Těch 1050 zůstalo v té době jako nových pár i v bývalém Československu před rokem 1989 jako zrušena várka aut pro Francii , myslím, že dokonce se dá na internetu najít i pár fotek skodovek s tímto označením.
Dokonce jsem znal člověka který měl vývozní Škodu 120LS typ M , s pravostrannym řízením vyrobené pro Anglicky trh , ale tento vůz zůstal tady v bývalém Československu jako nové, a nikdy do té Anglie neodcestovalo , prý bylo bráno pro Anglii jako ( hůře vyrobené) tedy něco jako druhá jakost .
A co my tento člověk navypravel zazitku a hlavně reakci lidí, když ho viděli nastupovat do té Škodovky pravými dveřmi místo levnými.
Tato odcházející generace Fiatu 500 z roku 2007 , kdy výroba běžela v Polsku v letech 2007 až do 2024 ve výrobě nekončí.
Letos na jaře skončila výroba této generace 500ky v Polsku , ale jen pro Evropu .
Výroba tohoto modelu byla totiž přesunuta do Marokakde se bude vyrábět dále, a to I po roce 2024 , ale jiz pro Evropu nebude určena .
Je velmi pravděpodobné že toto řešení čeká za pár roku i Pandu.
Tato u nás dosahující generace Fiatu 500 z let 2007 až 2024 ovšem ve výrobě nekončí.
Někde jsem četl, že má její výroba pokračovat i po roce 2024 po tom co její výroba skončila v Polsku někdy v březnu nebo dubnu ale již ne v Evropě a ne pro Evropu.
Údajně má její výroba pokračovat i po letošním roce v Maroku a jen pro celý severoafricky region .
Tam již běží od roku 2022 nebo 2023 .
Jojo jednou napíši o elektromobilech toto , a za týden tuto zprávu začnou popírat.
Jedná redakce napíšou jak jsou elektromobily skvělá věc a jak na nich bude v budoucnu stát celý svět, a za týden ( ani ne týden je to otázka dvou , tří dnů) jak jsou elektromobily špatná věc a že jsou slepou uličkou.
Schválně jsem si za poslední dobu nezávislé, a nezavisle na různých portálech přečetl různé články na téma elektromobilita , a s názory různých redakcí je to jak s počasím.
Jen se pokračuje realita a pravda .
Takže jsou na výběr i dvě provedení ( dvě provedení podoby přední části) jak zajímavé .
Ale více se mi líbí ta přední část s tím světelným pasem ( s tou svetelnou listou propojujici obe hlavni predni svetla )té dražší varianty Caravelle a variant dále od ní odvozených.
Ta první základní chudeji vybavena přední část co má vyobrazena Ta zelenkava PanAmerica se mi moc nelíbí .
Vypadá tuctove , a I na Volkswagen moc chudé a jednoduše
U té základní přední jednoduché přední části počítám s brzký faceliftem a omlazením tak do dvou či tři roků .
Jo proč ne , sem s ní.
Jako nápad by to bylo OK.
Protože pokud by s něčím takovým nepřišla tak konkurence toho hned využije , a nebude se ptát o svolení , a ani jestli je to správně či nikoliv.
A navíc se můžeme podívat přímo i na mateřský Renault , kde na jednom základu ( platforma CMF - B ) staví nový Austral jakožto nástupce za model Kadjar , a dále tu máme nový Espace 6te generace.
A k tomu ještě nový model Rafale , a ten je opravdu po stránce dizajnu famózní.
Sice může někdo namítat že Renault staví na jedné platformě , na jednom podvozku a dokonce i s identický příděmi tři různá auta .
Různá svým zaměřením a cílovou skupinu zákazníků.
Něco podobného asi před 20 ti roky provedl Seat u druhé generace Leonu , kdy na identické platformě a také s identickými tvary přídě ( snad jen s odlišnými předními nárazníky ) dále uvedl model Altea , prodlouženou kombi verzi Altea XL , Altea XL Freetrack - zvýšená verze ve stylu outdoor , a do toho ještě třetí generaci Toleda , ale ten byl prodejní propadák a asi po 4 nebo 5 letech to ve výrobě odpiskal.
No abych se vrátil zpět k Renaultu a hlavně Dacii o které je hlavně tento článek tak ta příliš nápadná podobnost Renaultu ( hlavně) modelu Rafale a úvaze v tomto článku nad případně další karosarskou verzí a variantou nové třetí generace Dacie Duster v úvaze nad karoserií Suv kupé je až moc příliš velká napadnost právě s již zmiňovaným modelem Rafale, ale až na tu odlišnou přední část tolik typickou právě pro novou Dacii Duster 3 .
Je to moc velká škoda jak to dopadlo s celým Liazem .
Ta poslední řada 400 ( Fox - sklápěč , a Xena - tahač návěsů ) vypadala dobře, a k světu.
Te byla moc velká skoda , ale měla přijít místo roku 1996 / 1997 , spíše již v roce 1985 / 1986 , a mohlo to být možná také jinak.
Prostě řada 400 přišla moc s moc příliš pozdě.
A navic s těmi amerikami Detroit - Cummins které v západní Evropě nikdo neuměl a tím pádem nechtěl v rámci servisu nikdo opravovat.
Měli tam dávat místo toho Detroit Cumminsu , raději motory Renault , Iveco , Man , Volvo ,Mercedes Benz .
A je také moc velká škoda , že se Liazu nepodařilo dokončit a dotáhnout do konce vývoj svých nových motorů Liaz M2 , resp. Liaz M3 .
Vývoj těchto motorů, napřed M3 byl nátlakem ukončen ještě za minulého režimu někdy v letech 1987 , 1988 , a u těch M2jek na začátku 90tek , ale u těch byl ten vývoj zastaven z důvodu nedostatků financí, s navíc už po převratu.
Bourville , čest tvé památce, byl jsi skvělý.
------
Nezapomenutelný byl v roli policejního komisaře ve svém posledním filmu Osudový kruh , který přišel do kin bohužel až po jeho smrti.
Perfektně exceloval ve své roli po boku Alaina Delona, Yvese Montanda , a Gianna Maria Volonteho.
Paráda , perfektní film a na to , že je z roku 1970 , to ten film o nic víc nesnižuje,
a pokaždé když ho reprizuji na CT 1 nebo CT 2 , tak se nikdy nezapomenu dívat .
To jak pronásledoval Volonteho při transportu do jiné věznice během po lese , a když si člověk vezme jak už na tom chudák musel být fyzicky špatně, tak to na sobě nedával vůbec znát.
Jojo jednickovy Twingo bylo na svou dobu pokrokovy a to jak svoji vnitřní variabilitou a na to že bylo vyloženě jen 3 dvířkove tak i svým nezaměnitelným tvarem .
No , ještě mě zajímá jestli bude tridverove , nebo petidverove.
Ale podle té spáry na jedné z fotografií bych tipoval že bude petidvirkove.
Nehledě na to že současná třetí generace je také petidverova.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cena 700 korun , není vůbec přemrštěna když vezmeme v potaz kolik informaci , fotografií a hlavně stránek obsahuje .
Ještě bych bral stejnou a stejně koncipovanou knihu ( také zvlášť a jen čistě i o modelu T 111 a 141 a dalších z této modelové řady vycházející modely a typy ) .
To by byla jedna kniha .
A pak bych bral ještě jednu knihu zvlášť jen o typech 138 a 148 .
Tuto knihu bych bral u 138 a 148cek dohromady , tedy jako společnou jednu knihu jak pro 138 atak i pro 148 .
Dyt 148ka ze 138 ky technický a vyvojove vycházela, a byla brána jako další technický posun a jako její technická a technologická modernizace .