Jakpak asi vysoká byla provize za napsání tohoto článku. Pochlubil by se pan Patrik? Věřím tomu, že pan Patrik vlastní auto, které spaluje fosilní paliva a nedá na něj dopustit.
Já to vidím takhle. První spalovací(i zážehový) motor byl vyroben na konci 19. století. Je to tedy technologie stará více jak 120 let a pořád je na ní co zdokonalovat. A EU chce řekněme za 15 let "nastolit" takřka novou, nevyzkoušenou a neprozkoumanou technologii, která je v plenkách a bude ještě dlouhou dobu? Chápu, že je potřeba naším dětem předat tuhle Zemi v relativně ještě dobrém stavu, ale pokud se tahle "transformace" uspěchá, bude z toho z globálního hlediska více škody, než užitku.
Jak se moudře říká "práce kvapná, málo platná".
Ale notak lidi. Za prvé je to nepodložená neúplná informace, protože paní(slečna) Šrámčíková potřebovala prostě napsat článek o "něčem". Za druhé jak celá EU tak i Evropa dobře ví, že pokud by to mělo být tak jak píše o Česku i v jiných zemích, tak v Německu už by řidičák neměl nikdo. Tedy jednomyslně shazovat schopnosti českých řidičů není namístě.
Redaktorka Jana by si měla nejdřív sehnat podložené pravdivé informace, než vyplodí článek o "ničem".
Ale souhlasím se základem článku, pravidla(takřka jakákoliv) se musí dodržovat(od toho jsou pravidla), jinak by jsme my lidi byli na silnici jako divá zvěř v lese.
Paní Zdeňka napsala článek. Mayská civilizace.... dno jezera.... vědci.... neuvěřitelné informace.... dokonce izotopy....
Řekl jsem si, no páni schválně co tam vědci našli? Nevím jak ostatní čtenáři, ale já jsem v článku našel hlavně dvě věci. Naprosto podprůměrnou inteligenci paní(rádoby) "spisovatelky" a naproti tomu její úžasnou schopnost parazitovat na neznalosti čtenářů. Stačilo jen napsat "Mayská civilizace zanikla, bylo sucho". Což je stručný obsah tohoto článku. Všechno ostatní je všeobecně známo už spoustu let. Škoda, že komentáře nejsou před samotným článkem(hlavně před všemi reklamami), naprostá většina těchto pseudopisálků by zřejmě musela jít pracovat rukama.
Ale jo, každý se živí jak může a pokud nic jiného(lepšího) neumí, tak paní Zdence přeju spoustu dalších zklamaných čtenářů.....
Ženě se zkrátka nezavděčí nikdo. Jak je všeobecně známo, ani sama dotyčná žena neví, co chce.....
"Já chci... já nechci.... já ani nevím co chci. Já vlastně ani nechci vědět, co chci, hlavně mě všichni obletujte...."
Takové ženy píšou články? Ví vůbec co chtěla napsat?
"Já to vlastně ani nechtěla napsat".... Bum a článek o "já nevím, co chci" je na světě.
Toho hňupa Rýdla bych chytnul za ten jeho hloupej rypák a posadil bych ho do naloženýho kamionu, aby si vyzkoušel jaký to je. Chudáček sedí za počítačem a nemá naprosto žádné tušení, co se děje na silnicích. Navíc jediný(opravu jediný) oficiální tříproudový úsek na D1 mezi Brnem a Prahou je od nájezdu z R3 na D1 u Mirošovic, směrem někam do Prahy. Ostatní tzv. tříproudové úseky jsou ve skutečnosti dvouproudové se stoupacím pruhem pro pomalá vozidla a jsou označena příslušnou značkou. Takže pane Rýdl nafackujte si a přečtěte si pravidla o silničním provozu....
Nelze uzákonit, že by se hloupost přestala platit z našich daní?
Jezdím jen 9 let a pořád se považuji za začátečníka. Přijde parádnice(rádoby profesionálka), nabídne několik fotek upravených ve photoshopu(vyžehlená tvářička) a máme si sednout na zadek? Víc bych si vážil ženy řidičky, kdyby se ukázala jako pravá řidička. Určitě ne v navoněném bílém oblečení. A pokud je tohle její "já", tak to raději ať jde dělat modelku, tím určitě nic nepokazí. Tam může předvádět svoje "bujné" rty.
Další důkaz hlouposti našich rádoby zákonodárců. Řidiči kamionů z Litevska nejezdí více jak 82 km/h(řidiči z Turecka, Rumunska, nebo Španělska nejezdí méně než 90km/h). Co se stane když ho ostatní kamiony dojedou a nemůžou ho předjet? No vytvoří se kolona. V koloně nelze spolehlivě dodržovat předepsaný limit odstupu, protože každý kamion je naložený jinak(jiná váha nákladu) než ten druhý a každý jede jinak do kopce a jinak z kopce. Po chvíli dojde trpělivost i těm nejklidnějším řidičům a co nastane? Neskutečně stresové situace, řidiči budou nervózní a vztekle si budou vybíjet stres na osobních autech, které se budou chtít mezi nima procpat ke sjezdu z dálnice. A teprve pak vznikají nebezpečné situace(hlavně pro osobní auta). Ve Francii a v některých regionech Španělska si chytře uvědomili, že tyhle zpomalující zákazy(rychlosti a předjíždění) jsou to největší zlo pro plynulost dopravy. Kolona kamionů v žádném případě není plynulá doprava. Tedy tam, kde nejsou zákazy se kolona roztrhá, respektive se vůbec nevytvoří a každý si jede podle svého, všichni jsou spokojení. Bohužel hloupost nám vládne(ať už u policie, nebo na ministerstvu dopravy) a my s tím nic neuděláme. A pokud se budeme řídit názory jedinců, kteří jsou nervní, když musí jet méně jak 130 km/h(ó já ubožák, musel jsem celých 40 sek. jet méně než 130 km/h) a kteří nemají naprosto žádné tušení o složitosti nákladní dopravy, tak pánbůh s námi....
A právě tento jedinec bude nejvíc hlasitě nadávat, až přijde do obchodu a nebudou mít vložky a chleba, protože řidič přijel pozdě, neboť nemohl předjet pomalý kamion....
Měl jsem přítelkyni a ta parkovala jen na místech, kam by se vešel kamion. Nikdy jsem nic nenamítal, bylo to roztomilý jak se snažila.....
Je ale pravda, že pokud člověk nemá aspoň trochu prostorové představivosti, podélné couvání pro něj bude velmi složité. A to nechtějte vědět, jak se couvá se 17-ti metrovým kolosem, kdy si musíte v hlavě všechno zrcadlově obrátit.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kde je to deklarované datum paní Eliško?
Na Euro naše mentalita bohudík(nebo spíše bohužel) ještě není připravená. Jak je patrné i z komentářů. Už i ten nadpis článku napovídá, že Česká mentalita ještě nedosáhla Evropské úrovně. V momentě, kdy si lidé s českým občanstvím uvědomí, jaké je jejich postavení v Evropské společnosti a budou ochotni se vyjádřit a stát si za svým rozhodnutím, teprve pak články tohoto typu dopadnou na úrodnou půdu.....
2 odpovědi