Proč tedy v časopise Dráha psali, že na trase Olomouc (přes Uničov) Šumperk školení ETSC trvá tří dny? Resp. den na teorii, den na statické testy a 100km v ostrám provozu pod dohledem?
Navíc SŽ ať drží mlčí, v Pradubicích tou dobou ETSC neběželo. Což neomlouvá strojvůdce RJ, který ignorovat dvě červené...
50km
Nestihlo. Pokud opravdu začala světla po 10 vteřinách. Spojit se strojvůdcem by trvalo déle než došlo ke srážce. Šance aby zareagoval? Nevím zda existuje. Pokud by se s ním spojili ke srážce by došlo. Mohl zachránit svůj život bleskovou reakcí kdy zatáhne rychlo brzdy a běží slehnut do středu strojovny lokomotivy
mame generali stop prece a nezpusteni zavor ,porucha prejezdu,,je prece stopka
meteorologove by meli povine pracovat v mistech bez klimy a slabym topenim a predpovidat muzou ve svem volnu.treba budou uvazovat nad tim co napisou.ja ridim vlak.nemam klimu a v zime to profukuje kazdou dirou.at si skusi co to znamema byt zodpovedny a nest takovou zodpovednost .to umi napsat kazdy ze nas prekvapil vitr ze zapadu
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to je divne,cestovat o svatcich chteji take vsicni, tak holt chudaci strojvedouci musi do prace.spousta lidi musi doprace,aby zbytek naroda si mohl uzivat
2 odpovědi