahe MG je na tom technicky daleko lepsie, ako Korando. HS ma nizku cenu preto, lebo to dotuje cinska vlada, kdezto ked chcelo byt lacne Korando, vyrobca musel poriadne setrit a zaroven pouzit predpotopnu techniku.
S tou spolehlivostí bych byl opatrný, Číňani už dnes dávají téměř stejné záruky, jako Korejci. Jezdím do Číny přes 10 let a je velmi dobře patrné, jak se mění důvěra v tamní automobily ze strany čínských zákazníků. Před 10 lety si žádný lepe situovaný Číňan čínské auto nekoupil a obecně se tradovalo, že jsou nekvalitní. Dnes tam téměř nenarazíte na nové auto, které není čínské a kupuji si je i manažeři.
Zaruka a spolahlivost su 2 rozne veci. Naco mi je 7 rokov zaruka, ked v ramci jedneho roka je auto v servise 4x a vzdy na mesiac, pretoze tolko trva schvalenie reklamacie a nasledna dodavka nahradnych dielov...
Já je nepodceňuji. To byla moje výhrada, možná varování pro potencionální kupce. MG je stará a zaběhnutá evropská automobilka s čínskými majiteli. A už vůbec nechápu, proč do toho pletete Teslu? Tady nebyla řeč ani článek o BEV. Dělají max. hybrida.
MG je stara SKRACHOVANA europska automobilka kupena Cinou, aby sa lahsie dostala do Europy.
Par rokov dozadu sa vsetkym autam zacali zdvihat predky, napriek tomu, ze je to kontraproduktivne z pohladu aerodynamiky. Dovod bol vraj jasny - zvysena bezpecnost chodcov. Dnes je to uz opacne a cim vyssie, tym horsie ?
Apropo, na mojich autach ma nikdy faktor bezpecnosti chodcov nezaujimal. Vzdy bol, je a bude podstatny faktor pasivnej bezpecnosti posadky prezentovany farbou casti tela skusobnej figuriny. Hviezdicky EuroNCAP uz davno nie su co boli, problem zacina byt dokonca aj s % ochrany posadky.
Kedze je to na podvozku Kamaz, ktore su zname svojou legendarnou (ne)spolahlivostou, velmi by som o tom nepremyslal. Radsej nieco ine, napr. toho Arocsa. Alebo este lepsie - Odkaz
Hmm, já ho koupil a zatím si nemohu stěžovat. Pravda, jezdím teprve 30 let, je to minimálně 30 auto co jsem kdy řídil a najeto mám taky jen cca 1 mil km, takže na vás odborníka nemám, ale když vezmu cena/ výkon, tak si zatím nemohu stěžovat.
Nepoznam majitela Rexa, ktory by sa nestazoval na mizerne svetla. Aj Dacia svieti lepsie.
Co to je za článek? 😄 Něco jako recenze termálů, cesty a auta najednou? Ale to auto je fakt strašný, i jediný pohled opravdu bolí 😄 Je s podivem, že tohle někdo vyrobí, ale s daleko větším podivem je, že si to někdo koupí 🙂
Ale kupi. A velmi rad. Pretoze je to vacsie a lacnejsie, nez susedov Skodiaq. To, ze je to srot na pohladanie s mizernymi svetlami, gumovym riadenim, pomaly radiacou prevodovkou, spotrebou tanku, nadrzou visiacou 10 cm pod ramom bez akejkolvek ochrany nevadi, hlavne ze je to za par supov.
Jestli to někdo čte, tak nás musí mít za blázny. Ale zrovna nedávno jsem zachytil názor, že Pythagorova věta v praktickém životě k ničemu není.
🙂🙂🙂
Tych cca 71 km vyslo aj mne.
Fyzika ma neskutocne bavi, pretoze je vsade kam sa pozries. Moj profesor na vyske raz zahlasil, ze tetka Fyzika je ako manzelka - da sa s nou len spolupracovat, ked s nou ale budes bojovat, prehras.
Děkuji, už jsem to chtěl počítat. Pokud ale do propasti spadnete s nenulovou dopřednou rychlostí, v součtu by to těch 200 mohlo dát. Vyšlo mi to na cca 71 km/h.
Nemas to dobre, pozri si rovnicu volneho padu
h=0.5g(t na druhu)
Je to tych 187 km/h z nulovej pociatocnej rychlosti pri zanedbani odporu vzduchu.
Tiez by som im zatlieskal. To musela byt hotova kamasutra v tak stiesnenom priestore. Klobuk dole.
Na vylepsenie nalady :
Kapitan cestujucim zahlasil vysku, rychlost, predpokladanu dobu letu. Lenze zabudol vypnut mikrofon a kopilotovi povedal : "Teraz si dam jednu kavu a potom pomilujem tu novu peknu letusku". Poculo to cele lietadlo, dotycna dama sa rozbehla do kokpitu povedat kapitanovi, ze zabudol vypnut mikrofon a jeden postarsi pan za nou krici : "Kam sa ponahlas pobehlica, mas cas, povedal, ze si najprv da kavu !"
Ako za sekundu na smrt urazit pilota Airbusu ? Povedat mu, ze nie je chlap, pretoze nema nic medzi nohami 🙂
Kvalita zpracování a výbava je na velmi vysoké úrovni u tohoto modelu. Nicméně problém konkrétně u tohoto motoru je jeho točivý moment (pouze 140 Nm). Atmosférickému čtyřválci ve spojení s 5ti stupňovou převodovkou začne docházet na dálnici dech a při dnešním rychlém dálničním tempu budete motor muset hooodně vytočit, abyste se vůbec mohli zařadit do levého pruhu (při plné obsazenosti auta ještě hůře). Navíc pružné zrychlení takového motoru bez turba, dává otázku zda je možné vůbec bezpečně předjíždět při rychlostech 80-120km/h. Pokud se rozhodujete pro koupi takového auta, určitě doporučuji se v něm projet i na dálnici a pořádně jej otestovat (ne pouze na papíře), ať nejste nemyle překvapeni. Pěkný den všem
Presne toto iste ohladom dynamiky tvrdim davno. 100 konove motory su OK tak do 90-100, potom vsetko trva nekonecne dlho a je uplne jedno, ci to ma alebo nema turbo. Dnesne auta su skratka pritazke na tak malo koni a medzery v premavke daleko mensie, ako 15 rokov dozadu. Co je najhorsie, aj tie 100 konove turba maju plus minus rovnaku pruznost, ako atmosfericke, pretoze maju neskutocne dlhe prevody. Ked 130tka toci 2200 otacok, na slusnu pruznost nestaci ani 280 Nm, hlavne ked ma auto 1.7 tony.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám toto auto už druhým rokem, ještě před touto mírně upravenou verzí. Spotřeba na dálnici 5,8 jinak dlouhodobá 4,4 . Pokud chcete, dokážete jet i za méně. Letos jsem byl v Norsku, žádný problém co píšete nevidím. Ideální auto pro dva. Aplikace co zaznamenává trasu a spotřebu, kontrolu nad autem, zamcení, polohu. Měl jsem hodně aut a řídil doslova mraky. Tyhle vaše kecy si nezaslouží.
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Spotreba na dialnici 5.8 ? To pri 100 km za hodinu ? A dole vetrom ? V 130 to vresti na 3500 otacok, pretoze tej atmosfere uplne chyba krutiak v nizkych az strednych otackach, takze viac ako 100 je otrava. Pohon zadnych kolies nedotiahnuty, motor zabera naplno az ked auto ma nejaku rychlost, takze rozbeh na snehu ako FWD. Dakujem, nechcem.
A aplikacia spojena s autom ? Nechcem nic take, je to bezpecnostne riziko.
Soferoval som hodne aut, ale toto naozaj nie je hodne tych penazi. Jedine ta spotreba je ako tak zaujimava, no je to az privelky kompromis.