Mají i samostatný test a i Slováci už ho testovali. Tak pod videa napište co vás zajímá a třeba se to dovíte. Ale vzhledem k tomu že ZS/HS nejsou nové modely a v Číně jezdí (HS dle Poláku 3 roky), nebude to technicky žádný propadák.
ZS teda prepadak je. Nemoznost ovladat klimu bez odidenia z AA, nemoznost polohovat volant v oboch rovinach, sedadla zo syntetickej koze bez vetrania je pre mna stopka. HS vyzera celkom OK.
Aniž bych nějak rozporoval zbytek, tak srovnávejme rozměrově srovnatelné; u Škody je konkurentem Karoq (Kamiq je o třídu menší), s automatem od 765 t.
U Hyundai je to Kona, s automatem od 645 t. U Suzuki S-Cross (který je ale o kus menší), s automatem od 616 t. Corolla Cross od 850 t.
S-Cross s automatom je bohuzial ubohy odvar toho MG. Impotentny motor, robotizovana prevodovka, ma to sice velmi dobry pohon 4x4, no automat v terene ovlada spojku tak, ze pod zatazou ihned smrdi. To nie je konkurent ani nahodou, 1.4 Turbo aj s manualom je omnoho lepsi ako ten "stronghybrid" by Suzuki.
Tak připlať za nesmysly a kup si škoudu, ale musíš vysypat za příplatky, u MG to máš v ceně, kapiš to?
Znamy mal C5 Aircross. Pred rokom mu zaklepal motor na klukovke. Mal neskutocny problem s opravou, napriek tomu ze to bolo v zaruke. Nakoniec mu to opravili, on sa toho zbavil a za najmenej penazi kupil najviac auta - Torres AT 4x4. Teraz po roku si uvedomuje, co znamena povedacka "Nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci" a riesi vymenu za Tiguana. Ked som ho od kupy SSY odhovaral, mal rovnaky argument ako Ty - "Co som sprosty aby som si u koncernu priplacal aj za volant ?". No a buduci tyzden si ide pre nove "predrazene" auto. Asi vie preco...
"Skoda, ze dnes tieto skvele auta koncia v rukach cerstvych absolventov"
to asi reagoval na toto? Umíš číst s porozumněním?
Tak zrovna ten kolega absolvent nebol ani nahodou. Urobil si radost k 50tke 🙂. A ano, absolventi na nove nemaju, preto kupuju vydojene bazarove nikdy neburane vrazdy. A bolo par pripadov, ked si absolvent pozical otcove auto (kupene na firmu) a zabil v nom seba a dvoch dalsich spolucestujucich prizabil. Myslel si, ze je Fangio + Senna + Schumi v jednej osobe.
O tom fouklým těsnění jsem četl. To bude asi problém.
V diskusii k jednej videorecenzii som narazil na majitela, ktory sa stazoval na spojku svojho ZSka. Mal to prakticky nove. Priznaky boli rovnake, ako u britov.
Video - Odkaz
Uzivatel jirkasophia3789 pisal o problemoch a 3 reklamaciach. Na dotaz "Ako to dopadlo ?" odpovedal :
"nijak prodejce už raději značku MG přestal prodávat o servisovat. U něj reklamované 3x nikdy závada nevyřešena.. nyní jsem dával na garancí a další reklamaci téhož do Autopalace Spořilov.. žádnou závadu prý nenašli, nikdo nic neviděl a neslyšel.. dokud jsem nedal horsi hodnocení na google map. Pak najednou chtěli řešit.. a že prý to dělá úplně každé MG ZS tak asi tak.."
Je to v diskusii pod tym videom. Viem, pise sa o starsom modeli. Toto je nieco ine. No po takychto problemoch by som sa tomu radsej vyhol velkym oblukom.
Takže berete 50 čistého a kupujete si čínské šmejdy a necháváte si ho do doby než se rozpadne. Po 15 letech tohle bude mít zůstatkovou hodnotu nula, bude to rozpadlé a děravé. Tak jo.
Za tuhle cenu za kterou se to teď prodává je to strašně drahé. Vím o čem mluvím, kamarád má dealerství, nechtěl bych to ani za polovic, podle toho co mi o tom povídal.
Sedel som v prvej verzii. Katastrofa. Bolo to v lete, po 2 minutach som mal flaky na zadku a chrbte. Tie "kozene" sedadla absolutne nedychaju, ked do toho clovek lezie v lete, popali sa, potom sa spoti a vylezie z toho ako pomoceny, v zime je to zasa priserne studene. Motory dychavicne - aj turbo, aj atmosfera. Hlavne to divne jazdilo - stred riadenia totalne preposilovany, bez tuhosti, odporu, s rastucim vytocenim kolies to tuhlo. Malo by sa to spravat uplne opacne. Zlata hydraulika mojho byvaleho Mondea. Spytaj sa toho znameho, ci v servise na zaruku neriesili odtrhnute lamely spojky na 1.5ke a podfuknute tesnenia hlavy na tom trojhrncovom turbe. Britske fora su plne nadavok a staznosti prave na tieto 2 problemy.
na toto se už vztahuje to 35% clo? ... jinak teda neumím si představit že se mezi námi najde dostatek bláznů, aby to byl zase bestseller 😄 ... s výhřevem sedaček, Čína za 670k 😄, v i30 mám vyhřívané sedačky za 450k, Kamiq startuje 470k, hybridní toyoty o tolik dražší taky nejsou, už se tam motá i octavie... ne fakt nedokážu vidět důvod proč by se tohle někdo za ty prachy kupoval 😄 ona už ani ta základní výbava za 570k není nic extra
Jj. Radsej Vitaru, alebo S-Cross ako toto.
Pekne, dobre vybavene, kvalitni a za dobrou cenu.... Kde ze asi udelali zapadonemecti soudruzi chybu u VW?????
Ako vies, ze je to kvalitne Uz si videl nejake, co najazdilo 200k km ? Bazare su plne rocnych az dvojrocnych MG ZS so smiesnymi najazdmi a to nevesti nic dobre. Ani bazarovych Korand nie je tolko.
Multimodova prevodovka 2+4 od Renaultu ziadny hit nie je, v kopcoch blbne a nevie co zaradit. Tato vec ma 1+3 prevody, takze diery pre spalovak budu este vacsie. Som zvedavy, co to bude robit nalozene a v dlhsich stupaniach. Co je to vlastne za prevodovku ? Je to dvojspojka ? Alebo robot ? Inak 3 prevody mali stare Hydramatic skrine z 50tych rokov minuleho storocia.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Škodovka je proti MG šrot
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Aj na Skodovke pre ovladanie klimy musis vyskocit z AndroidAuto, tukat ako sialeny do displeja, nastavit teplotu a zasa sa pracne vracat do AA ? Skodovka ma polohovatelny volant v 2 osiach, nie iba v jednej. Sedadla zo syntetickej koze bez vetrania su v lete vec, ktoru proste nechces. Atd. atd. atd.
Na predoslu generaciu sa hromadia staznosti, specialne na spojky a tesnenia pod hlavami valcov. Neviem, ci by som mal odvahu ist do toho. Dalsia vec, co ma totalne odradza je ta iba 3 stupnova prevodovka pre spalovak. To bude radost s tym jazdit po kopcoch, ked to bude nalozene.