Poslední roky mi přijde, že když si nekoupíš Teslu, tak jsi největší ubožák.
A když si raději koupiš jinou elektriku, jako je Hyundai, VW, BYD, MG, Mercedes, atd., tak jsi vlastně absolutní blbec, že sis nekoupil Teslu, máš na prd život, nevíš to je in a tvůj životní styl je ubohost.
Přijde mi, že Tesla je vlastně jako Iphone. 95% lidi to chtějí jen kvůli znáčku na kapotě.
Jsem tuner a mám rád českou tuning scénu. Ale prosím nevhazujte tunery a driftery do jednoho pytle s brikuláky.
Tuner chce ukázat své auto, do kterého investoval svůj čas, lásku a peníze, aby na kontrolovaném srazu ukázal svůj výsledek těžké a často složité práce.
Drifter se baví v uzavřených areálech mimo zabydlené oblasti, popřípadě driftuje závodně na soutěžích na speciálních tratích.
Brikuláci chtějí jen velkou pozornost v médiích a na sociálních sitích, kde jim to "lajkujou" puberťáci, co je mají za bohy, za to, že delají jen bordel a všem ostatním kazí pověst...
Já nechápu jak někdo může být proti tomuto kroku. Vždyť podnikatelé takhle okrádají stát tedy i nás všechny. Odečíst z daní by měli jít pouze věci které potřebuje pro vykonávání své výdělečné činnosti. A kdo potřebuje pro svoji činnost nový Lamborghini? No přeci nikdo je to pouze pro jeho soukromou radost.
Ano majitel/ ředitel potřebuje pro svou činnost reprezentativní vůz a ten se do 2 milionů nechá koupi. Tak v čem je problém?
A proč by si podnikatel, co vynaložil své úsilí, čas a peníze, nemohl do firmy pořídit reprezentativní věci pro vyjádření svého úspěchu? Když přijede za zákazníkem v S-class, vypadá tak, že něco dokázal, byznys mu funguje a umí se reprezentovat. I v ČR člověk může mít nějakou úroveň a nejezdit v zrezlých a rozpadlých škodkách.
Už jsem měl tu možno EV6 několikrát řídit, ale jsem na staně redaktora. 🙂 Zůstanu hezky u Stingera a dokud bude jezdit nezbavím se ho.
EV6 má ten výkonový "VAU!" efekt, ale po chvíli to přestane bavit. Navíc těžiště nízko a posed vysoko... na českých silnicích nebo v zatáčkách na okreskách to s člověkem hází z leva do prava.
Na každodenní používání je Stinger stále lepší, zábavnější a pohodlnější (kdo ty sedačky v EV6 vymýšlel...) a nemám čas se zdržovat každý den 20 minut u nabíječky, když musím jezdit a makat. :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechci ani vědět, kolik bude stát tahle RS varianta s tím směšným výkonem. Ale pražští byznysmeni z toho budou určitě bez sebe. :-)