Na koncepci se vyprdněte ! Podívejte jaká jsou auta teď ! Ano samá elektronika, design a kraviny a plechy na autě jsou poloviční síly než bylo kdysi. Ono pane Plešáku není všechno ze zlata co se dnes třpytí ! Samozřejmě staré auto je staré auto které něco vydrželo, dnešní naleštěné šroty které se nedožijí ani poloviny jsou sice lákavými auty ale problém je především v platech ! Výrobce vyrábí auto na životnost maximálně 10 let a 250 tisíc kilometrů. Kdyby lidi měli platy jako na západě, bude strojový park daleko mladší. Není se čemu divit že lidi jezdí s auty 20 nebo 30 let ! Osobně mám Scouta 2007, auto super, ale ano, začíná to kvést, smrdí to jak prase protože je v háji DPF.....Jinak držák s 500 tisíci km. Ano, dojedeme s ním ještě rok a jde do šmelcu, protože drahé DPF kupovat nechci, generálkovat vstřiky také ne a dělat opravy s plechařinou také nechci. Kdybych tyhle věci nemusel řešit, jezdil bych s ním dalších deset let !
Souhlas 👍
Ty auta jsou v dnešní době shnilé čoudící vraky .. těch zachovalých je pár i tak koncepce je třicet let stará..těžko by někdo měl třicet let televizi...nebo patnáct let starý mobil... když s tím pak pleskne o strom tak bude těžké probuzení že to auto drží dohromady tak těsnění oken a potahy
Osvetsena koncepce vlečné nápravy se používá stále i u nových aut jednoduché a bezúdržbové řešení a u rodinného vozu nejlepší řešení vyceprvek starosti a nákladné opravy 😘
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pořád stejná písnička ať jdou hrát za Houslice je to banda primadon ostuda Česka. Poslal bych je trénovat z hokejkama to jsou jiný kofři žádný ufňukaný modelíny. Ať si dají na rameno kabelky, koupi si dráhy fara a táhnou na módní přehlídku to nejsou fotbalisti ale parodie už i ženský hrajou lépe a Hašek ať shání fotbalisty jako byl např Řepka tvrďák a srdcař. Jenže takový už nejsou samá nebynarni modelka no hnus!
2 odpovědi