Ja mam retez a taky to neresim. Rozvody ozubenymi koly maji sve velke nevyhody, proto se ud toho upustilo. Ve vysledku dobre nadimenzovany retez vydrzi zivotnost auta. Pripadne vymena remenu neni zadny velky servisni zasah.
Rád bych byl za infornaci,který nově vyráběný vůz,má nadimenzovaný řetěz.Už vozy MB-BMW,mají slabé rozvodové jednoduché řetízky,u dvoulitrového BMW dieselu N47,musí při výměně rozvodů,celý motor ven.
Myslím, že by jsme měli udělat tlustou čáru za tou neskonalou spoustou hotelů, restaurací a hospod, kde pracují "kdo má ruce a kdo má nohy" a jsou taky placeni tak, že hosté jim dorovnají jejich výplaty "dýškama". Znám tady v okolí, cca 30km jen jeden hotel s restaurací, kde se o mě postarají, tak jak by to mělo být. Je třeba v tomto oboru udělat revoluci, aby se hostu dostalo je pohodlí, služeb a práv.
Revoluce není třeba,spousta hotelů to bude muset zabalit,jak je to jinde ve světě.Po revoluci jsem začal každý rok trávit dovolenou v Tunisu.Bylo tam pár hotelových rezortů u moře,město Susse,nebyl problém se dostat k volnému moři.Pak začala velká výstavba hot.rezortů,byli schopni za 2 roky dát do provozu komplektní rezort,za 15 let zastavěné celé pobřeží,k moři jen přes hotel.Když jsem tam byl naposled,to ještě nebyl covid,plno hotelů zavřených,kde byla jen ochranka,letos tam budu trávit dovolenou,jsem zvědav jak to tam bude vypadat.
"Kopretiny - Jde o zlidovělé označení 15palcových ráfků z lehkých slitin, které se dodávaly především s vozidly Ford Puma"
Domnívám se, že pan redaktor je na omylu. Nejedná se pouze o 15" na Pumě, ale obecně na kola určitého tvaru.
Pán redaktor je na omylu,já je sháněl už v 70.letech na Škoda 110R,to ještě žádné vozidlo Ford Puma,nikde nejezdilo.
Gratuluji, přišel jste na to jak funguje celý automobilový segment, to ochuzování materiálu a spočítaná přesná výdrž, je napříč všemi značkami včetně B?W mercedesu apod.
Tedy bych tady absolutně nehanil nějaký litrový motor, který ujede 200tis a možná si pápne oleje třeba 2litry na 10tis, podívejte se jakou máte normu na spotřebu oleje třeba u VW BITDI 135kw Multivana apod. 1litr na tisíc v pořádku, to stejné Mercedes třeba GLE 400 benzín tedy 3litr v turbíně 330 kobyl, spotřeba oleje 3 litry na 10tis je v normě a v orig servise, nebudu psát kde, ti naznačí, máte najeto 100tis no nejvyšší čas prodat, auto staré necelých 5let a nové skoro za 3ku. Takže jsou to dnes všechno šroty, jen je potřeba si najít ten, který bude nejmenší. Takže to asi ke kvalitám většiny aut.
A samozřejmě v neposlední řadě je potřeba rozlišit auta na přepravu z A do B a auta pro radost.
V 1. kategorii, řešíte spotřebu, náhradní díly apod.
V 2. jsou tyto věci úplně jedno, jsou pro to aby dělali radost.
Přesně jak píšete,dříve rozvody u MB,BMW,vydržely celou životnost motoru,dnes jsou tam řetězy asi z tříkolek.
Otázka by měla být spíše, proč tedy Kamaz nevidíme na silnicích, když je to tak super auto?
Kdyby jste se o to trochu zajímal,tak zjistíte že jsou rádí že si pokryjí vlastní trh.Co myslíte že může jezdit v dolech za polárním kruhem kde je -40°C,i více,tam by to Mercedes,nebo DAF asi nevytrhnul,nebudu tady psát jaké jsou tam podmínky,mluvil jsem v Egyptě z ruským řidičem který tam jezdil.V 80.letech jsem jezdil na šachtě z Belazem,v zimě pohoda-automatická převodovka,pérování pomocí plynových tlumičů,vyhřívaná korba,uvezlo to 2x více než naše dumpry,které měly klasické řazení,pérování žádné-jen pneumatiky,za 3 roky záda na odpis,něž se dojelo na výsypku od bagru,zemina nešla vyklopit,byla zmrzlá,to jenom porovnávám dvě vozidla.
Zařadit Octavii do střední třídy a nedejbože Superb do vyšší střední třídy může jen neznalec nebo člověk záměrně matoucí lidi. Korunu jste tomu dali, když jste všechny tři škodovácké SUV dali do jedné skupiny, přestože jsou na rozdílných platformách. Vaše zařazení Scaly do segmentu nižší střední je proti výše zmíněnému jen drobným přešlapem, ale i tak neodpustitelným, protože sedí na podvozku Fabie. Myslel jsem, že v Garáži.cz autům rozumíte, skutečně rotumíte.
Superb do vyšší střední třídy patří,asi se to zařazuje podle toho,kolik stojí.Nejsem člověk co by pomlouval,v novém Superbu jsem jel,když vemu E-klasse,jako konkurenta,to se raději nevyjadřuji-můj názor.
Líbilo se mě to moc, na ježdění do práce by to určitě špatný nebylo, ale ta cena byla naprosto mimo mísu. To bylo pro pár nadšenců, však podívejte kolik toho prodal Harley na elektriku a to má úplně jiné povědomí u zákazníků - celosvětové a není to nic platné.
Jen by jste musel jezdit za světla,a rovně,ve tmě v zatáčce to svítilo jinam,než jste potřeboval.
Zapadlé sypače, smůla. Nevím, ale nebude to tím že si sype až za hnací nápravou a tudíž nemá pod sebou posypáno a dostane se lehko do smyku? Pamatuji sypače kteří si sypali pod sebe a hnací náprava už jela po posypaném.
Jezdil jsem ze sypačem v roce 1969,udržovali jsme silnice v Krušných horách,silnice zavátý,orientační body byly stromy nebo tyče,sypač Liaz bez předního náhonu,měl dvě rozmetadla,jedno za kabinou,druhé na zadní části vozidla,na přední části vozidla byla radlice,během tří zim, jsem ani jednou nezapadl,hodně jsme museli předvídat,kam jet,a kam ne,mobily nebyly,v lese by nám nikdo nepomohl.
Znám dost lidí,kteří mají nyní vysoké posty-hlásí se k pravici a vystudovali z kariéry svých papínků,kteří vesměs všichni byli tehdy v KSČ..Tehdy jim komunisté nevadili-ba naopak a dnes kritizují- chce se mi zvracet..A pak- proč hodně vystudovaných lékařů odchází mimo Česko?? Tady studují a pak za peníz jdou léčit jinam! Tady je lékařů nedostatek..Ať studují medicínu tam,kam pak jdou léčit !
Přesně jak píšete,v rodině mám taky takového bojovníka,nejdřív byl v KSČ-že musel,pak vlezl do ODS,a ted´je největším bojovníkem proti KSČ,z takových lidí je mě na zvracení.Jsem 50.ročník,kandidát do KSČ jsem byl od 18 do 22 let,pak už to vzdali,hlavu mě za to neutrhli,syn se dostal bez problému na vysokou školu,já normální dělník.
Můžete prosím vyjmenovat jakou jste faunu jste myslel a jak ničí životní prostředí tím že jedou v poušti ?
Pane moc by jste se divil,zažil jsem část Sahary po vydatných deštích v Líbyi,Sahara normálně rozkvetla,mám doma foto,když jsem to ukazoval,nikdo mě nevěřil.Proti závodu nic nemám,po zlikvidování depa,bylo vše vzorně uklizeno.
Vůbec nechápu,k čemu je dobrá soutěž jako je Dakar,která v podstatě nikoho nezajímá a jezdí se všude jen ne v Maroku.Co přináší a komu eventuální úspěch?
Nevím proč píšete o Maroku,Dakar převážně začínal po vylodění v Tripolisu- Líbye,a končil v Senegalu.Že nikoho nezajímá,tomu se mohu jenom smát,byl jsem tam-nádherný zážitek.
Když už se za peníze daňových poplatníků ČR podívám tam, kam se poplatník sám nikdy nepodívá, tak bych tam měl reprezentovat nejen svými sportovními výkony, ale i celkovým vystupováním. Ale ono být silný svými sexistickými a rasistckýmí výroky a pak být na výsledkové listině na 27. místě jistě není zrovna O.K.
Blbost nekonečná-dańový poplatník!!!
Zajímalo by mě, jak se to zachová, až mi do toho "ťuknkou" při brždění bězky:-D. Jo a rejpalové nenamáhejte se. Stejně na takový auto nemám, takže nemusíte mi psát, že se v takovým autě běžky nevozí apod.
Zadní sedadlo má nad opěrkou ruky vak, na delší zavazadla,já to mám v M.B.-E r.v.2008,možná ty novější vozy to nemají,nevím.
No pane Antoníne,on to zas takový fofr nebyl.Na vakcíně se pracovalo už při SARS 1 a vakcína je vyzkoušená na lidech.Potom byla nejzdlouhavější byrokracie schvalování.Výsledky klinické studie vakcíny Pfizer/BioNTech jsou,že 21 720 osob dostalo vakcínu a jen osm případů Covidu bylo mezi účastníky.
Vakcinu schválili POLITICI EU. že se může píchat,když to dobře dopadne,bude schválena za 2.roky,zatím bez záruky na vedlejší účinky.Musíte podepsat,že souhlasíte z očkováním.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ano velmi prozíravé. Uchránit občany před nákazou ze Západu - před demokraciií. Totalizace Ruska se stupňuje.
10 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Západ a demokracie,děkuji Vám za váš názor,konečně mě někdo dnes rozesmál.