No... hlavní problém je ten, že si v Evropě nechali ujet vlak s elektromobilitou obecně. Čína je úplně jinde. Začíná ovládat všechny ostatní trhy po světě a my tomu přihlížíme a donekonečna bráníme naše spalováky a díky tomu se sami pohřbíváme. Jestli jim k tomu dopomohla jejich vlastní smogová situace.... no a co.. je to tak a Evropa by se měla v tomhle chytit za nos.
A co se týče Green dealu obecně (nejen auta), tak pokroky Číny se nedají srovnat ani s USA, ani s Evropou.
Každý řve, že mají největší emise .... to ano. Není se čemu divit, souvisí to s její pozicí výrobního centra globální ekonomiky... je to taková průmyslová zóna světa.
No a jejich rozvoj v oblasti obnovitelných zdrojů výrazně převyšuje zbytek světa. Co si budeme Čína bývala po staletí centrem inovací, a nyní se zdá, že tuto pozici pomalu znovu přebírá.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No... hlavní problém je ten, že si v Evropě nechali ujet vlak s elektromobilitou obecně. Čína je úplně jinde. Začíná ovládat všechny ostatní trhy po světě a my tomu přihlížíme a donekonečna bráníme naše spalováky a díky tomu se sami pohřbíváme. Jestli jim k tomu dopomohla jejich vlastní smogová situace.... no a co.. je to tak a Evropa by se měla v tomhle chytit za nos.
A co se týče Green dealu obecně (nejen auta), tak pokroky Číny se nedají srovnat ani s USA, ani s Evropou.
Každý řve, že mají největší emise .... to ano. Není se čemu divit, souvisí to s její pozicí výrobního centra globální ekonomiky... je to taková průmyslová zóna světa.
No a jejich rozvoj v oblasti obnovitelných zdrojů výrazně převyšuje zbytek světa. Co si budeme Čína bývala po staletí centrem inovací, a nyní se zdá, že tuto pozici pomalu znovu přebírá.
2 odpovědi