Já sledují NHL a ještě jsem neviděl, že by si nějaká strana vzala více než 1 challenge. Osobně si myslím, že berete challenge jako kteroukoliv kontrolu videa, ale o té rozhodují rozhodčí a ne trenéři.
Našel jsem to... Coach challenge si může tým vzít v případě, že už předtím v zápase nevyužil time-out a nemá za sebou neuznanou trenérskou výzvu. Tedy dokud jim ty výzvy budou vycházet a vždy budou úspěšní, tak si jich můžou vzít klidně 10. Pokud jednou neuspějí, přijdou buď o time-out nebo dostanou 2 minuty za zdržování hry. Každopádně, do konce zápasu už nemají na žádnou další trenérskou výzvu nárok. V NHL může být coach challenge i na offside. V české ELH nikoliv. Jsou v hracím řádu přesně vypsány konkrétní situace, kdy lze žádat výzvu. A v jiných, než přesně určených, případech to nelze.
jak auto nemá 5 metrů na délku, tak je to "prcek", novináři tak podporují názor, že malé auto je něco podřadného a sami tak přispívají k stavu, kdy výroba menších vozů končí a lidi si kupují módní SUV s větší spotřebou a velikostí, která je ve městech spíše na škodu a kterou de facto ani nepotřebují
Twl, to nemá ani žádná Škodovka... 🤣🤣🤣
Místo vlády napíšeme stát a hotovo
Stát je vymezen státním územím, státním občanstvím (tedy lidem) a státní mocí. Státní moc se dále dělí na moc výkonnou, moc zákonodárnou a moc soudní. Moc výkonná je vláda a prezident. Moc zákonodárná je Parlament. Moc soudní jsou nezávislé soudy. Takže znova, stát je reprezentován vládou, vláda je nejvyšší politickou mocí. Takže hotovo. Sport a politika jsou úzce spjaty a neuděláte s tím vůbec nic. Naivní prohlašovat, že politika do sportu nepatří.
Vláda je státní orgán a politika s tím nemá co dělat. Politika je činnost, která do sportu nepatří
Politickou část moci výkonné v ČR reprezentují nejvyšší ústavní orgány. Což jsou vláda a prezident - hlava státu. Vláda je nejvyšší politický orgán v naší zemi. Takže jak si to představujete s tou politikou, která do sportu nepatří?
Sport byl českou výlohou, a dost dobrou. O naše sportovce byl zájem. Byl to výsledek toho, že se o sport vláda vždy zasazovala. Existovaly sportovní třídy už od základky, na které se vybírali talentované děti, kde kromě učení měli rozšířený tělocvik v daném sportu. A tak to běželo až do SVS. Středisek vrcholového sportu. Toto dnes nikoho nezajímá. I když, je naše vláda až fanaticky zahleděna do USA, tak tam to je naprosto běžný zjev. Sportovní třídy od základu až po univerzity. A přináší to ovoce.
Takže politika do sportu patří nebo nepatří...? Jen abych měl jasno, až budu opět s někým diskutovat.
Jenže tohle je závodní speciál, který se v omezeném počtu dostal na silnici. To nemá se silničním autem, tak jak ho znáte z "běžného" života absolutně nic společného. Vyhledejte si na internetu fotky monopostů F1 z 60. let. Nebo závodní speciály pro Le Mans. Ferrari, Porsche, všichni mají řazení na pravou ruku 😉
Nechce se mi to úplně hledat, ale ty monoposty F1 nebo závodní speciály Le Mans od Ferrari či Porsche mají pravostranné řízení a zároveň řazení na pravou ruku?
Mladej má Lodgynu v benzínu a když s ní jedu, tak moje jede neskutečné líp. Mně se Jogger nelíbí. Navíc máme Lodgyny sedmičky. Diesel je diesel🙂
Jogger taky umí 7... Mě osobně se líbí mnohem víc, než Lodgy. Ta je i jako Stepway prostě divná. Ale ten 85kW dCi je v tom super. To samé mělo být v Joggeru i Dusteru. Ideální motor do takového auta.
Dacia = paráda. Mám Lodgy v naftě cca 6 let. Za tu dobu absolutně nic. Léto 5,6 l, v zimě okolo 6 l. Původní baterie. Sednu, cvrknu, jedu. Pokud jde o parádu pohodlnosti, tak musím konstatovat, že jsem měl 3 Oply Omegy a Vectru, tak to bylo pohodlnější. Nicméně na starý kolena Lodgyna paráda.
Jenže takové auto už ani u Dačky nekoupíte. Lodgyna byla sice škaredá, ale dávala smysl. Jak funkčně, tak motoricky. Teď je tu Jogger, mnohem hezčí auto. Funkčně pořád dobrý, ale motory??? No nejsou.
Tak to otočení a odjezd v protisměru tím levým pruhem jsem samozřejmě myslel jen pro osobáky.
To se mi stalo jedinkrát v životě... U Mohelnice. Asi po 2 hodinách, když bylo jasné, že to bude hodně na dlouho, tak začli organizovat odjezd aut tak, jak popisujete. I kamiony. Ty se neotáčely, ale celé to až po sjezd odcouvaly.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není třeba nic šetřit... Skončili. Šlus. Ende.