Konečně trocha pravdy. Je to sice kulantně napsáno,aby to příliš nedráždilo, ale je to tak jak je psáno. Jen bych doplnil,že zdaleka nejde jen o důchodový systém,ale i na odvody navázaný zdravotní systém. Oba jsou v ohrožení. Kdo ale je hlavní viník tohoto stavu? Chtít v naší zemi aby byl každý zodpobědný je stejné jako když bychom chtěli aby každý rozuměl všemu a všechno znal. Je to prostě nesmysl. Proto musí politici jako volení zástupci tvořit legislativu takovou aby jí lidé nejen rozuměli, ale také aby je chránila před různými podvodníky a spekulanty. Takže když to zkrátím, hlavní viníci současného stavu jsou nepostižitelní volení zástupci několika vlád, které raději prosazovaly zájmy lobistů,podnikatelů a dokonce i organizovaného zločinu.
Tohle není nijak překvapivé... Ekoterorismus spuštěný Bruselem nese své plody. K tomu rozvírající se nůžky mezi kupní silou obyvatel a cenami dělají své. Nová auta jen pro podnikatele bez DPH, pro občany pak jen ojetiny s DPH... Jelikož je před volbami, tak se takové zprávy objevují jen zřídka a hodně opatrně napsané,aby lidé nepanikařili... No po volbách vypluje na světlo celá realita. Bohužel jsme kolonií Německa a Francie, trošku i jiných zemí které krmíme zisky z naší práce a tady nezůstává téměř nic. Dojde j tomu,že Německá vláda pokud prudce naroste nezaměstnanost dotlačí firmy ke stažení výroby zpět do své země, aby vytvořila pracovní místa. Podobný jev tu byl proveden v USA, kdy Trump také zatlačil na USa firmy, aby stáhly výrobu ze zahraničí zpět do USA. K tomuto kroku nakonec přistoupí každá rozumná vláda, protože pokud nebudou příjmy z daní, nebude mít z čeho financovat ani podpory. Pro naši zemi je jen jediné řešení. Co nejdříve opustit EU a začít obnovovat vlástní výrobní soběstačnost. Tím zajistíme nejen pracovní místa ale také příjmy z daní a hlavně udržíme finanční koloběh, kdy nebude tolik peněz odcházet do zahraničí a bude kolovat uvnitř státu. Vlastní výroba znamená i vyšší přidanou hodnotu. Abychom se maximálně zbavili závislosti na zahraničí, je nutné opustit Bruselskou diktaturu. Opuštění EU bude znamenat hodně. Především všech nařízení kterými nám Bruselská pijavice zdražuje vše. Emisní povolenky, energetické štítky, topení a další věci. Ekologie se dá dělat i zcela jinak a efektivněji.
Tenhle krok celkem vítám,ačkoli si nejsem jist reakcí organizovaného zločinu. Nejspíše se začne zbavovat všech invalidů, kteří se bez dalšího příjmu neobejdou. Druhá varianta je že se tito otrokáři rozhodnou snížit mzdy invalidům o částky které jim stát nevyplatí. Což asi bude pravděpodobnější. Mnozí invalidé totiž na toto budou ekonomicky donuceni přistoupit. Není tajemstvím že už delší dobu u nás funguje systém dvojího vykazování odměn invalidům, kdy jedna je pro úřady a druhá skutečná. Invalidé samozřejmě mlčí, protože pokud se ozvou, zanmená to přijít i o tech pár korun co za práci dostanou, protože jinou práci nešeženou. Firmy si mezi sebou informace o problémových jedincích předávají. Jsem tedy zvědav jak tenhle legislativní proces skončí a jaké dopady bude mít na všechny ty okrádané invalidy.
I zde je zajímavý přístup justice k prodejci drog. Vyšetřování na svobodě mu umožňuje pokračovat v byznysu a hlavně lze očekávat bagatelní trest, který samozřejmě bude spíše motivací k pokračování činnosti.
Můj návrh trestu by byl velmi tvrdý. Každý výrobce a prodejce drog trest definitivní. Jediná výjimka by byla u výrobců léků z konopí, neboť stát není schopen zajistit cenově dostupnou profesionální výrobu léčev z konopí. Takže žádná kriminalizace těch, kteří si vyrobí léčivý přípdavek z této rostliny pro vlastní potřebu nebo osob blízkých.V ostatních případech pak jedině výše uvedený trest.
Možná někteří namítnou že jde o extrémní tvrdost, že bych nejraději dával trest definitivní všem zločincům... Ale jinak cesta není. Co s jedincem,který má za sebou 5, 10 a více trestů? Nebo co s jedincem, který se rozhodne vyrábět drogy a prodávat je za účelem zisku a tím zničit životy mnoha uživatelů?
Opravdu není nazbyt. Každý si může svobodně rozhodnout jak se bude chovat a jednat. Tak jako si každý může rozhodnout zda bude páchat zločiny a zda akceptuje riziko trestu. Jinak budeme mít přeplněné věznice s extrémními náklady na ostrahu a bez efektu nápravy.
Velmi zajímavý případ. A ještě zajímavější postoj ministerstva spravedlnosti. Přitom jak konstatuje rozsudek, soudce vědomě a opakovaně lhal za účelem ublížení expartnerce. Vzhledek k faktu, že jde přitom o soudce, který má být vzorem čestnosti a poctivosti je na této kauze jakož i na předešlé tohoto soudce snaha vše bagatelizovat. A to mě zaráží. Jak může takový soudce poctivě soudit? Vždyť ten člověk nemá žádný morální kredit a nedokáže jednat férově a poctivě... Můj rozsudek by byl v tomto případě kromě vyneseného peněžitého trestu v bagatelní výši daleko tvrdší. Doživotní zákaz práce soudce a i jako právníka. Tak nečestní lidé nemají v justici co dělat. Jedině takový trest může plnit současně i preventivní charakter. A to že ministerstvo tento závažný čin bagatelizuje by mělo mít dopad i na jeho hlavu. Lidé kteří takové činy u soudců jsou ochotni bagatelizovat na ministerstvu nemají co dělat.
Obrovské neštěstí při plnění služební povinnosti. Upřímnou soustrast pozůstalým, brzké uzdravení zraněným. A teď k některým komentářům.
Policisté honili řidiče, který porušoval zákony, ignoroval výzvu k zastavení a velmi nebezpečnou jízdou ohrožoval všechny v okolí kudy projížděl. NAše legislativa jež je poněkud pofiderní bude nejvíce postihovat řidiče policejního vozu, což vnímám jako fatální chybu. Za veškeré následky by měl být stíhán a trestán jedině řidič ujíždějícího vozu. Pokud chceme,aby policie fungovala a řešila zločince, musíme jí dát najevo podporu a ne se po policistech jen vozit. Dneska není snadné chytit nebezpečného pachatele a taková neštěstí jako v tomto případě se mohou stát. Proto neodsuzujme řidiče policejního vozu,ale hlavního viníka a to řidiče, který musel být pronásledován,aby mohl být za svůj čin potrestán. Ono nechat jej ujet a pak si přijít domů k vlastníkovi vozu dle RZ je sice snadnější,ale díky naší legislativě nelze později prokázat kdo vozidlo řídil a tím že to prokázat nelze, pokud vlastník vozidla řidiče policii nesdělí, nelze efektivně pachatele postihnout.
Solární baroni nás všechny kteří platíme elektřinu stojí nemalé částky. Je to vina všech politiků ve všech vládách včetně té současné, kteří vytvořili takovou legislativu,že nás nyní tito mohou takto vydírat. Solární energetika je kolosální podvod a dokazuje že máme vládu zločinu. Ano, naši zákonodárci napříc politickým spektrem a napříč vládami minulými včetně současné stále viditelnějí ukazují na úzké propojení s organizovaným zločinem. Dosáhli toho,že si již dělší dobu tvoří zákony,kterými se ze zločinu vůči občanům stává legální čin. A tak i tohle vydírání je vlastně legální v souladu se zákony... Ještě věříte že máme dobrý volební systém, když stále volíme jen zástupce korporací, spekulantů a organizovaného zločinu?
Makro díky své dřívější nabubřelé politice přišlo o mnoho zákazníků, proto hodlá vstoupit do maloobchodu, aby se udrželo. Na to,že jde o velkoobchod, má velmi nízký obrat,který bude ještě klesat, obzvláště když jejich největší zákazníci z řad Vietnamců makro opustili a rozjeli svůj vlastní velkoobchod a zásobují z něj své prodejný a restaurace. Navíc mají výrazně nižší ceny. Jde k řetězec TAMDA.
Tohle mi vadí už delší dobu, podnikatelé u nás mají příliš mnoho výhod, nejen že si mohou při pořízení nového auta snížit cenu o DPH a o zbývající část ceny si snížit daňový zaklad,teď ještě dostanou navíc z kapes nás všech ještě dotaci. Zatímco zaměstnanec s daleko větším daňovým zatížením si nové auto musí koupit že zdaněných peněz v plné výši včetně DPH. Není žádným tajemstvím že více než 75% nových aut si pořizují právě podnikatelé. A to navíc ještě mají veškeré výdaje spojené s provozem aut nejen bez DPH, ale i si sníží daňový základ. Tohle beru jako diskriminaci pracujících. Přitom tímto krokem vláda podporuje cizí korporace a jejich zisky, které celkem často ani nedaří u nás.
KDU už má svůj hlavní úkol dávno splněn, církevní restituce, takže klidně může zcela skončit. Ale dokud bude přístup ke státním penězovodům,tak se budou držet. Je celkem předpoklad, že pokud Jurečka ve vedení strany skončí, obsadí jeho pozici Zdechovský. Ten dle mého odhadu také nejspíše stojí za současným rozkladem v této straně.
Podobný nesmysl mělo i Brno. Za tento stav mohou hlavně volení zástupci měst a obcí, kde se povolovaly průmyslové zóny bez možnosti parkování kamionů. Developeři ušetřili, neboť parkovací plochy na rozdíl od plochy hal nenesou zisk a vyžadují údržbu. Radní dostali jistě všimné když developerům takovou výstavbu schválili a teď to chtějí řešit šikanou řidičů kamionů, na které naběhne zdejší MP a začne rozdávat pokuty. Ty jsou příjmem města nebo obce, takže je to další zdroj příjmů do městské kasy.
V tomto úseku se dálnice v zimě neudržuje už desítky let. Nějaká hlava pomatená zde nařídila z důvodu ochrany spodních vod provádět chemický posyp až v okamžiku,kdy se provoz zastaví. Je to oblast blízká Želivce, tedy vodního zdroje pro Prahu. Tragických nehod v tomto úseku bylo již mnoho a vždy to bylo právě proto,že zde nebyla provedena žádná údržba.
Panu ministru a jeho týmu, jež toto vymyslel uniká jedna důležitá věc. Dnešní firmy odmítají přijímat zaměstnance v kategorii 50+, takže ti pak končí na pracáku nebo v šedé ekonomice, případně v invalidním důchodu. Nedávno k tomuto kroku přistoupil další německý řetězec s nástupem nového manažera, který vydal neoficiální pokyn zbavit se všech zaměstnanců nad 50 let... co chce s těmito lidmi pan ministr udělat? Navíc pozdější odchod do důchodu znamená pozdější nástup mladých do pracovního procesu, tedy hlavně žen, které budou muset být déle na mateřské a po jejím konci opět budou složitě hledat práci která jim umožní skloubit péči o děti a zaměstnání. Babičky a dědečkové budou muset pracovat také a tak nebudou mít takové možnosti se o vnoučata postarat zatímco rodiče budou v práci. To propojení ministerstva neřeší. A to je špatně.
V tomhle případě je jasné,že jde o nesmírně arogantního pachatele. Žádná lítost svého činu jen snaha vyváznout bez trestu.Na takové silniční piráty se musí hledět jako na ozbrojené vrahy. To překročení rychlostního limitu bylo velmi vysoké, takže nelze následky takové nehody brát jako nehodu, jel takto zcela ze své vůle a věděl čeho se dopouští a jaká rizika jeho čin nese. Takže soudní verdikt by měl být za dvojnásobnou vraždu nejméně 10 let. Jedině tak tvrdý trest může být dostatečným varováním pro jemu podobné. Samozřejměn ve výkonu trestu povinnost pracovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Stačí zahrát divadlo u soudu a hned jsou jen podmínky.... Vzhledem ke škodám,které způsobili je trest spíše výsměch... A to ještě ani tyto škody splácet nemusí.... Stačí si vyřídit insolvenci.