Běžky, skialpy, MTB to vše se dá dělat u nás v Podkrkonoší
Já teda nevím , ale z Fanzony v Praze tak odvareny nejsem (a podobný pohled na to mělo více lidi z mého okolí) a z Fanshopu jsem byl přímo zklamaný. Cekal jsem od nej 4. den šampionátu o kus víc , než jednu barevnou kombinaci (nejen našeho) drezu. Čekal bych v Praze i drezy Ostravské Skupiny .. jen tak mimochodem na střeše Fenixu je Chillzone s pivkem za půlku oproti Funzone a promítání stejne a příjemnými lidmi z Radiozurnalu 😉
Za mě se vláda střílí do nohy . Ano omezí nedaněné benefity , tedy v případě ze zaměstnavatel ponechá benefity v původní výši a bude je danit (více naklady pro nej) tak se to systému nedotkne . Ve větší míře ale zaměstnavatel omezí benefity .. tedy nezanedbatelná čas dělnictva přestane chodit do fitka , kina omezí obědy v pohostinství atd . Tedy tento na benefity nastaveny obchod se zacne omezovat, propouštět / zavírat. místo aby stát z nej měl daně , tak bude ty lidi muset podporovat jinak a nebo vybere méně na daních .. kdyby místo škrtání digitalizovali vyber dani , tak aby nebylo možné obcházet daňový system udělali by lépe ..
Za mě je to cajk, prvosledove a druhosledove jednotky v poslednich letech dostaly nove vybaveni a to jejich postoupili jednotkam z vesnicek, kde dobrovolni hasici vykon tech i 4 desidky let starych stroju oceni! A hlavne tyhle masiny si i samy opravi.. K cemu by temto hasicum z malych obci, kteri jezdi hasit polni pozary, bylo moderni iveco/ volvo ktere si neopravi a hlavne v terenu nedosahuje kvalit 4 dekady stare tatry. Tak ze zaverem jé paráda ze i tyto posledni jednotky v ramci hierarchie jsou u takoveho pozaru.
Dan například na Slovakia ringu kdy dal za 24 h 911km nepoukazoval na to ze “protivnici” nejedou upe dle pravidel a proste dupal do pedálu a snažil se je svým výkonem porazit , aby z toho hlavně on měl dobry pocit . A kdo Dana zná z bilovych závodu v ČR tak smyslenkam o zpomalení od organizátora nevěří . V Bregens měl Dan víc jak den naskok, v Tarife to byly dny skoro tři , tak by mě zajímalo kdo spomalil víc 😉
Za mě je varianta kudy ji nějaký mocipan nakreslil neakceptovatelna. Proc jednoduse nezkapacitni soucasnou I/3 okolo Benešova na 2+2, okolo Benešova nad tou silnici neudělaji betonovou rouru, tu nezavozi Hulínou, nikdo by pak o te dalnici nevěděl. Hotovo smitec hodiny. Ano utpelo by pozemkove lobby, utpeli by ti co se tesi jak jim potecou penize za udrzbu mostu a estakad.. Ale tohle by fungovalo. To ze by to D1 do Prahy neutahla je sice vyhrada, ale resitelna..
Když se boji přetížení D1 a D0ma jen 2 pruhy a není moc připravena na rozšíření , proč D3 nevedou v současné trase okolo Benešova (kritické úseky by šli dat bod beton to dunelu a závodit hlínou, jako je to běžné v Rakousku) a dále D3 pokračovat přes D1 více na sever někam mezi Úvaly a Český bord , do míst kde má končit D12 a dále na D11 směr Lysá nad Labem a s koncem u Benátek na D10?
Už aby to bylo, jen nevím proč jen kapacitní 3 pruh, silnice je na 60let, tenhle kočkopes není budován s výhledem . A pokud by se nad části silnice udělali betonové krunýře a tím vytvořili tunely , které by se následně zavozili zeminou a po krajích vysazeli stromy za několik let by nikdo nepoznal kudy to vede. V Rakousku je podobná dálniční výstavba standardem ( stačí kouknout na Google mapy okolo Klagenfurtu, či se kouknout na dálnici u Flachau z roku 2000 a nyní) tímto řešením by ochranáři a ekoteroristi nemohli rici ani zbla. Toto reseni na nekolika kilometrech ktere "vadi" by bylo velmi elegantni, jedna se o Český ráj, tady by se na nějakou tu kačku nemělo hledět. Tohle státem projektované řešení vybuduje další spousty zbytečných protihlukovych stěn , které jsou jako pěst na oko.
Mě by zajimalo, proč ve vlacich nejsou povinně kamery, ukladajici zaznam s uložištem v mistě snejvetší pravdepodobmosti zachovani zaznamu. Pak by dohady jak co bylo po cestě vzali za sve. At uz znacky upravujici rychlost, tak postaveni navestidel.. Do auta palubni kamrea stoji 5000, i kdyby do vlaku z duvodu zabezpeceni preziti zaznamu treba 50k.. To by vedeni mohlo zvladnout zatahnout ze svyho behem nekolika let i ze svych premii..
Běžky, skialpy, MTB to vše se dá dělat u nás v Podkrkonoší
0
Sledujících
0
Sleduje
Běžky, skialpy, MTB to vše se dá dělat u nás v Podkrkonoší
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A co montovna tanku u Racic nad Trotinou u Smiric u Hradce Králové ?