To se asi pos*ali ne ? To do důchodu snad ani nepůjdu a umřu někde v práci 🤦🏼♀️ Šílený tahle vláda. Chtěla bych vidět je, jak v 70 letech někde makaj, jako že makaj. Ne že sedí a vymýšlí pí*oviny 😡
makejte tak aby jste mohla do důchodu klidně v 50 letech....Ono to zní hrozně v 67 letech do důchodu, ale ve chvíli kdy se dostaneme na hranici toho, že 1 pracující bude živit 1 důchodce tak bude skutečně problém.....Osobně jsme pro zrušení sociálního a duchodového pojištění. At si každý za svůj život naspoří na důchod sám. Když si budu dávat stranou 5 tis po dobu 40 let tak mám na důchod 2,5 milionu a mužu jít klidně v 60 nebo i dříve když si stranou dám víc....Bohužel zatím mě stát nutí socko platit
Myšlenka elektroauta je skvělá. Elektromotor je jednodušší, výkonnější, tišší a účinnější než spalovací motory. Jen je problém zatím baterie a cena vozu. Ale to se vyřeší v budoucnosti. A až se to stane, tak Muhamedi a Vladimírové nebudou mít ani na piko.
jak se to vezme je pro mě snažší si doma opravit spalovací motor než elektromotor 😄
Jen tak by mě zajímalo ... kolik bude Míru stát tahle jízda bez přední RZ? 🙂
§ 125c / 1a) Zákona o provozu na pozemních komunikacích 361/2000 Sb
není problém mít výjimku....Auta jsou v podstatě jediné co musí mít přední SPZ a jsou na to výjimky (i např na umístění jestli je na středu nebo vyjimka na levou stranu)
jasny, priveze si hever pred obchod a nez mrknes sunda ctyri kola diky razaku, zmente leky, nebo lekare
to, že by neumíte povolit kolo na autě neznamená že nikdo jinej...Na svém autoservise mám i malý hever co má cca 10kg a z jednoho bodu zvedne jednu stranu auta do vzduchu behem pár sekund....Rázákem každé kolo s centrální matkou je otázka 5 sekund na kolo......O obyčejné auto když přezouváme zákazníkům a dvousloupy jsou plné tak dělám i malým heverem a komplet přehodit kola je otázka 5 minut volným tempem.
Jako jakou ?? 😮 😄 když je kolo utažené 930Nm tak ho rázovým utahovákem od Milwaukee co má 2400Nm povolím jak nic 😄 jen člověk bude muset investovat do ořechu na povolování centrální matice který v dnešní době není úplně běžnou součástí výbavy na dílně, ale ani není problém ho ted hned na eshopou objednat.
Tak porovnání je za stejných podmínek. Tj. oba jedou souběžně ve stejný čas a na stejném místě. Rychlost je sice pěkná, ale o kolik procent narostly nehody traktorů? To nemluvím o opravách a cenách dílů. Pamatuji, jak se kamarád z velkou slávou zbavil Zetůrků. Když jsem říkal nech si aspoň jednoho do zálohy, tak si ťukal na čelo. A jak pak upalovat koupit hned dva zpět, když se mu nové zázraky začali sr..., při
senech, při žních. Servis sice v záruce, ale milý pane máme nato 48 hodin? Jo a tenhle díl nemáme, ale obědnáme, za týden. A jsem zvědav na vašeho zelenýho ďábla za 10 - 15 let. Pokrok je pokrok, ale není všechno zlato co se třpití. A tu sedmou, to dává Supřík v pohodě a jemu 55 let😆😀 Jsem zvědav, jestli se váš John ,, dožije,, tohoto věku. Ale jinak přeji, ať vám složí bez starosti.
Super za 55 let se ale neptředřel a prošel 10ti GO....na malém JD ten co jezdí 55km/h mám aktuálně přes 13 tis MTH. před rokem se dělala autamatická část převodovky v dílech to stálo 80tis práci jsme si udělali sami. Po těch 13 tis MTH udělal více práce než Super za 55 let.... Když si vezmu že tady podniky orají s jedním traktorem 1 tis ha ročně. po 10 letech jde traktor pryč a má naoráno 10tis hektarů. tak opět má ten super za 55 let alespon 5tis ha ?? Pochybuji.
Já vyměnil tři zetory za tři JD a rozhodně bych se nevracel zpět. Cena ND není tak hrozná jako tvrdí lidé co to nikdy neprovozovali. např sklo dvěří na JD bylo levnější než na Zetora. Dodání do dílů do týdne už je extrém u JD běžně do druhého dne když to musí dovézt z německa. Pět dní jsme čekal na díl z ameriky což mi nepříjde špatné.
Nehody traktorů třeba vzrostly, ale o kolik narostly nehody osobních aut za posledních 30 let ?? Nejsou ty nehody třeba protože zhoustla doprava a řp má kde kdo protože jsou moc levné a jednoduché ? Spousta učastníků silničního provozu by řídit vůbec neměla.
A na ten tlak na půdu už se zapomnělo ?? nebo jste si dopočítal že skutečně ta větší souprava má menší tlak ?
Podle čeho soudíš , nevejdeš se ani na silnici a kde je drobná zvěř ,před 40 lety byla tak nekecej blbosti!!!
Drobné zvěři je stále dost. Jen se schovává. Ale při senách každoročně vyženu nejen spousty srnčat, ale nespočet malých zajíců. Na které bohužel kolikrát hned utočí čápové. A nejedná se o velké bloky ale 4-5ha louky přímo u lesa. Takže se mají případně kde schovat.
Co máte za stroj? A 4 tuny, toje tak Zetor 25🙏😀😆 A spotřeba, kamarád má se 162 o dvacet procent menší spotřebu v orbě než zelenej nesmysl, při stejném výkonu traktoru a záběru pluhu. Ale je pravda, že zemědělci jsou tlačení do větších strojů kvůli zvíšení produktivity na hlavu. Moc mladých tuto práci nechce dělat, tak to musí nahradit technika. A to zatíjžení na 1 cm2 to bych se docela hádal, kdo má méně.
pokud nejedou oba traktory na stejném poli ve stejný den s totožným nářadím nejde spotřeba porovnávat. přešel jsme ze zetorů na ty zelené nesmysli. A spotřeba jak kdy jak kde, někde lepší někde stejná někde horší...... Zetor 7211 (7,50-16 a na zadku 16,9-30) s vlekem BSS P73S při naložení přesně dle papírů má s obutím 10,0-16 větší tlak než má moje souprava John Deere 7430 (pneu 540/65R30 a 650/65R42) + Annaburger HTS 22,12 kde jsou pneumatiky 600/55R26,5........Ono se to nezdá ale jestli na staré 7tuně je guma široká 25cm a na novém návěsu je široká 60cm a znatelně větší průměry tak ta dosedací plocha pneumatiky je uplně jinde můžete si to spočítat já už to počítal Xkrát. BSS P73S má plně naložený 9,2tuny Annaburger 22,12 má plně naložený 22 tun (nezapomente při počítání odečíst 2 tuny co zatěžují traktor (tedy na 4 kola návěsu působí 20tun).......Další zelenej nesmysl jsem pořídil místo 101 zetora. Srovnatelná velikost i výkon, opět na širších kolech, místo 25km/h to lítá 55km/h Takže to ušetří nejen čas ale i dost peněz.
Kam se ztratila sedlácká úvaha o ohleduplnosti k přírodě. Všichni jsme se ve škole učili o trojpolním systému (úhor, jař, ozim). Dnes se dozvídáme, že 5% úhoru je katastrofa a hladomor. Takhle si tu půdu těžkou mechanizací a chemií zplundujeme raz dva, hlavně, že budeme mít pár let 185% pšenice poměrem k potřebě. Momentální profit je nejdůležitější, zítřek vem čert.
nepište kraviny když tomu nerozumíte....v čem je špatná velká technika ??? Moje zemědělská souprava má plná 38 tun a přesto má menší tlak na půdu než měl malej zetor s vlekem na kterém vezl sotva 4 tuny....To samé chemie...před 30-40 lety se jí do polí cpalo daleko více a daleko horší než dnes....Ale chápu, lidi z města si myslí že zemědělec nemá co na práci. Tak sedne do traktoru zapřáhne postřikovač a jede jen tak vystříkat postřiky za statisíce.
Dobrej blábol. Možná by nebylo od věci si zjistit, co všechno tady na Zemi díky kosmonautice máme.
Diky vývoji ano, nic proti průzkumu vesmíru, ale jezdit tam na výlety mi prijde dost proti srsti. Na jednu stranu nam zakazou spalovací motory a na druhou stranu si miliardáři budou létat na vylet do vesmíru. Asi mi nikdo nevyvráti to ze ta raketa neni s nuloýma emisema jako tu nekteri tvrdi.
Není mou povinností se informovat o událostech v mém okolí. Silnice nejsou pro závodníky, ale mají sloužit veřejnosti, která si je platí ze svých daní. Stejně tak odvádíme státu daně na to, aby se staral o naši bezpečnost, ne o to, aby nás ohrožovali závodníci na veřejné komunikaci a uzavírali nám dopravní infrastrukturu. Když tak vidím vaši aroganci a bezohlednost, přiměl jste mě teď k angažovanosti proti rallye závodům.
😄 vždy nejvíc brečí na netu ti co udělají vždy nejméně. At už pro nebo proti 😄 Takových jako vy už bylo a bude. 😄 zapište si termín 31.10-3.11. 2024 v tom období se totiž koná opět tato akce.
Takže skleníkové plyny se budou vypouštět vesele dál kvůli nenaplněnému egu několika stovek lidí. A ostatní ať si trhnou nohou a hlavně drží hubu.
Daleko větší problém a znečištění je, že v ČR je vozový park 20 let průměr. Jestli někdo chce omezovat nás skrz zákaz rally tak já chci tedy zákaz pohybu 20 let starých aut na našich cestách..... Zhruba stejná logika, v ekologii to nepomůže to ničemu, pouze by to nasralo spousty lidí.....Příjde mi, že se vždy vyrojí kovaní komunisté, co za rouškou záchrany planety chtějí zakazovat a nařizovat jiným co mohou a co ne...Doufám že do práce jezdíte na kole a ne autem. když už chete kázat.
Souhlasím, na rallye mi nejvíce vadí uzavírky a zbytečné ohrožování života a zdraví lidí. Ať si soutěž pořádají někde, kde nebudou omezovat a zasahovat do osobních svobod ostatním lidem, ne? Závody patří na závodní okruh, ne na veřejné silnice, které využíváme všichni. Člověk aby se bál pustit ven hrát si své děti. Nemluvě o ekologických dopadech. Jsem tedy spíše proti.
věděl jste rok dopředu o termínu, mohl jste si na ten jeden den pro sebe a rodinu naplánovat výlet někam do jiné části republiky. Ale chápu, je jednoduší děti poslat před barák, než se jim muset věnovat a trávit s nimi den na výletě.
Možná jste zapomněl, že za pár let se auta ze spalovacími motory nebudou vyrábět. Tedy v Evropské unii. Tak na co testovat nové systémy za cenu omezování lidí a vypouštěny tun skleníkových plynů? Leda že bychom u nás testovali čínská, korejská a jiná mimoevropská auta.
zjistěte si něco o současné kategorii aut rally1 a pak něco piště....PS vyrábět se tu budou spalovací motory i na dále, je jen na nás jestli diktátu EU podlehneme, protože v návrhu je především zákaz prodeje po roku 35 nikoliv výrovy....Pro spousty automobilek v EU je EU trh jen kapka v moři. A živi jsou z jiných kontinentů.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Končit nebude. Zajímalo by mě co jiného by totiž dělal.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
má vlastní závodní tým a věnoval by se více automobilovým závodům ve skupině GT3 kam stejně jednou přejde