Nemůžeš průměrovat něco, co průměrovat nejde. Ta měření se neprovádí každý den, ale nárazově. Není možné kontrolovat stovky aut ... každé měření vyžaduje určitý postup a čas, dejme tomu 15-20 minut. A směna má pro kontrolní techniky 8 hodin. Toto průměrovat můžeš, tedy 24-32 aut za směnu. Převádět to na roční kalendář je blbost, pouze na počet měřicích dní. Jenom jsi se vyplakal, chápu ...
Pane Máji, marně se snažím vzpomenout si, kdy jsme se my dva seznámili a kdy jsme si potykali. Jsem už starší člověk, tak si možná jen nemohu vzpomenout. Pokud je to tak, zkuste mi přiblížit situaci, kdy jsme se seznámili, v opačném případě mi, prosím, netykejte. A vyplakat jsem se nepotřeboval, já pouze konstatuji fakta.
"Policisté od začátku roku změřili emise celkem 281 vozidlům, z nichž 174, tedy téměř dvě třetiny, nevyhověly normám."
Nevím, jestli by policejní šéfové neměli být ke svým podřízeným shovívavější a nechtít po nich takové výkony! Od začátku roku do konce července uplynulo cca 210 dnů (nepředpokládám, že by statistika byla zpracována k dnešnímu dni), což znamená, že Policie zkontrolovala za den průměrně 1,33 vozidla! Blahopřeji, to je tedy výkon! To chce okamžité zvýšení platů minimálně o 50% a další aspoň dva týdny dovolené navíc. Nedokážu si představit, že bych v práci takto dřel! Hrozná představa!
Nechápu, co je špatně, když si k riflovým kraťasům a tričku vezmu baseballovou čepici, která je barevně sladěna s ostatním oblečením. Nehodlám si nechat spálit svoji pleš jen proto, abych splynul s davem. A také nevím, v čem jiném, než v batohu, mám nosit peněženku, deštník, tričko na převlečení a třeba mikinu na večer...
Přesně tak, je to v hlavě. Často jezdí se starou Feldou. (jezdím i s s jinými novějšími) ale jedu 90- 95 snažím se jezdit podle předpisů . Dojede mne BMW , Karoq a podobná auta a rvou se i před zatáčkou či horizontem přede mne. Když jedu třeba s novějším Peugotem už je to mnohem lepší. Někteří prostě nesnesou, že se svým drahým fárem pojedou za starou plechovkou byť se pohybuje svižně.
Ano, mám naprosto stejné zkušenosti. Do práce jezdím starším renaultem, a jen co mne dojede silnější auto, už musí být přede mnou, a to i 30 metrů před křižovatkou, hlavně že na té červené stojí o jednu pozici vpředu, ale pohnout se z křižovatky na zelenou pro ně už bývá obvykle problém. Když tu samou trasu jedu novým SUV, nepředjíždí mne zdaleka tolik řidičů. Pro úplnost dodávám, že jezdím stále stejně, podle předpisů, ať jedu jakýmkoliv autem. Ono totiž v 90 procentech případů dojedu všechny závodníky na prvním semaforu ve městě. Je to jen v hlavách řidičů, především mladých "vyježděných" borečků s kšiltovkou na hlavě v BMW, audi, golfech apod.
Zrůdy všech Zrůd. 💀
Patříš k nim, Orbáne. 🐸
Jenže on k nim patří nejen orbán, ale i náš spasitel ze Slovenska bureš, zvaný také babiš, kterého tady pro pětikorunu přidanou k důchodu volí víc jak dva a půl milionu důchodců. P.S. Malá písmena na začátku jmen píšu proto, abych vyjádřil odpor k těmto proruským zrůdám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Těžko můžete vybírat pokuty, když nikde u silnic nejste, pánové. Můžete brečet kolik chcete, prostě nikde nejste vidět, a podle toho vypadá situace na silnicích. Stačí se postavit kamkoliv na silnici pro motorová vozidla, kde je povolená rychlost 110 km/h, a za hodinu máte na nové Porsche...Ale z kanceláře toho moc nevyberete.