Tihle dysfunkční jedinci by se měli vyřadit z genofondu lidstva. On ten darwinismus asi funguje a tyhle chyby v systému přirozeně eliminuje, ale neštěstí je, že můžou při té eliminaci s sebou vzít i někoho dalšího. Příroda je funkční, ale z našeho pohledu i krutá.
Je to smutné a kruté, ale třeba ta příroda právě sebrala další dva disfunkční jedince, protože si nedovedu bohužel představit, co z dětí takovýchto rodičů vyroste….
Ta Jawa Bitrak je přesná ukázka toho kam komouši za 40 let dostali náš průmysl. V době komunistického převratu v r. 1948 jsme vyráběli auta a motorky světové úrovně. V r. 1987, ze které je ten Bitrak, to byly beznadějně zastaralé Škody 105, 120 130 a Tatru 613. Kam dotáhli ČZ, která na přelomu 60 a 70 let vyráběla nejlepší motocrossové motorky na světě a kupoval jecelý svět snad nemá ani cenu zmiňovat. ČZ 516 byla jasný důkaz toho že kam komouš přijde, tam tráva neroste.Toplatí i o Jawě,která vyráběla jediný sériový model 350 - 638. Dvoudovbý vzduchem chlazený dvouválec s bubnovými brzdami, čtyřstupňbovou převodovkou v době kd yHonda,která v 60 letech kopírovala Jawu, vyráběla modely CBR 600 a CBR 1000.
Všechno co se tehdy u nás vyrábělo byly stejně zastaralé parodie jako ten Bitrak. Ten byl dvoudobý, vzducem chlazený, bubnové brzdy vepředu i vzadu a to v době kdy i tehdy vysmívaná KTM produkovala vodou chlazené motorky s kotoučovými brzdami a centrálem a předními vidlicemi Upside down.
Ten systém Bitrak naprosto ukázkové dokládá, jak si naši konstruktéři museli poradit s tím, že komouši zdevastoivaný Československý průmysl nebyl schopen vyrobit ani tak jednoiduchou věc jako centrální tlumič. Jelikož náš zastaralý průmysl vyráběl na¨západě neprodejné výrobky, nebyly ani valuty na nákup tlumiče od renomovaných značek. Proto museli konstruktéři dát dva tlumiče místo jednoho. Dokonce i Východoněmecká MZ měla jeden tlumič, kotouče na obou kolech a vodní chlazení.
A pokud se někdo ptá, proč cena toho Birtaku začíná nas 350.000, když stejně staré motorky od konkurence .....
Mluvíte mi úplně z duše !! Kam komouš šlápne, tam 100 let tráva neroste !
Pán pěkně kecá. Kdyby na Národní tehdy byl, tak by si do své smrti pamatoval, jaká to byla v tom podloubí brutální tlačenice a nikdy by neřekl, že “nás tam pouštěli po dvou” !!!!!!! Ta tlačenice tam byla taková, že se vážně divím, že tam nikoho tenkrát neušlapali nebo neumačkali. Jakmile jsme se dostali z tohoto průchodu, tak už jsme byli volní a nebylo potřeba se dál schovávat v nějakých domech jak bylo ve videu řečeno. Pán je velký pohádkář !!!!
Chlape, že se nestydíš takhle kecat !!!
A co vy mate za barak, jestli nejakej? Pochopte, ze kazdy ma jiny vkus, proto jsou na svete miliony druhu domu, stovky rozlicnych aut, miliony stylu obleceni. Proste jim se libil tento barak, tak si ho nechali postavit. To jeste neznamena, ze kdyz se nelibi vam, tak architekt je tim padem blb. Jak se rika, pro blba, kazdy blbem.
Vlastním 28 let stavební firmu. Věřte mi, že tento dům je velice nepovedený. Nejde o vkus. Jde o praktičnost.
Měl to být primář interny v
Domažlicích...Pokud je to on, tak si jméno a fotku může každý vyhledat na webu nemocnice... Grázlové by neměli být anonymní!!!
P.S.
Tak to bude opravdu on!!! Fotka z jejich webu již zmizela a nahradila ho ve funkci zástupkyně. Již je tam jen jako řadový lékař V. Č. jediný má titul za jménem Ph.D.
Muselo mu přeskočit. Takovej sympaťák ....
přesně.... 🙂 ty kila železa,jen tlačit ho pár metrů je zážitek:-)
No přesně. Ale zas na druhou stranu to byla krásná kovařina. Dnes je doba plastová, takže i motorky jsou jen samej plast... Já jsem endůrák, takže silničky mi moc neříkaj. Kdybych si měl ale vybrat nějakou starou motorku na asfalt, tak asi V-max bude jeden z horkejch favoritů hned za šestiválcovou Hondou CBX 1000 🙂
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Když jsou peníze můžou se lidé bavit , takže nepřispěji / jdu se bavit jinak
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
🤮🤮🤮🤮🤮