Doufám, že to nebude náhrada za dosavadní řadu V , Vito , Viano.
Ostatně ta by již pomalu měla také dostat novou generaci .
Dyt ta prozatím poslední měla premiéru právě před deseti roky , a do výroby šla někdy v lednu , únoru nebo březnu 2015 .
Toto by mělo být snad jen jako náhrada a nástupce dosavadní EQV , odvozené právě z řady V .
Ale raději bych byl radši za tu novou řadu V , v tradicnejsim a určitě preferovanejsim uspořádání.
Tak se tady autor vystříkal, srovnal si své pošramocené ego a přitom toho ví o autobusech jak porodní bába o kladivu. Ono je potřeba se ohlédnout do let, kdy vznikal vývoj tohoto autobusu, jaké tenkrát byly dostupné technologické možnosti, ale třeba i legislativní požadavky. Srovnávat to s busy minimálně o jednu dekádu mladšími, je tak trošku šlápnutí do ....., fešáku. A jen pro zajímavost, tehdejší konkurent této Karosy Ikarus, to byl teprve správný vehikl. Zlatá Karosa 🙂
Co se týká Ikarusu , tak to byl vehikl ale i nebyl , ono moc taky záleželo na tom jaký motor , jakou převodovku, a staly převod v diferenciálu si zákazník navolil.
V tomto případě těmi zákazníky byly tehdejší Dopravní podniky které byly po stránce financí na pořízení nových busu v tehdejší době celkem dost omezení , takže se od Ikarusu do tehdejší Československé republiky vozili jen ty nejlevnější a také v největších počtech vyráběné ( nepovedené) verze Ikarusu , třeba na rozdíl od tehdejšího Východního nemecka nebo Polska kam se vozili ty většinou lepší konfigurace Ikarusu , a co si poláci a východní Němci objednali to většinou taky dostali , to jen u nás na těch Ikarech chtěli co nejvíce ušetřit.
A tak to taky vypadalo.
Kdyby Ikarusy byly takový krapy v celém svém portfoliu tak by se nedostaly jako například upravený kloubový Ikarus 286 i do takových Spojených Státu Amerických kde hojně jezdily na západním pobřeží , třeba v takovém San Francisku , nebo ve městě Portland které je navíc hodně kopcovite, nebo třeba jako Ikarus 282 s pravostrannym řízením i do některých měst Austrálie.
A navíc toto jsou státy které jsou navíc jooo hodně náročné jak na provozní spolehlivost jako i na jakost a provedení celého autobusu.
Cena 700 korun , není vůbec přemrštěna když vezmeme v potaz kolik informaci , fotografií a hlavně stránek obsahuje .
Ještě bych bral stejnou a stejně koncipovanou knihu ( také zvlášť a jen čistě i o modelu T 111 a 141 a dalších z této modelové řady vycházející modely a typy ) .
To by byla jedna kniha .
A pak bych bral ještě jednu knihu zvlášť jen o typech 138 a 148 .
Tuto knihu bych bral u 138 a 148cek dohromady , tedy jako společnou jednu knihu jak pro 138 atak i pro 148 .
Dyt 148ka ze 138 ky technický a vyvojove vycházela, a byla brána jako další technický posun a jako její technická a technologická modernizace .
Těch 1050 zůstalo v té době jako nových pár i v bývalém Československu před rokem 1989 jako zrušena várka aut pro Francii , myslím, že dokonce se dá na internetu najít i pár fotek skodovek s tímto označením.
Dokonce jsem znal člověka který měl vývozní Škodu 120LS typ M , s pravostrannym řízením vyrobené pro Anglicky trh , ale tento vůz zůstal tady v bývalém Československu jako nové, a nikdy do té Anglie neodcestovalo , prý bylo bráno pro Anglii jako ( hůře vyrobené) tedy něco jako druhá jakost .
A co my tento člověk navypravel zazitku a hlavně reakci lidí, když ho viděli nastupovat do té Škodovky pravými dveřmi místo levnými.
Kristaboha
Nic jako IV. generace Fiatu Ducato neexistuje
2024 je 2. facelift III. (slovy "třetí") generace
Která se datuje do roku 2006
Takže o inovacích u tohoto prehistorického škopku nemůže být řeč
Jojo máte pravdu , tolik terna nad dalším faceliftem 18 roku starého Ducata a konstrukčně tak už pěkných dvacet roku , neli víc.
A ten facelift u této současné třetí generace není druhý nýbrž již třetí.
Originál u této generace byl od konce roku 2006 do roku 2014.
V roce 2014 proběhl první výraznější facelift který tu původní přední část designové zjemníl a vyráběl se do roku 2019 kdy proběhl druhý facelit , s ten vydržel do letošního roku než přišel tento zmiňovaný a uváděný.
No ještě počítám s tím že to tak dvakrát neli třikrát omladi, což může dělat ještě tak 5 neli 6 roku a pak se snad již konečně dočkáme úplně nové generace Ducata a přidružených modelu .Ale úplně nové generace s úplně novou konstrukcí skeletu karoserie , jakožto karoserie jako takové a snad i úplně nové vizáže a designu .
SNAD ....
Zatímco konkurenční Renault se letos vyrazil s úplně novým Masterem , který snad bude taky tak povedený jako ten co teď letos končí.
A než se Fiat a spol. , probudí z letargie , a uvedou úplně novou plejádu velkých dodávek , tak letos uvedeny úplně nový Master tou dobou buď přijde s faceliftem , neli s další novou generaci Masteru .
Současnému Ducatu a jeho značkovým derivátům už nesčetněkrát zrecyklovanym prostě a jednoduše ujel vlak , ale už předevčírem.
Rusaci , vyvijeli také , například Lada Niva , dodnes vyráběna pod označením Lada Niva Legend , a ten ideovy nástupce Lada Niva Travel , s původním označením Lada Niva 2123 která měla být nástupcem původního auta s označením Lada Niva 2121 , jenže když ten nynější Travel okolo roku 1998 přišel na scénu, tak Lada neměla finance na rozběhnout výroby , proto se dohodla s americkým GM , a ten její výrobu rozběhl , ale pod svým označením.
A také vyvinuli Lady Samaru , sice s některými věcmi jako je uložení náprav apod pomáhali výrobci ze západu, například Porsche , ( stejně jako v případě naší Škody Davorit ) , ale jinak více než 95,5 procenta vývoje bylo Ruského .
Potom zde máte řady 110 , podvozkove a podlahove vycházející také že Samary , ale tvarově a designově úplně odlišné od výchozí Samary , a z řady 110 vycházela i řada Priora, jako rozsáhlý redesign a rekonstruovaný původní vůz řady 110 .
A také o třídu menší modelová řada Kalina a Granta .
A dále také máte vozy značky Uaz .
Tato odcházející generace Fiatu 500 z roku 2007 , kdy výroba běžela v Polsku v letech 2007 až do 2024 ve výrobě nekončí.
Letos na jaře skončila výroba této generace 500ky v Polsku , ale jen pro Evropu .
Výroba tohoto modelu byla totiž přesunuta do Marokakde se bude vyrábět dále, a to I po roce 2024 , ale jiz pro Evropu nebude určena .
Je velmi pravděpodobné že toto řešení čeká za pár roku i Pandu.
Tato u nás dosahující generace Fiatu 500 z let 2007 až 2024 ovšem ve výrobě nekončí.
Někde jsem četl, že má její výroba pokračovat i po roce 2024 po tom co její výroba skončila v Polsku někdy v březnu nebo dubnu ale již ne v Evropě a ne pro Evropu.
Údajně má její výroba pokračovat i po letošním roce v Maroku a jen pro celý severoafricky region .
Tam již běží od roku 2022 nebo 2023 .
Jojo jednou napíši o elektromobilech toto , a za týden tuto zprávu začnou popírat.
Jedná redakce napíšou jak jsou elektromobily skvělá věc a jak na nich bude v budoucnu stát celý svět, a za týden ( ani ne týden je to otázka dvou , tří dnů) jak jsou elektromobily špatná věc a že jsou slepou uličkou.
Schválně jsem si za poslední dobu nezávislé, a nezavisle na různých portálech přečetl různé články na téma elektromobilita , a s názory různých redakcí je to jak s počasím.
Jen se pokračuje realita a pravda .
Takže jsou na výběr i dvě provedení ( dvě provedení podoby přední části) jak zajímavé .
Ale více se mi líbí ta přední část s tím světelným pasem ( s tou svetelnou listou propojujici obe hlavni predni svetla )té dražší varianty Caravelle a variant dále od ní odvozených.
Ta první základní chudeji vybavena přední část co má vyobrazena Ta zelenkava PanAmerica se mi moc nelíbí .
Vypadá tuctove , a I na Volkswagen moc chudé a jednoduše
U té základní přední jednoduché přední části počítám s brzký faceliftem a omlazením tak do dvou či tři roků .
Je zajímavé připomenout politické pozadí brežněvovského rvhp !!! Madarské Ikarusy dostaly přednost před československými Karosami z politických důvodů . Je to dohledatelné v historii socialismu hromadné dopravy. Karosa byla postoupena " licenčně " polskému Jelci . Stejně jako za socialismu se prosazuje právo majetnějšího . Iveco náhrada Karosy ,Volvo náhrada Jelce. Ikarus žádnou náhradu nemá a neměl.
Ikarus , znovu ožil.
Je to asi cca 6 nebo 7 roku , co se v revitalizovane bývalé továrně Ikarusu v maďarském Szekescehervaru ( město poblíž jezera Balaton ) , nebo již spíš v montovne zase začaly znovu vyrábět a montovat .
Ale již nemají nic svého a ani v licenci vyrabeneho.
Jen co vím, a co se mi podařilo vypátrat tak používají hlavní nosný skelet ( karoserií) a některé části oplechování vyráběné v kooperaci a ve spolupráci s Volvo Buses ( autobusová divize výrobce značky Volvo .
Ale kromě názvu Ikarus , a snad i znaků Ikarusu tam již není celková historická provázanost s tím pravým původním Ikarusem co známe z historie .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tohle nebyla ani náhodou nešťastná nehoda , porucha vozu , závada vozu a kor u pár roku starého SUV BMW , tohle bylo cílené.
Stačí se podívat v jaké rychlosti najel do davu , a ať mi nikdo neříká a netvrdí že to místo kde se konaly , nebo konají tyto předvánoční trhy , že to místo nebylo zatarasene a obzvlášť cedulemi , různými zatarasy , kužely apod . , vyznačené.
A to obzvlášť co se v Německu v posledních asi 10 letech na takových akcích stalo .
Němci snad potom všem nejsou až tak hloupí aby ( znovu ) pripustili aby se něco dalšího takového stalo .
Ale bohužel se stalo.
A teď ho budou vyšetřovat jak a proč.
A určitě se bude vymlouvat na různé psychické problémy.
Já bych se s ním rozhodně nepřál a nemazlil.
Naparil bych mu 20 roku natvrdo , apak ( pokud by mezitím ve vězení nezemřel na stáří, nemoc ) bych ho z Německa vylifroval zpět do jeho původní domoviny s tím že v Německu by se již nikdy nesměl ukázat.
A pro jistotu bych ten zákaz rozšířil i na ostatní země Evropy ať už v EU ,tak i mimo EU.
A basta , dokturek - nedokturek.