Na to, že je autor historik a měl by tedy dokázat mít nadhled, dochází k pozoruhodnému závěru, přičemž mu uniká jádr pudla.
Vojenská služby byla z dob komunistického švejkování pod ruským dohledem zprofanovaná, nenáviděná. Dvouroční služba nestačila na výcvik složitých zbraňových systémů. Zrušení vojny tedy byl výsledek zhodnocení situace.
Škola poskytuje stále základní penzum znalostí potřebných pro postup do dalších etap vzdělávání, učí řádu, komunikaci, sicuální interakci. Omezení nejsou dána neschopostí se naučit, ale představou rodičů, že vědí lépe než učitelé, jak se má učit, jak se má učit jejich geniální dítě, jak se s ním má komunikovat, obzváště, když rodiče skolu platí.
Řešením není zrušení školy, ale větší vážnost učitelské profese a umravnění rodičů, vyžadování drilu neboli tréninku, výcvik sociálních dovedností, komunikace, míry asertivity. To domácí výuka nenaučí.
Pokud stát zruší školní výuku, ztratí možnost olivňovat kvalifikační skladbu obyvatel i požadovat vědomostní minima.
P.S. Mimochodem - teď se dochází k závěrům (a nejen u nás), že zrušení vojensk služby nebyl ten nejlepší krok, že by asi bylo lepší jen vojnu reformovat.
Když už paní kompilátorka kompiluje článek z jiných zdrojů, mohla by si alespoň nechat zkontrolovat strojový překlad z cizích jazyků. "Pronásledovač ponorek" je buď ze stejné škatulky jako slovo hostka (tedy pochybný novotvar, ptydepe), nebo naprostý nesmysl daný tupým mechanickýcm překldem. Pronásledováním a likvidací ponorek se zabývala plavidla třída destroyer, česky torpédoborec.
I když lidé článek hodnotí dobře, je otázka, jaké další kraviny v článku jsou.
Když už autor text kompiluje, mohl by si jej po sobě aspoň přečíst.
Kdo je Roma? Manželka Nicka? Sestra Enyi? Hospodyně?
Co znamená "další rok"? V textu žádný rok, je kterému by se toto časové určení mohlo vztahovat, není.
Takže - zajímavý text, ale odflinknutý, blbě napsaný. A blbě někým v médium.cz zkontrolovaný a odeditovaný.
Tvrdit, že konstrukce češtiny, která se vyvíjela 1000 let, je sexistická kvůli používání generického maskulina, je hodno návštěvy lékaře, nejlépe speciality na oblast psychiatrie. Jazyk si najde cestu vývoje. Našel si ho v časech Husových reforem, v časech českobratrského vzepětí, v časech zanedbávání střední a vyšší třídou i v časech obrozeneckého blouznění. Násilné a ideologicky podmíněné jančení dnešních hostek a expertnic na úpravu jazyka připomíná obrozenecké zavádění slov typu nosočistoplena nebo spěšnovod. Srovnávání s anglosaskými jazyky je podobně nesmyslné jako srovnávání s jazyky aleutskými. Zajímavé, že lingvistka Valdrová říká, že „Jazyk není posvátná kráva a má sloužit nám, ne my jemu,“ jakožto obhajobu toho, abychom my sloužili jazyku tak, aby byl nesexistický. Za chvíli budou tyhle jazykozpytkyně požadovat, aby se zrušilo psaní i/y, protože to je sexistické. Je to k smíchu i na zvracení.
To jsou příspěvky tady, jeden by blil.
Novinář musí dokázat svá tvrzení obhájit, doložit. Osobní urážky nejsou kritika. To si tady přispíávající chytříci pletou. Buď má novinář zdroje, nebo to má vycucané z prstu. Svoboda slova neznamená bohapusté plácání nesmyslů a urážek, je to odpovědnost. Tu ale novináři nejspíš nemají, v dnešní době má absolutní pravdu každý, kdo má do nosu dvě díry. Je dobře, že Meloniová chce po novinářích serióznost, slušnost a fakta.
Expertka by možná mohla vysvětlit pozoruhodný fakt - paní Pekarová-Adamová je na vysoké pozici a zároveň mezi obyvatelstvem cíl soustředěných ataků osobních i profesních. Která žena chce být hromosvod pru frustrace looserů a ustojí to jím bvýt? Knížecí rady dokáže dát každý. A cpát ženy na pozice nařízenými kvótami a ne přes kvality dobrý cesta není. Co na to expertka?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdo chce poslouchat tohoto přechytralého starce daleko, daleko za zenitem? Proč ho zvete? Co má co říct současným generacím?