A co jako? Pro planetu bude zdravější vyrábět více aut, aby si každý mohl koupit co 5 let nový auto, že jo.
Pro ekonomiku bude zdravější, když budou mít všichni hypotéky na ty nový auta. Pro firmy bude lepší zaměstnávat otroka s hypotékama na krku, který bude muset držet hubu a krok.
Alarmujíci není věk automobilů. Alarmující je plánovaná nízká životnost dílů. Alarmující je plánované znehodnocování paliv. Alarmující je cílený dopravní fašismus, který nabírá na moci.
Mám řidičský průkaz všech skupin, tedy i D 45 let, milon km na za sebou a vlastnil jsem postupně více než desítku různých automobilů. Takže ten úžasný „pokrok“ s odstupem času mohu celkem objektivně zhodnotit.
Tak klimu nemám, ale nevím, proč by měla běžet když tam nejsem a zákaz freonů není novinka, ten chtěli zakázat už komunisti. Ještě tam máte něco,beranku
Dokážete pochopit psaný text?
Psal jsem primárně o chladničkách.
Kdybych se nezmínil o klimatizaci, tak se nemáte čeho chytit.
Co mi napíšete k chladničkám a mrazákům?
A co chladnička a mrazák? Kolik požárů ročně zaviní závada na chladničce neuvádíte úmyslně? Od dob, kdy nařízením EU je nehořlavý freon zakázaná látka, jsou náhradní chladiva vysoce hořlavá.
Takže milé ovce. Před odchodem z bytu vypínejte chladničky a mrazáky. Klimatizace a tepelná čerpadla jakbysmet.
Inu, už jsem se s podobným přístupem k financím setkal při svém dávném působení ve zdravotnictví, že chtít zvýšit plat v „takovém oboru“ je rouhání. „Vždyť je to pane kolego poslání, uzdravovat bližního svého a vy se nestydíte za to ještě chtít peníze?“
To si takový „ošetřovatel demokracie“ u voleb musí vybrat. Buď bude zapáleným dobrovolníkem, nebo si k volbám jde vydělat.
Ale pozor! Dobrovolník je složenina dvou slov. Dobrý a vůl.
A proto je ten pedál tak velký. - Aby byl dobře ovladatelný jak pravou tak levou nohou. Kdo jezdí jen automatem, brzdí levou nohou. Kdo auta střídá, tak bude vždy brzdit pravou, protože je tak zvyklý.
Ten manévr s nohou nad pedálem brzdy se každopádně používá i u manuálů. Jen prostě musíte dopředu víc myslet. - Když jede kolem přechodu nebo v nepřehledném místě, tak prostě přesunu nohu z plynu nad brzdu. Pokud má člověk zařazenou vyšší rychlost, tak auto ani příliš nebrzdí.
Každopádně pokud má člověk jen dva pedály, tak dá rozum, že každý ovládá jinou nohou. Cokoli jiného by bylo bláznivé.
Aha? Takže když máte levou nohu nad brzdou a pravou nad plynem, sedíte šejdrem, že? Protože obě nohy musíte mít vpravo vedle sloupku řízení. Další možností je, že jste se tak už narodil.
"Naše levá noha je totiž obvykle trénovaná právě z manuálu na celkem hrubé sešlapávání spojky"
No, pokud někdo sešlapuje spojku hrubě, tak si zaslouží akorát tak ten automat...
Osobně mám spíše opačný problém - pravou nohou zlehka sešlapovat spojku (dělám to když v zimě nastartuji auto kvůli odmrazení a nejsem zcela vevnitř). A to si dovolím říci, že nejsem člověk, který by na jakýkoliv pedál dupal.
Pane odborníku, vysvětlete mi prosím, jak mám „jemně“ sešlápnout spojku, když mé vozidlo posilovač spojky nemá a pro bezchybné řazení je nutno spojku sešlápnout hrubě.
Existuje taková kouzelná věc, jako je wifi sluchátko, třeba do jednoho ucha. A řidiči nemusí rušit nerudné Brňáky.
Vy jste taky wifi. Když, tak BT sluchátko.
Jinak v Praze mají řidiči MHD zakázáno za jízdy poslouchat rádio, či jakoukoliv reprodukovanou hudbu, nebo mluvené slovo. A to i ze sluchátek. Případná kontrola to ohodnotí strženou pětistovkou z výkonostních odměn.
Tak já tam vidím pruhy pro nevidomé, cyklopruh nikoliv.... Cyklopruh vypadá úplně jinak, viz. pruh pro nevidomé vs cyklopruh - obrázky google. Dále - kniha pro autoškoly viz. podélné dopravní značky.
v ČR už nevidomí dostávají řidičák? Já jsem na silnici tedy vyhrazený pruh pro nevidomé neviděl.
Pokud jste myslel ten přechod pro chodce, pak zde cyklista musí sesednout a státi se chodcem. Přejezd pro pumpičkáče společný s chodci vypadá podobně, ale na vnějších stranách je lemován bílýma kostkama. A i tak by řidič náklaďáku potřeboval svědka, nebo kamerový záznam, zda sesednul, nebo tam vlítnul. Jak víme, cyklo… jsou chráněný druh a po krku se půjde vždy motoristovi.
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
Matus dezo ubožáček.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Správně Jituš, dezolát, kterej nechce Vetchýmu přidat pětikorunu na Semtex. Tak ubohej já jsem.
1 odpověď