Pane Kupka a v čem je problém, jste ministr čtyři roky, tak co jste s tím udělal. Přetížené kamiony jezdí dál. Já v tom problém nevidím, první pokuta stotisic, druhá půl milionu a třetí 3 miliony. A pokutovat firmu i řidiče. Proč si myslíte, že v Rakousku přetížené kamiony nejezdí?
Kdepak dávat pokuty, tak maximálně v prvním případě tu 100.Současně by řidič dostal 6 tr.bodů.Myslím, že by profesionální řidič byl sakra opatrný,aby si hlídal přetížení. Vždyť řidiči osobních aut taky nemohou vozit deset lidí v autě... No a pokud by byl firemní náklaďák chycen podruhé, tak by byl zabaven ve prospěch státu. Do půl roku nebude v republice žádný kamion přetížený. A hezky bych to medializoval, aby řidiči i firmy pochopili.Dokud to nebude tvrdě vymáháno, tak budou silnice stále rozbité. Jinde v zahraničí to jde,proč by to nešlo u nás???
Superžena!!! Z té si berte příklad. Stihne "strašně namáhavou "práci v EU, pak stihne letecky vlítnout na lesnickou fakultu. Jako účtařka z ekonomky něco přečte studentům na fakultě. Já si myslím, že by se měla ještě podělit o svoje moudra někde jako poradkyně....třeba jak zlepšit ekonomiku fakulty prodejem diplomů🙂
Vyzývám všechny odpůrce dostavby D3 aby si stoupli v pátek v poledne a v neděli odpoledne někde poblíž současné silnice č.3-tedy u Votic, Benešova, Mirošovic a hezky ekologicky dýchali. Třeba by se jim v hlavičkách rozsvítilo u těcvh nekonečných kolon aut a viděli by, jak vypadá ekologie v praxi. A současně bych přivítal, kdyby naši moudří poslanci nechali bezbřehých a jalových keců ve sněmovně a vyrazili k našim sousedům do Německa, Rakouska a Polska a zjistili, jak tam fungují zákony o stavbách typu dálnice. Proč jsou tyto státy tak daleko před námi. Navíc poslanci ušetří za daleké cesty na Island, Kolumbie, Peru a podobně.
fakt nechápu ty ohledy. Afghánec azylant krade v obchodě? Šup s ním zpátky, to jestli je gay a bude doma bičován si měl rozmyslet než vlezl do toho Lídlu.
Za mne už jenom škoda peněz za letenku, dal bych mu 3 dny na opuštění EU a pokud to nestihne, šup na rok do basy. Po roce zase 3 dny a ...šup na dva roky do basy atd.
Kdepak do basy.Tu platí daňoví poplatníci a protože se tam nepracuje, nic by to nepřineslo.Platí, že práce šlechtí. Takže udělat věznice s povinností pracovat. A ona by ta práce lenochy odradila.
Bypass? Já bych to nazval bramboračka....Kladu si otázku , kolik tahle "sranda" zvaná digitalizace stavebního zákona už stála ministerstvo.....jaká bude konečná škoda na domácí ekonomiku?? A hlavně, jaký by byl rozdíl, kdyby tzv.digitalizaci dělalo pár náhodně vybraných amatérů z ulice oproti tzv.specialistům od Bartoše.??
Už roky se pláče, že je v ČR extrémně dlouhé stavební řízení. Čím se řídí? Zákony. Kdo u nás dělá zákony? Ti co rozumí ničemu a všemu-poslanci. Co kdyby tito chytráci místo na výlety do dalekých exotických zemí vyjeli k sousedům a udělali analýzu stavebních procedur u sousedů. Nemusí přece vymýšlet vymyšlené. Jistě by to nestálo tolik, jaká teď vzniká škoda naší ekonomice.
Dějiny se stále opakují. Nebude to trvat dlouho a troufalost, řekl bych i taktické amatérství ukrajinského velení opět potvrdí, že příliš rychlý postup na cizím území bez masivního logistického zabezpečení je začátkem konce. Napoleon, Hitler...oba vzpupně postupovali Ruskem a to před nimi couvalo a couvalo, až....víme jak to dopadlo.Dlouhé logistické trasy, nekrytá křídla....nevím nevím, ale beru to jako velký hazard se životy.
Vážená paní, názory Lipánka-diplomatického embrya a hlupáka současně( z bídou obhájil bakalářskou práci) si vůbec neberte osobně. Vaše názory sleduji dle možností roky a vím, že dlouhodobým působením v diplomacii jste se stala opravdovým profesionálem na svém místě. Dobře to věděl i nedávno zesnulý kníže, který chtěl, aby jste na svém postu v Sýrii zůstala. Z vašich slov se jasně potvrzuje, že Lipánek pouze papouškuje neuváženou a tendenční politiku Západu, která již tolikrát selhala. Přeji hodně sil do české aklimatizace.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
Máme svobodu slova, tak prosím pana ministra,aby veřejně uvedl, kdo a jak brzdí výstavbu.Konkrétní instituce, konkrétní osoby. Veřejnost má právo znát odpovědné lidi.
3 odpovědi