Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že při každé změně zaměstnání jsem vždy v novém zaměstnání dostal cca o 10% více.
Musíme na zaměstnavatele tlačit tak, že si každý rok řekneme o navýšení platu. Když jej nezvýší, tak je nutné jít jinam. Já jsem v proto v posledních 20 letech měl 12 různých zaměstnavatelů. Vyplatilo se to, protože teď jsem ve stávající práci naprosto spokojený.
Autor článku má pravdu, že nám hrozí, že se za rok tu budeme mít vládu ANO společně s SPD anebo komunisty.
Pokud se tak stane, tak vina nebude jen na straně vlády, ale i na nás voličích. Já také nejem spokojený se vším, co vláda dělá, ale chápu, že nemůže být vše perfektní.
Vláda toho udělal spoustu dobrého a na to bychom měli pamatovat. Ano, může dělat víc a lépe, ale to, co už zvládla stojí za to, abychom ji dále podporovali.
Autor píše, že zaměstnanec "ze své hrubé mzdy v průměrné výši 44 000 Kč odvede 6,5 % (co odvede zaměstnavatel většina zaměstnanců ani nevnímá), je to 2860 Kč". A tento údaj potom porovnává s tím, co odvede OSVČ. Je nutné to, ale porovnávat s celkovou částkou, kterou za zaměstnance firma odvede. Jak píše autor je to 31,4% a to vychází skoro na 14 000 Kč. To je už podstatný rozdíl ve srovnáním s OSVČ.
Souhlasím, že OSVČ fungují ve větší nejistotě než zaměstnanci a mají více starostí. Měli by tedy i stále odvádět méně než zaměstnanci, ale ten rozdíl by měl být menší než je teď.
Není problém v tom, že Trump upozornil na to, že některé státy neinvestují do své obrany dostatečné peníze. To je pravda.
Probém byl v tom, že Trump přímo řekl, že by Rusko klidně podpořil v tom, aby zaútočilo na státy NATO. Na spojence, kteří stály po boku USA v boji proti terorismu (a byl tedy použit právě článek 5).
Také Trump neustále lže v tom, že evropské země dávají málo Ukrajině. EU+jednotlivé státy už přispěly 144 mld. EUR a USA 68 mld. EUR.
I přesto samozřejmě musíme pomáhat Ukrajině ještě více v jeji statečném boji proti ruským barbarům.
Můj plat se zatím ještě nedostal nad tu hranici, ale až se jednou dostane, tak budu tu solidární daň rád platit. Jsem si jistý, že drtivá většina příjmů z daní jde na důležité věci jako obrana, školství, zdravotnictví, důchody a podobně.
Buďme rádi, že žijeme v této zemi, která nám dává šanci i vydělávat slušně peníze.
Ano, dosáhl jsem toho také mou vlastní pílí a vytrvalostí, ale i tak jsem vděčný naší republice, že mi to umožňuje.
Je to další krok ve vývoji levných baterií pro elektromobily. On ten vývoj je opravdu ohromující. Například v roce 1991 stála vyroba 1 kWh baterie cca 7500 USD. Do roku 2023 klesla cena na 139 USD za 1 kWh. To je snížení ceny o více než 98%.
Výrobní ceny klesají každoročně a pomoc by tomu mohl i ten výzkum, který je popsaný v článku. Je to úžasné, co vědci a technici dokážou vymyslet a vyrobit.
Zdroje:
Pánové, proč máte takovou potřebu kritizovat slečnu a předhánět se v tom, kdo z vás ji více urazí?
Pokud se vám to nelíbí, tak to nesledujte. Pravděpodobně to bude jen tím, že nejste cílová skupina pro tento typ pořadu. Internet vám nabízí nepřeberné množství různých videí, tak si najděte to, co vás baví.
Dosud jsem si myslel, že jsou Seznam zprávy solidní médium. Tímto článkem ale jen ukázali, že jsou bulvární a honí se za senzací. V jiném článku Odkaz 1
píše redaktor pravidla, jak budou o události informovat...podle mě porušili tímto článkem bod 3.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Souhlasím s tím závěrem: "Hospodářská politika, která ukončí závislost na dovážené ropě, může být efektivnější cestou boje proti islámskému terorismu a ruskému imperialismu než masivní zbrojení."
I z tohoto důvodu si koupím jak další auto určitě elektromobil, abych snížil moji osobní závislost na dovážené ropě z teroristických zemích. Pokaždé, když tankuju, tak přemýšlím, kolik z té částky nakonec skončí v Rusku nebo případně u jiných teroristů.
Toto je ale moje vlastní rozhodnutí a nikomu to ale nechci vnucovat, proto si myslím, že by ten zákaz prodeje aut se spalovacím motorem, měl být zrušen. Ať si každý kupuje, co mu vyhovuje.
Domnívám se, že elektromobily jsou už dnes objektivně lepší technologie, která se dříve nebo později sama masově prosadí. Navíc je u nich takový posun, že za 10 let už nebude dávat smysl kupovat auta se spalovacími motory. Není tedy třeba je zakazovat. Pokud je ale stále někdo bude preferovat, tak ať si je koupí.
3 odpovědi