Pokuta, kontrola lékárničky, prohlídka nákladu, kontrolní vážení, kontrola tachografu, kontrola kotoučků, kontrola pneumatik, prověření v databázi interpolu... jejdanánky, to je věcí které policajti mohou během takového zastavení udělat aby panáčkovi tu projížďku pořádně osladili.
Přesně to jsem chtěl napsat. Však nemuseli skončit u těch 15 stovek, ale pěkně si panáčka povodit na x dalších věcech. Obzvlášť jestli ještě frajeřil a dělal machýrka. Je potřeba změnit "ceník pokut" a za toto přidat 0 a hlavně body.
V tomto úseku silnice je horizont a silnice mírně zvlněná. I večer je zde poměrně čilý provoz. Do toho mrholení se sněhem, případně protijedoucí auta které vás trochu oslní a je to hned.
Přesně tak, když vezmete v úvahu všechny tyto faktory dohromady, tak to bysme museli jezdit i mimo obec tak 20-30 km/h, aby takovou překážku bylo možno vůbec včas rozeznat a stihnout zareagovat. To také není podle mě úplně cesta, jak takové situace řešit. Další problém už zmíněný, je to zabavení ŘP. Tím pádem padá presumpce neviny, protože ta řidička je už předem potrestaná, pokud je na autě existenčně závislá. Což je dnes většina řidičů (dojíždění do práce, práce stojící na cestování autem, atd.)
No nazdar. Můžete mi tedy popsat, jakým způsobem a jak rychle utlumíte výkon uhelní elektrárny ze 100% na 20? Emisní limity stejné? Předpokládám, že je vám coby energetikovi známo, že spalování plynu produkuje zhruba polovinu CO2 ve srovnáním s uhlím a navíc má paroplynka větší účinnost.
Ale vtip je v tom, že CO2 nemusíme řešit tak moc hystericky. Zjistěte si, kolik CO2 je v atmosféře, kolik vyprodukuje lidstvo a co změní zavřením klidně i všech uhelek v Evropě. Prakticky nic. Je to jen sci-fi, které někteří zbaštili. Zeptejte se Číňanů, Indů, Asie a Afriky, jestli bude snižovat... P.S. Aniž bych jim nějak fandil. Dobrou noc.
Toto je nechutný výsměch!!! Takže až se nějaký další manažer státní instituce rozhodne dát podřízenému zaměstnanci odměnu o 0 vyšší než v tomto případě, tak to také bude v pořádku a v jeho kompetenci? Pak nastane diskuse, zda i o 00 je to ok a v kompetenci??? A teď na procenta - kolik tento zaměstnanec - asistentka - má měsíční plat - i kdyby 80t hr./měsíčně (pochybuji), tak toto je roční odměna navrch ve výši 100% ročního platu? To snad ne, předpokládám, že jsou nějaké limity, nad které to ani nadřízený schválit nemůže, případně takové schválení musí podepsat více posloupných nadřízených.
Bydlím nedaleko, tady jezdi všichni, ale všichni jako čuňata! Radary pro srandu králíkům + nerespektování absolutně ničeho včetně kamionů, které tudy jezdi do PL pro kamení. Děs a hrůza 40ti tunové kamiony na 50ce 70 (běžně) a osobáky kolem 80ky! Nikdo to tady neřeší, nikoho to nezajímá! Když jedu 50 hned mám někoho na kufru jak ho strašně brzdím! Nepřeji nikomu nic zlého, ale to opravdu musíme dojít až ke ztrátě života? Škoda pána, a ještě větší škoda, že ho musel takto vychovat osud a nepřišel na to vědomě sám!
Bohužel musím s Vámi souhlasit. Už jsem kdysi psal, že podobnou zkušenost mám prakticky z celého severního pohraničí od Aše po Jablunkov. Nejvíce asi Podkrkonoší, Orlické hory, Jeseníky. Podobně jako píšete - táhlé vesnice dám tempomat na 60 a obratem mám v závěsu první nálepky, v horším případě problikávače a najížděče. Výrazné překračování rychlosti, předjíždění v zatáčkách, na horizontech, přes plnou, bohužel běžné 🙁
Pokud je taková kalamita a dálnice bude evidentně uzavřená několik hodin, tak by toto otáčení a odjezd ze zácpy protisměrně, mělo být naopak organizovaně řízené policejními hlídkami. Živelně a na vlastní triko to je nebezpečné a může způsobit tragédii nebo přinejmenším další blokující ťukance... Jo a jinak moje oblíbená otázka - pokutovala PČR nevytvoření záchranářské uličky, anebo si jenom posteskli, konstatovali, apelovali a vyzývali...???
Protože se zaspala doba, proto! To by ti co plánují, museli používat mozek a podřídit se tvrdým faktům a predikcím hustoty dopravy. Proč se poslední úsek D0 (otevřeno 2010) nestavěl rovnou 3+3??? Proč se při generální rekonstrukci D1 nerozšířila na 3+3 a široký odstavný jako rezerva na 4+4. Za 12 let rekonstruce a dopravních komplikací se D1 rozšířila tuším o 1m v každém směr = nic. Proč??? Proč se s rozšiřováním D1 u Brna a to rovnou na 4+4 (nikoliv 3+3) nezačalo už před 10 lety??? Proč až teď a proč jen 3+3??? To jsou kompetentní lidé tak zabednění a zaprdění v minulosti, že nedokážou udělat jeden pořádný plán místo patlání??? D49 od Vizovic dál se zredukovala na obyčejnou "lepší silnici", D43 (resp. 73) totéž a obojí ještě navíc odloženo na bůhví kdy - proč??? Nebo to je vědomý úmysl, aby za 10 let bylo nutno vše znovu rozkopat??? Nezlobte se, ale jděte k šípku s takovouhle "koncepcí". Toto není koncepce, ale antikoncepce!!!
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Zaprvé, zcela bych zrušil jako takový institut předčasného propuštění "za dobré chování" "slib polepšení" apod. další slinty. Jednou byl dán soudem nějaký trest a ten už by se neměl nijak měnit, obzvlášť zkracovat. Zadruhé pokud už k tomu dojde, tak snad není problém dát do toho rozhodnutí jasné ustanovení, že při nedodržení dohodnutých podmínek, jde odsouzený okamžitě zpátky za katr a trest mu bude ještě naopak prodloužen o pohrdání soudem...