Toto je nechutný výsměch!!! Takže až se nějaký další manažer státní instituce rozhodne dát podřízenému zaměstnanci odměnu o 0 vyšší než v tomto případě, tak to také bude v pořádku a v jeho kompetenci? Pak nastane diskuse, zda i o 00 je to ok a v kompetenci??? A teď na procenta - kolik tento zaměstnanec - asistentka - má měsíční plat - i kdyby 80t hr./měsíčně (pochybuji), tak toto je roční odměna navrch ve výši 100% ročního platu? To snad ne, předpokládám, že jsou nějaké limity, nad které to ani nadřízený schválit nemůže, případně takové schválení musí podepsat více posloupných nadřízených.
Pokud je taková kalamita a dálnice bude evidentně uzavřená několik hodin, tak by toto otáčení a odjezd ze zácpy protisměrně, mělo být naopak organizovaně řízené policejními hlídkami. Živelně a na vlastní triko to je nebezpečné a může způsobit tragédii nebo přinejmenším další blokující ťukance... Jo a jinak moje oblíbená otázka - pokutovala PČR nevytvoření záchranářské uličky, anebo si jenom posteskli, konstatovali, apelovali a vyzývali...???
Protože se zaspala doba, proto! To by ti co plánují, museli používat mozek a podřídit se tvrdým faktům a predikcím hustoty dopravy. Proč se poslední úsek D0 (otevřeno 2010) nestavěl rovnou 3+3??? Proč se při generální rekonstrukci D1 nerozšířila na 3+3 a široký odstavný jako rezerva na 4+4. Za 12 let rekonstruce a dopravních komplikací se D1 rozšířila tuším o 1m v každém směr = nic. Proč??? Proč se s rozšiřováním D1 u Brna a to rovnou na 4+4 (nikoliv 3+3) nezačalo už před 10 lety??? Proč až teď a proč jen 3+3??? To jsou kompetentní lidé tak zabednění a zaprdění v minulosti, že nedokážou udělat jeden pořádný plán místo patlání??? D49 od Vizovic dál se zredukovala na obyčejnou "lepší silnici", D43 (resp. 73) totéž a obojí ještě navíc odloženo na bůhví kdy - proč??? Nebo to je vědomý úmysl, aby za 10 let bylo nutno vše znovu rozkopat??? Nezlobte se, ale jděte k šípku s takovouhle "koncepcí". Toto není koncepce, ale antikoncepce!!!
"Policisté apelují na řidiče, zejména na ty bez zimních pneumatik, aby jezdili zvlášť opatrně."
No to je snad špatnej vtip?! V tomhle počasí tam nemá nikdo na letních co pohledávat. Správné znění bych viděl: "Policisté apelují na řidiče, aby jezdili zvlášť opatrně. Autům na letních pneu se jakákoliv jízda ZAKAZUJE pod tučnou pokutou." Hlavně žádný "prosit, žádat, apelovat, doporučovat, vyzývat,..."
Co dodat... Nedávání přednosti je takovým koloritem na českých silnicích. Nejhorší snad je, když auto na vedlejší zastaví, vidí vás na hlavní a lupne to těsně před vás - proč??? Nota bene, ještě když jsem na tej hlavní jediný auto/motorka široko daleko. Naopak pokud jedu po hlavní v hustém provozu, tak s tím víceméně počítám, že se tam někdo z vedlejší bude muset nacpat, pač jinak by tam mohl čekat i hodiny. Pak jste si všichni určitě všimli další skupiny řidičů - co z vedlejší přijíždějí do křižovatky stylem, že počítají že nebudou muset resp. nechtějí zastavit - výsledek = buď to tam někomu natvrdo pošle, nebo to fakt nejde a pak brzdí i očima už někde v křižovatce. Proč??? Pamatuju radu instruktora v autoškole - když přijíždíš na křižovatku z vedlejší, vždy zpomaluj a počítej vždy s tím, že budeš zastavovat. Když se to povede bez zastavení, tak fajn, ale spíš s tím nepočítej. A nedávání blinkrů už i na křižovatkách, kdy pak vznikají zmatky (zejména, když frekventovaná hlavní je do oblouku), to už je jen třešinka na dortu.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Zaprvé, zcela bych zrušil jako takový institut předčasného propuštění "za dobré chování" "slib polepšení" apod. další slinty. Jednou byl dán soudem nějaký trest a ten už by se neměl nijak měnit, obzvlášť zkracovat. Zadruhé pokud už k tomu dojde, tak snad není problém dát do toho rozhodnutí jasné ustanovení, že při nedodržení dohodnutých podmínek, jde odsouzený okamžitě zpátky za katr a trest mu bude ještě naopak prodloužen o pohrdání soudem...