Těch 1050 zůstalo v té době jako nových pár i v bývalém Československu před rokem 1989 jako zrušena várka aut pro Francii , myslím, že dokonce se dá na internetu najít i pár fotek skodovek s tímto označením.
Dokonce jsem znal člověka který měl vývozní Škodu 120LS typ M , s pravostrannym řízením vyrobené pro Anglicky trh , ale tento vůz zůstal tady v bývalém Československu jako nové, a nikdy do té Anglie neodcestovalo , prý bylo bráno pro Anglii jako ( hůře vyrobené) tedy něco jako druhá jakost .
A co my tento člověk navypravel zazitku a hlavně reakci lidí, když ho viděli nastupovat do té Škodovky pravými dveřmi místo levnými.
Kristaboha
Nic jako IV. generace Fiatu Ducato neexistuje
2024 je 2. facelift III. (slovy "třetí") generace
Která se datuje do roku 2006
Takže o inovacích u tohoto prehistorického škopku nemůže být řeč
Jojo máte pravdu , tolik terna nad dalším faceliftem 18 roku starého Ducata a konstrukčně tak už pěkných dvacet roku , neli víc.
A ten facelift u této současné třetí generace není druhý nýbrž již třetí.
Originál u této generace byl od konce roku 2006 do roku 2014.
V roce 2014 proběhl první výraznější facelift který tu původní přední část designové zjemníl a vyráběl se do roku 2019 kdy proběhl druhý facelit , s ten vydržel do letošního roku než přišel tento zmiňovaný a uváděný.
No ještě počítám s tím že to tak dvakrát neli třikrát omladi, což může dělat ještě tak 5 neli 6 roku a pak se snad již konečně dočkáme úplně nové generace Ducata a přidružených modelu .Ale úplně nové generace s úplně novou konstrukcí skeletu karoserie , jakožto karoserie jako takové a snad i úplně nové vizáže a designu .
SNAD ....
Zatímco konkurenční Renault se letos vyrazil s úplně novým Masterem , který snad bude taky tak povedený jako ten co teď letos končí.
A než se Fiat a spol. , probudí z letargie , a uvedou úplně novou plejádu velkých dodávek , tak letos uvedeny úplně nový Master tou dobou buď přijde s faceliftem , neli s další novou generaci Masteru .
Současnému Ducatu a jeho značkovým derivátům už nesčetněkrát zrecyklovanym prostě a jednoduše ujel vlak , ale už předevčírem.
Rusaci , vyvijeli také , například Lada Niva , dodnes vyráběna pod označením Lada Niva Legend , a ten ideovy nástupce Lada Niva Travel , s původním označením Lada Niva 2123 která měla být nástupcem původního auta s označením Lada Niva 2121 , jenže když ten nynější Travel okolo roku 1998 přišel na scénu, tak Lada neměla finance na rozběhnout výroby , proto se dohodla s americkým GM , a ten její výrobu rozběhl , ale pod svým označením.
A také vyvinuli Lady Samaru , sice s některými věcmi jako je uložení náprav apod pomáhali výrobci ze západu, například Porsche , ( stejně jako v případě naší Škody Davorit ) , ale jinak více než 95,5 procenta vývoje bylo Ruského .
Potom zde máte řady 110 , podvozkove a podlahove vycházející také že Samary , ale tvarově a designově úplně odlišné od výchozí Samary , a z řady 110 vycházela i řada Priora, jako rozsáhlý redesign a rekonstruovaný původní vůz řady 110 .
A také o třídu menší modelová řada Kalina a Granta .
A dále také máte vozy značky Uaz .
Tato odcházející generace Fiatu 500 z roku 2007 , kdy výroba běžela v Polsku v letech 2007 až do 2024 ve výrobě nekončí.
Letos na jaře skončila výroba této generace 500ky v Polsku , ale jen pro Evropu .
Výroba tohoto modelu byla totiž přesunuta do Marokakde se bude vyrábět dále, a to I po roce 2024 , ale jiz pro Evropu nebude určena .
Je velmi pravděpodobné že toto řešení čeká za pár roku i Pandu.
Tato u nás dosahující generace Fiatu 500 z let 2007 až 2024 ovšem ve výrobě nekončí.
Někde jsem četl, že má její výroba pokračovat i po roce 2024 po tom co její výroba skončila v Polsku někdy v březnu nebo dubnu ale již ne v Evropě a ne pro Evropu.
Údajně má její výroba pokračovat i po letošním roce v Maroku a jen pro celý severoafricky region .
Tam již běží od roku 2022 nebo 2023 .
Jojo jednou napíši o elektromobilech toto , a za týden tuto zprávu začnou popírat.
Jedná redakce napíšou jak jsou elektromobily skvělá věc a jak na nich bude v budoucnu stát celý svět, a za týden ( ani ne týden je to otázka dvou , tří dnů) jak jsou elektromobily špatná věc a že jsou slepou uličkou.
Schválně jsem si za poslední dobu nezávislé, a nezavisle na různých portálech přečetl různé články na téma elektromobilita , a s názory různých redakcí je to jak s počasím.
Jen se pokračuje realita a pravda .
Takže jsou na výběr i dvě provedení ( dvě provedení podoby přední části) jak zajímavé .
Ale více se mi líbí ta přední část s tím světelným pasem ( s tou svetelnou listou propojujici obe hlavni predni svetla )té dražší varianty Caravelle a variant dále od ní odvozených.
Ta první základní chudeji vybavena přední část co má vyobrazena Ta zelenkava PanAmerica se mi moc nelíbí .
Vypadá tuctove , a I na Volkswagen moc chudé a jednoduše
U té základní přední jednoduché přední části počítám s brzký faceliftem a omlazením tak do dvou či tři roků .
Je zajímavé připomenout politické pozadí brežněvovského rvhp !!! Madarské Ikarusy dostaly přednost před československými Karosami z politických důvodů . Je to dohledatelné v historii socialismu hromadné dopravy. Karosa byla postoupena " licenčně " polskému Jelci . Stejně jako za socialismu se prosazuje právo majetnějšího . Iveco náhrada Karosy ,Volvo náhrada Jelce. Ikarus žádnou náhradu nemá a neměl.
Ikarus , znovu ožil.
Je to asi cca 6 nebo 7 roku , co se v revitalizovane bývalé továrně Ikarusu v maďarském Szekescehervaru ( město poblíž jezera Balaton ) , nebo již spíš v montovne zase začaly znovu vyrábět a montovat .
Ale již nemají nic svého a ani v licenci vyrabeneho.
Jen co vím, a co se mi podařilo vypátrat tak používají hlavní nosný skelet ( karoserií) a některé části oplechování vyráběné v kooperaci a ve spolupráci s Volvo Buses ( autobusová divize výrobce značky Volvo .
Ale kromě názvu Ikarus , a snad i znaků Ikarusu tam již není celková historická provázanost s tím pravým původním Ikarusem co známe z historie .
Hlavně doporučuji obyvatelům jižní Moravy. Nerozčilovat se a být v klidu. Ona ta stavba nebude tak brzy a bude až za opravdu dlouho.
D1 není ani po 50-ti letech dostavěna !!!
Kdyby jenom po 50 letech není dostavena.
Ono to již bude více než padesát roků.
První povalecny výkop na D1 proběhl v roce 1967 , a teď máme rok 2024 .
No a ten poslední úsek na D1 ma byt dostaveny někdy v průběhu roku 2026 .
Připočtete o 1 rok navíc ( 2027 ) a máte najednou šedesát roků rozdíl jak vyšitý.
To je délka života vice než 1 generace lidi , ( počítáno jako průměr ) , a ještě to není dostavene.
Vedení dálnice D52 je nesmyslné a zbytečné od samého počátku.
Ideální řešení je dostavět dálnici v Uherského Hradiště až do Vídně.
Z Brna pak po D2 s napojením na výše uvedenou dálnici
No jo , ale Rakušaci jsou s tou svojí částí dalnice do Vídně již u Drassenhofenu , pak již následuje Poysdorf , a po 2 - 3 kilometrech je již hranice a Mikulov .
A dost pochybuji o tom , že by byli ochotní stavět další odbočku a jít podél celé hranice na jejich straně území směrem na Břeclav.
Aby ten směr na Břeclav a dálnici D2 byl reálný, tak to by již v době výstavby jejich částí museli udělat táhly právotocivy oblouk právě tím směrem jak je Břeclav a D2ka , a tím si mohli ušetřit čas a finance tě výstavby směrem na Mikulov .
A to je zpátky nějakých 12 - 15 roků zpět kdy v Rakousku měli tu jejich část dalnice na Vídeň v největším stavu rozestavěnosti.
Teď už by se nám leda tak vysmali do obličeje a začali by si v naší přítomnosti klepat na čelo, jestli jsme jako národ normální a navíc po takové spoustě roků.
A navíc smlouva o výstavbě jejich a naši částí dalnice na Vídeň podepsaná ve Vídni někdy v letech 2004 nebo 2005 jasně určila místo spojení jejich a naši částí právě v místě bývalé celnice v Mikulově.
No a Rakusaci začali stavět směrem od Vídně na Mikulov někdy na přelomu roků 2006 / 2007 , zatímco u nás se za celou tu dlouhou dobu jen blbě zvanilo a lelkovalo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cena 700 korun , není vůbec přemrštěna když vezmeme v potaz kolik informaci , fotografií a hlavně stránek obsahuje .
Ještě bych bral stejnou a stejně koncipovanou knihu ( také zvlášť a jen čistě i o modelu T 111 a 141 a dalších z této modelové řady vycházející modely a typy ) .
To by byla jedna kniha .
A pak bych bral ještě jednu knihu zvlášť jen o typech 138 a 148 .
Tuto knihu bych bral u 138 a 148cek dohromady , tedy jako společnou jednu knihu jak pro 138 atak i pro 148 .
Dyt 148ka ze 138 ky technický a vyvojove vycházela, a byla brána jako další technický posun a jako její technická a technologická modernizace .