To co nejvíce zvedá ceny nemovitostí, je hlavně stavební zákon. Je jedno jestli starý, nový nebo nový II. Pod heslem " Je třeba zachovat ráz krajiny " je skryto to, že nikoho dalšího k nám do obce nepustíme. Bohužel se obcím nezvýší příjmy z nového přílivu obyvatel, kteří pracují, platí daně a utrácí peníze. Stali jsme se postsocialistickým skanzenem bez naděje na rozvoj.
Poplatek je 1,3 - 1,8 procenta. Takže max koruna osmdesát na stokoruně tržby. Při dnešních cenách v restauracích a obchodech si lidi ani nevšimnou, pokud si ji obchodník rovnou započítá do ceny.
Ono je to malinko jinak. Obchodník si to do ceny nejspíše nezapočítá. Má ceny nastavené s ohledem na ostatní konkurenční podniky, takže ten poplatek platí ze svého zisku. Kdyby to bylo jen 100 kč za den, měsíčně 3000, tak to není jediné výpalné, které musí platit. Měsíčně takových nastavených rukou na něho čeká spousta.
Více zákazníků neznamená vždy více peněz. Příkladem je placení paušální daní, při obratu do 1.000.000,- Kč zaplatíte sociální + zdravotní p. + daň 89.976,- Kč/rok pokud prodáte o jedno pivo víc a přesáhne částku jednoho milionu vyděláte cca o 20,- Kč více, ale zaplatíte na všech daních částku 200.940,- Kč . Mít více zákazníků není v tomto případě vůbec výhodné...
To musím uznat, že je silný argument. Tedy pro toho, kdo balancuje na hraně 1 mil. Praxe je taková, že jestliže mě přibudou bezhotovostní platby, tak zkrátím hotovostní tržbu tak, abych se opět vešel.
Neplacení daní rozhodně není problém jenom venkova. Podívejte se na Bazoše, Aukra, facebooky apod. kolik výrobků a služeb je nabízeno přímo v Praze od lidí, kteří na to nemají vůbec živnostenský list. Oni neplatí nejen daně a odvody, ale stát jim dokonce dává sociální dávky a příspěvky na bydlení.
Neexistuje žádná kontrola tohoto nelegálního podnikání. V Praze a okolí, ale i v jiných velkých městech, tak máte mnoho nelegálních autodílen, řemeslníků, dokonce i výrobců potravin. No a nejúsměvnější je, že 80% pražanů zadává svou svatbu nelegální svatební agentce, která všechny služby a výrobky potřebné ke svatbě zajistí samozřejmě bez daně.
Šedá ekonomika za fialové vlády narostla do obřích rozměrů. Při 40% inflaci a zvýšení všech daní si snadno spočítáme, že Fialovcům utekla do nelegálního podnikání polovina živnostníků.
řemeslníci byli v šedé zóně už dávno, nejméně 20 let. Od té doby, co po nich začali chtít platit stále stále se zvyšující daně. Babiš tomu nasadil korunu, když zavedl obchodníkům registrační pokladny, ale řemeslníkům ne.
Taková mladá slečna, která tady u nás provozuje malé občerstvení v kině – v podstatě je to jenom stolek s chipsy a automatem na kafe – dokáže každému vygenerovat QR kód. Totéž svedou kluci opodál ve stánku na cyklostezce u řeky. Ať mi nikdo nevykládá, že ho taková dovednost zruinuje.
Výborný příklad. Je to protiargument na to, když někdo tvrdí, že karty nebere kvůli poplatkům karetní společnosti. A je pravda, že ten poplatek není malý. Přijmout platbu přes QR kód je zdarma.
Můžete mi říct jeden jediný důvod, proč bych měl generovat QR kód, když mám dost zákazníků, kteří mi platí v hotovosti? Tedy kromě hloupého obviňování bez důkazů, že jsem kvůli negenerování QR kódu zloděj.
protože víc zákazníků je i ještě víc peněz pro mě a celou firmu. A i kdybych se rozhodl, že mám dost hotovostních zákazníkú, že už víc peněz nechci vydělat, tak jen proto, aby mě nikdo nemohl ani neprávem obvinit, že jsem zloděj.
Mi vadí ,že jak renault tak Dacia ty plechy mají jak z alobalu🤪🤷♂️
Nevím jak nyní ,ale dacka měla vždy specifický smrad interiéru u nových vozů ?Tu cenu ikdyž 600k je dost musí někde “našulit” 🤪nebude to charita 🤪😉😁
Ty slabé plechy jsou kvůli přísným emisím. A není to jen Renault nebo Dacia. Když se podíváte na novou fabii, tak je to samá hrana, protože ten tenký plech jak na konzervě má vyšší tuhost. Je to honba za co nejnižší hmotností, což je přímá úměra k emisím
No byly časy, když dávali do Boxerů třílitr od Iveca. Momentálně za mě je mnohem lepší volbou Master s motorem 2,3. Ještě jsou tu Many, Splintery a Craftery, ale ty budou cenama někde jinde.
Ten trilitr jezdi v 6,5 tunovych Ivecach. Tady byl uz moc silnej, ze to nicilo prevodovky. V boxerech od 2019 do 2023 davali peugeot motor 2,2 a do ducata fiat 2,3, pozdeji 2,2. Ted to asi z uspornych duvodu sjednotili na fiatacky 2,2.
Kubko?! Fialo ?! Jdete k čertu! Nebo aby si vás tam vzal grazlové! Fuj
Za jaké cesty tady chcete platit? ! Všechno se dělá roky! Opravy střídají opravu, dálnice žádná! Na jih NIC od HK na Olmik taky nic! Jen keci jak co nejde! Tak za co chcete platit! Už abyste byli z vlády pryč !
za to nemůže jen poslední vláda, ale všechny minulé vlády
Letos jsem najel po Evropě 15 tis km, většinou po dálnicích. Ale poprvé jsem si nekoupil českou dálniční známku. K nejbližší dálnici to mám 50 km a stejně se mě nevyplatí na ní jet. Nedá se po české dálnici nikam do zahraničí dostat. Většina dálnic vede přes Prahu, ale ta nelze dálničně objet, tak to celou trasu znehodnotí. Stavba dálnic jde tak zoufalým tempem a v mizerné kvalitě, že to svět neviděl. Na novém úseku z ČB na Prahu není ani jedno odpočívadlo. To snad neexistuje ani v Bangladéši. Jednodenní známka je ekonomický nesmysl ( bohužel v celé EU ), Zkrátka poměr cena/výkou u české dálniční známky je nejhorší, co jsem viděl v celé Evropě.
Nebudu tu celkově hodnotit bizarní sešlost v plesnivém baráku, zamyslím se ale nad tím, proč tak skvělý umělec, jakým Nohavica bezpochyby je, má tak otřesné názory a postoje. Uvedu dva možné důvody této nepěkné záhady. Jednak umělci obecně víc tíhnou k iracionálním postojům, což je dané jejich emotivností a kreativitou, nudné meanstremové názory je často neuspokojí, hledají něco neobvyklého, šokujícího potrhlého, vzpomeňme na Karla Gotta, který byl velký milovník konspiračních teorií. Druhý důvod už je méně obecný a je společný pro mnoho chytrých a schopných lidí, kteří se z určitého důvodu začnou stavět do opozice vůči hlavnímu proudu. Souvisí to s osobní motivací jedince, která bývá různá, jednou je to touha odlišit se a vyniknout, jindy třeba zahojit pošramocené ego v důsledku minulých selhání. Vzpomeňme, že Nohavica byl poznamenán stigmatem spolupráce s StB, donášenim na své kolegy v období totality, právě to může být i příčinou jeho současného názorového vychýlení a podivných postojů.
Takhle vecne kdyby umeli zduvodnovat vsichni ti, kteri pomoci nadavek Nohavicu omlouvaji. On je Jekyll a Hyde. Nelze ignorovat, ze je i Hyde.
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
To by mě mohlo, aby najel 300 tis. za 4 roky. Najiždím okolo 150 tis. a už to mi přijde dost. Chci normálně žít a netrávit čas v autě. Tedy pokud s tím nejezdíte jako kurýr. Nicméně pokud prodávám auto, tak je histirie vždy jasné. Když mě někdo nabourá, tak oprava jde z jeho pov. ručení, záznam je tedy dohledatelný. Pokud bourám já nebo mám auto z nějakého důvodu poškozené, tak to opět hradí pojišťovna z havarijního pojištění. Dnes jsou auta nemalá investice a například jen světlo je někdo cca 30 tis. Kč., takže havarijko je prakticky nutností. V takovém případě jsou veškeré opravdy dohledatelné a doložitelné. Proč bych někde auto pokoutně opravoval, když na to mám plnění od pojišťovny. Stejně tak dnes i nájezd km dle portálu dopravy je dohledatelný dle STK po každé provedené STK. Ten, kdo jde do bazaru a koupí auto bez historie a věří prodejci, ten je hloupý.
1 odpověď
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Stává se, že pojišťovna nabídne plnění, buď že opraví auto, anebo Vám dá 150 tis za jimi odhadnutou škodu a auto si dejte opravit sám. Jsou lidé, kteří přistoupí na druhou variantu a auto opraví za 50 tis. Tato oprava se v žádné statistice neobjeví a mohou dál spolupracovat s autorizovaným servisem. Jen tato událost bude jaksi v paralelním světě. A děje se to běžně i v např. Německu. Kdo by odolal, aby mu přistálo do kapsy 100 tis jen za organizaci práce.
1 odpověď