Vy jste dobře vymasírovaný...... Čadí to pokud někdo neumí topit, nebo když pálí vyloženě bordel.
Je třeba se starat o to, aby byl levný plyn a bylo ho dost. Potom bude přirozený úbytek starých kotlů a spalování dřeva.
Každý kotel čadí. Pokud ne, tak bychom přece nepotřebovali komíny a mohli si topit uhlím rovnou v obýváku.
Plyn mám nově za 1606,-Kč MW/h. To už je pohoda. Na topení plynem a ohřev vody mám jen o 15-20% vyšší náklady, než soused, co topí uhlím. Já mám teplo celý den a úplnou pohodu.
On musí každý den vymetat popel a tahat uhláky, jak kočka koťata. Navíc potřebuje uhelnu, kotelnu a komín, co musí každý rok vymetat. O špíně z toho topení ani nemluvě. Docházet ke kotli několikrát denně atd. A když zatopí, tak musíme pryč ze zahrady.
Já ten můj kotel vidím jen skrze termostat na zdi. Nepotřebuji ani kotelnu, ani uhelnu, ani komín (kondenzační má odkouření přes zeď). Preventivní revize 1x/2 roky.
Kdyby uhlí bylo tak neškodné, tak přeci nebude problém si na něm ugrilovat steak, nebo ano?
Tohle potřebuje k určení polohy triangulaci GSM. Když je špatný signál, tak jsou značné odchylky. Pokud to chytí mizerně jen jeden vysílač, tak mi to hlásilo, že můj pse je ode mě 2km a přitom seděl vedle mě. Když často vyhledáváte, tak je za chvíli po baterce. Nevydržela ani víkend. Tohle není nic pro mě.
Takže, když se mi v lese zaběhne pes, tak ho těmito věcičkami stejně nenajdu. Před lety jsem měl čip i se SIM od Alcatelu a to hlásilo přibližnou polohu psa každých 5-10 minut a to jen na vyžádání. Strašnej opruz. Jenže, než se dostanete na místo, tak pes už je dávno někde jinde. Ani ve městě se mi nikdy nepodařilo mého psa dohnat.
Existuje něco, co ho umí sledovat v reálném čase a to i v lese bez telefonů?
Před 3 hodinami
Díky Škodovkám a Favoritům výborně fungovaly prodejny dílů, jako mototechna. Nebyl měsíc, nebo spíš týden, kdy by se něco nepo... a neměnilo. Která z těch škodovek zvládla ujet 250tkm? Myslím, že žádná. Favorit byl jen hodně odfláknutej Golf MKI z roku 74. Přišel tedy 13 let po Golfu MKI a ani nejel tak dobře. Ale v té době už tu 4 roky byl Golf MKII a taky Ford Escort MKIII. Tedy nesrovnatelně lepší auta. Škodovky rezly už na prospektu. Na co se člověk podíval, tak bylo poddimenzováno, odfláknuto a začínalo to hnít. Všude byly nějaké vůle a tekl z toho olej. Jízdní vlastnosti tragické. Hlučné, vrzající a klepající stroje to byly. Jednu výhodu to mělo. Člověk se doma naučil být mechanikem.
dělali jsem výborné věci co vydržely.. ..já mněl favorita a nikdy nikde mně nenechal rád na něj vzpomínám.. potom felda a potom fabie první generace super auta.--
Díky Škodovkám a Favoritům výborně fungovaly prodejny dílů, jako mototechna. Nebyl měsíc, nebo spíš týden, kdy by se něco neměnilo. Která z těch škodovek zvládla ujet 250tkm? Myslím, že žádná. Favorit byl jen hodně odfláknutej Golf MKI z roku 74. Přišel tedy 13 let po Golfu MKI a ani nejel tak dobře. Ale v té době už tu 4 roky byl Golf MKII a taky Ford Escort MKIII. Tedy nesrovnatelně lepší auta. Škodovky rezly už na prospektu. Na co se člověk podíval, tak bylo poddimenzováno, odfláknuto a začínalo to hnít. Všude byly nějaké vůle a tekl z toho olej. Jízdní vlastnosti tragické. Hlučné, vrzající a klepající stroje to byly. Jednu výhodu to mělo. Člověk se doma naučil být mechanikem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dnešní hustota provozu a změny ve značení silnic hodně ubírají místa, kde je možné předjíždět. Takových míst, kde se kdysi mohlo předjíždět a nyní je zde plná čára, je spousta. Pokud se k tomu přidá pomalý traktor, tak jsou nervy na pochodu a kdyby se měly striktně dodržovat předpisy, tak ten traktor prakticky nejde předjet. Nikdo nechce jet 5km za traktorem 20km/h. Nejlepší je vzít rozum do hrsti a když je volno a bezpečno, tak toho šneka bezpečně předjet čára nečára. Vidím kilometr daleko, jen je tu plná čára, tak co s tím? Když nikoho neohrozím, ani neomezím, tak jen přispěju k plynulosti provozu. Spousta traktoristů je uznalých a bliknutím dají vědět, že je před nimi volno. I oni vědí, že jsou brzdou provozu a mají ohled. Jde o posouzení konkrétní situace. S porozuměním a tolerancí to půjde. Se striktním dodržováním předpisů je to těžké.