Problém je v tom, že ekologičtí šílenci se shlédli v elektromobilech a ostatní vozidla cíleně ženou do šrotu. Nové auto jen těžko splní limit a když jde po čtyřech letech na první STK s najetými třeba jen 50000 km, tak teké záleží jaký benzin natankoval a bude stejně asi problém. Já děkuji všem pracovníkům STK, kteří dosud měli rozum a taková auta bez problémů pouštěli do provozu. Je třeba změnit legislativu a nikoliv posílat auta do šrotu!
Kolik autor článku asi s Wartburgem najezdil?! Wartburg měl tři tlumiče výfuku a proto ve výsledku byl tišší, než tehdy vyráběná auta. Spotřeba oleje byla stejná, nebo menší, než MB1000, protože celý motor byl na valivých ložiskách, takže se mísilo 1: 50. Po zahřátí proto nekouřil. Když jsem přijel tahem z Paříže, tak výfuk vypadal, jako bych tudy foukal piliny. Kroutící moment byl o polovinu vyšší, než MB1000. Fantastické pérování i využití obestavěného prostoru.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Takže připouštíte, že politické pronásledování se dělo také po roce 89!
5 odpovědí