Čekala bych v rubrice o bydlení, že příspěvky budou k věci a že se poučím. Čekala bych, že sem napíšou muži technický názor a ženy určité estetické a praktické vjemy. Ale jak vidím, tady se většina diskutujících trefuje do 3 lidí, kteří napsali svůj názor k věci. To je hnus. 🙁
K domu: za mě nic moc, nepraktické, studené. Na fotce byl vidět pes, zajímalo by mě, kdy myje ty obrovské prosklené plochy, okolo kterých se pejsek jistě rád ochomýtá. Jídelní část vypadá jako vcelku pěkná zasedačka, ale aspoň výhled z ní do zahrady je hezký. Jinak mě to neuchvátilo.
Na to, jak je to okázalé, tak tento "moderní" vzhled působí jak pěst na oko. 😐
Obývák ještě jakž takž, i když dalo by se tomu mnohé vytknout. Splácanina různých stylů a barev, jak kdyby se "tvůrci" nemohli rozhodnout, jestli budou dělat odlehčený, masivní nebo industriální styl. Kombinace skleněných ploch s dřevěnou "klasikou" je fakt postavená na hlavu. 😮 Také spojení kontrastně barevné police na knihy s kuchyní je přinejmenším komické. 😄 Obývák s kuchyní, i když se snaží být líbivý, působí značně nekompaktně.
Co se týká horního patra, to je čistá hrůza.😮😮 Dětské pokojíčky - byť barevné - vypadají jako úzké nudle a útulností moc nedýchají. Ložnice a koupelna s těmi příšerně tmavýmí stěrkami budí dojem kobky.
Však to říkám stále, že čeští architekti neumí udělat hezký a zajímavý interiér. 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono to není jen u manuální práce. Já jsem chtěla najmout marketingovou specialistku na správu soc. sítí. S jednou (mladou) jsem jednala, tvrdila o sobě, jak je zkušená, pečlivá, super a spolehlivá. Tak jsem jí napsala vše o tématu – (jim to nestačí říct, oni neumí mluvit, ani si pamatovat, za to stále píšou) – co přesně chceme, kam firma směřuje, jaký je produkt, jaký je marketingový cíl, co chceme dělat na soc.sítích atp., včetně toho, že s tím nemáme zkušenosti a je potřeba na toto zaškolit vedení i některé zaměstnance.
Soupis mi dal poměrně dost práce. 🙁 Na to se mě ona zeptala, zda po ní tedy chci koučink nebo mentoring – že ona to nechápe a neví, co má dělat. Měla jsem chuť ji kopnout. Tak marketingová specialistka podle přesného popisu nepochopí, co má dělat, ani si nic nepředstaví. Tzn. oni jsou sice PC specialisti, ale neumí česky a nemají ani logické chápání. 😮 Když se mě po několika týdnech dopisování a ještě podrobnějšího vysvětlování opět zeptala, zda chci koučink nebo mentoring, že ona neví, co má dělat, komunikaci jsem ukončila a naznala, že na to nemám nervy. 😬
3 odpovědi