Ještě musíte vymyslet program, jaký nabídnete občanům( potenciálním voličům)
Ono nestačí se jenom producírovat nahý po pláží🙂
Naklademe požadavky: nevyrábět žádné plavky,
jinak bude v hlavních rolích živý řetěz zadků holých
od Můstku přes magistrálu až k budově Federálu,
tak rozdaná karta je nudistické partaje!
Ivo Jahelka, Nudistická volební.
Pan ministr Kupka by se měl starat o ČSA. Kam to postkomunisti přivedli. A ten projekt u památné hory Říp je zrůdný. Kdy už někdo pochopí,že jsou to absolutně zrůdné projekty,protože všichni ve vládě vůbec ničemu nerozumí . Měli by řešit to,že v naší zemi nejsou parkoviště a auta se nevejdou ani na jejich hrozné dálnice a silnice. Prostě všechno zničili. A je mi líto normálních lidí,že nemají šanci se denně bránit neschopným ministrům,jako je pan Kupka.
Nepostavíme vysokorychlostní trať, radši rozšíříme dálnice, zavedeme je do center měst, zbouráme překážející domy, dálnice vybudujeme v několika úrovních, vybudujeme v centrech velká bezplatná parkoviště. Ale už se nám pro ty vsechny auta nevejdou do měst lidi.
Současný Rychlík "Krušnohor": Praha hl.n. - Ústí n. Labem: 1hod 6min
Budoucí Vysokorychkostní trať: Praha hl.n - terminál Nehvizdy - Ústí n. Labem 52 min..a to ještě nepočítám zastavení v Roudnici a bůh ví kde ještě. HALÓ??
Cena? Zadlužení dětí mých dětí..nemluvě o dalších negativních externalitách...
Úkol pro novou vládu: významná redukce výstavby vysokorychlostních tratí...
Proč by Krušnohor jel přes Nehvizdy?
To bude výhled na zvolání, to je ta Země zaslíbená, .............. .
"To je ta země zaslíbená, výbornou, rychlou a efektivní dopravní infrastrukturou oplývající: Zde se usadíme."
Víte, že VRT což je taková lepší elektrifikovaná dvojkolejka zabere stejné místo 2 pruhy dálnice? A ten terminál nebude větší než menší nádraží na dvoukolejné trati. Pokud se podíváte na mapku, tak je tam propojení na konvenční železnici, tak si umím představit R Krušnohor, který obslouží podkrušnohoří od Chebu po Ústí a u Roudnice najede na VRT a pojede 230 km/h bez zastavení až do centra Prahy.
A když dám někomu své přihlašovací údaje do IB, tak zmůže co? Zjistí zůstatek a finanční toky, ale k realizaci jakéhokoli příkazu přece potřebuje ověření přes telefon, který nemá.
Pod nějakým jiným článkem jsem vysvětloval útok typu Man in middle. Když zadáte přihlašovací údaje do falešné stránky, nepomůže vám ani SMS ověření přes telefon. (pokud si náhodou nevšimnete, že číslo účtu v SMS se liší třeba v jedné číslici).
No to samozřejmě. Uhašení běžného auta je pro hasiče rutinní akce na 10 minut. Uhašení hořící baterie elektroauta je práce na pár dnů. Uhasit to na místě prakticky nejde. Celé auto se musí ponořit do nádrže s vodou a modlit se, aby po vytažení zase neblaflo... Časové a finanční náklady jsou nesrovnatelné.
Běžné auto shoří za 10 minut, dřív než přijedou hasiči. Pak už není co hasit.
No a vidíte, tady nejspíš ten problém podle mne nastal právě při přihlašování do banky ze stolního počítače nebo notebooku. Banka samozřejmě neví z kterého počítače se přihlašujete. Ten člověk bohužel naletěl na falešné stránky a v momentě kdy tam zadával svoje přihlašovací údaje už je současně ten zloděj přepisoval na originální stránku banky. Takže když došla sms na telefon poškozeného tak ji napsal zase na tu falešnou stránku a pachatel ji okamžitě přepsal na stránku banky no a byl tam.
Tomu by se asi dalo aspoň částečně zabránit, kdyby banky vydávali klientovi svůj kód navázaný na jeho účet, např. na flešce, kterou by klient připojil k počítači před přihlášením. Tak by banka poznala, že se jedná o oprávněný počítač.
Ad. kód na flešce.
Ještě před mobilním klíčem např. Česká spořitelna umožňovala přihlášení certifikátem na čipvé kartě. Klíent se přihlásil vložením čipové karty do čtečky a zadáním PINu. Ten kód, tedy privátní klíč byl vygenerován přimo v čipu karty a nešel z něho žádným způsobem vyčíst a zkopírovat. Karta pomocí privátního klíče šifrovala a dešifrovala zasílaná data z banky a tím ověřila klienta a zajistila šifrovanou komunikaci mezi bankou a klientem.
Ne, nikdy se nikam přihlašovací údaje do IB (mimo oficiální stránky IB) nezadávají a identita občana je po vás rozhodně nechtěla.
Identita občana vás přesměruje na stránky banky, kde se přihlásíte, banka vás už zná a potvrdí identitě občana, že jste kupř. Franta Vonásek.
Přihlašovací údaje k bankovní identitě zadáváte na stránkách banky, nikdy jinde! Stránku banky poznáte ne podle designu stránek, ale podle adresy v adresním řádku a certifikátu, který musí patřit bance.
Kdyby zahodil "chytrý" telefon a koupil si Aligátora jako náš nejchytřejší ex prezident Zeman byl by o 90 tisíc bohatší.
Problém není v chytrém telefonu, ale v tom, že se přihlásil do falešné stránky a tam vyplnil vše, včetně SMS klíče.
Naopak, kdyby měl chytrý telefon a ověřoval se bankovní aplikací, tak se mu to nestane.
Jak jsem popisoval výše v reakci na příspěvek Jiřího Valenty.
Která banka ještě nemá dvoufázové ověření? Tak jak to popisují se to rozhodně nemohlo stát. A pokud vím tak telefon kam se posílají potvrzovací SMS nebo aplikace odkud se potvrzuje tak je vázána na telefonní číslo, které změní jen při osobní návštěvě banky. Takže by mne skutečně zajímal ten mechanismus stažení peněz z účtu... Přihlašovací údaje samotné jsou víceméně k ničemu...
Útok "Man in middle" jak popisují Alena Aleš Peterkovi v příspěvku výše.
Někdo tady psal, že na bankovnictví používá telefon s tajným, nikde nezveřejněným číslem. Potřeboval útočník znát telefonní číslo? NE! Potřeboval vyvíjet vir pro chytrý telefon? Taky NE. Klient mu všechny údaje naservíroval na stříbrném podnosu.
Používejte potvrzování přes mobilní aplikaci, nešifrované krátké SMS je snadné obejít. A hlavně bacha, kam vyplňujete přihlašovací údaje.
Stačí zmínka o tom, jak vedoucí skautů ustřelil konec drátu a je jasné, že se jedná spíše o zdramatizovanou fikci autora/básníka než o popis historické události.
Jak by jste jinak rychle zajistil přerušení proudu? Zavolal mobilem do rozvodny? V roce 1945 asi těžko. Přesně mířená rána na drát u sloupu to vyřešila.
Mělo by se vymyslet také ETCS na bezohledne řidiče motorových vozidel .Pokud by nezastavil před vlakem na přejezdu , aby jej udeřila pálka do hlavy a auto zhaslo motor .
Bude se to jmenovat ECCS, European Car Control Systém. Už aby byl co nejdříve zaveden výhradní provoz, alespoň na dálnicích a silnicích 1.třídy. :-)
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tenhle plug in hybrid se nenabíjí ze sítě !!!!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nenabíjí ze sítě? A co tedy znamená to plug in?