Mistroval jsem v chemičce na směně pětatřicet let. Takže cosi o práci "vedoucího" vím. Vystartovat takhle na mně podřízenej, tak mu doporučím, aby si hledal jinou práci dobrovolně sám a sám začnu zkoumat, co by mi ho umožnilo z nějakého zákonného důvodu propustit, pokud by tedy v dohledné době nepřinesl přestupní lístek na jiný provoz, nebo oddělení ve fabrice. Nikdo není nenahraditelnej.
To jste teda pěkně namistrovanej když to tak čtu.
Jak se chcete řadit do pravého pruhu, když rychlostí 130 předjíždíte lehce roztrhanou kolonu kamionů jedoucích 110, když vás hned po zařazení začnou předjíždět týpci jedoucí 140 až 150 a už vás nechají mezi kamiony zavřeného?
Kdo má pocit že ve 110 ti je "zavřený" mezi kamiony, neměl by předjíždět vůbec - buď na to nemá auto a nebo neumí předjíždět.
Jo a pochůzkář na ulici, který dostane z velínu echo do vysílačky, že se mu tam blíží šílenec ve sporťáku, tak ať ho zastaví pomocí červené plácačky a píšťalky jak eisenboňák lokomotivu na nádraží.
Určitě ne, jak už tu někdo psal, podle RZ mohli snadno najít majitele a už na něj čekat doma pokud opravdu byl tak nebezpečný, že stálo za to ho pronásledovat. Navíc autem, které absolutně není stavěné na rychlou jízdu.
To si vždycky říkám při filmových automobilových honičkách, kdy divák s napětím fandí policíí stíhaným lumpům, kteří geniálně vykradli nějakou nedobytnou banku a zdrhají, s jakou lehkostí scénarista naordinuje bouračky s náhodně projíždějícími auty, kosení stolků i s hosty v předzahrádkách kaváren, průjezdy úzkými uličkami plné chodců, že je to vlastně hrozně cynické bavit se nad akcí nějakých filmových „hrdinů“ na pozadí brutality obyčejných lidí, i když je to filmová nadsázka. Resp., jak při sledování filmu divák rád fandí padouchům a je mu jedno, že to na zdraví i na životech odnáší úplně nevinní lidé.
Nakonec i ve zdejších komentářích to vypadá, že ten stíhaný řidič ve vytuněném autě, je vlastně pohodový šikovný chlapík a policajt je vrah.
Tak to ale reálně je, jediný kdo v této situaci zavinil smrt je policie - a to ne ani tak konkrétní přemotivovaný policista jako spíš jak je celý ten systém nastavený. Policie má spoustu jiných možností jak tohle řešit, všude jsou kamery atd.
Jedu 130 - 135 tak jak mohu někoho brzdit ??? Jedině magory a ty mám u prd.le. Za každých deset kiláků navíc na rok papíry a je po závodnících i když blb se vždycky najde. Zákon je zákon a my ho máme dodržovat !!! Tak to ve vyspělých zemích chodí.
Přesně! Třeba taková sanitka nemá co kam pospíchat, ať si hezky počká.
Nevím, jak funguje balíkovna jinde, ale u nás je výdejní místo na poště, omezená pracovní doba, jeden zaměstnanec, musím si vystát frontu.....
To si raději dvacku připlatím u jiné společnosti a dovezou mi to až domů...
U nás to třeba funguje vyborně, balíkovnu provozuje v licenci obec a fronta není nikdy. Ale je pravda, že většinou doručí i balík když jsem doma, asi nějaká anomálie.
Může mi někdo rozumně vysvětlit, v čem je problém? V obou směrech zůstaly zachovány dva pruhy. Na opravovaný úsek navazují tunely s 80, takže se reálně nekoná ani nijak katastrofální omezení rychlosti, jen se v jednom směru zpomalí už o chvilku dřív, zatímco ve druhém se o chviklu déle jede pomaleji. Ale i přes to je to pro české řidiče nepřekonatelný problém, který bez kilometrových kolon prostě nevyřeší. Proč?
Ten levý pruh je úzký, takže se každou chvíli najde někdo kdo se tam bojí projet nebo na poslední chvíli přijíždí do pravého. A když se najdou 3 takoví, tak je hned kolona jako fík.
Z článku plyne, že náš borec rychlost překročil dvakrát. Proto při druhém přestupku bylo uplatněné pravidlo, že při opakovaném překročení rychlosti se vozidlo odebírá již při překročení max. rychlosti o 20 km nižším, než “standardně”.
Kdyby hřešil jednou, auto by mu nejspíš zůstalo. Takto mu nejspíš nezůstane.
No ale to je pořád to první překročení jenom o 74 km/h a druhé o 54, což je i tak méně, ale tak možná to nebylo poprvé.
Teoreticky to může fungovat, pokud inovace lidí jako je Musk a nepochybuji ze postupne i spousty lidí v Číně umožní aby lidstvo jako celek stále bohatlo stejným tempem jako za posledních 50-100 let. Ale je potřeba se holt smířit s tím ze Evropě ve většině odvětví ujel vlak už teď - viz. např elektromobily - přestože to EU tlačí horem dolem tak to kde je největší přidaná hodnota - baterky - se vyrábí v Číně a možná částečně v USA.
Zrovna dneska se ve vleký rychlosti typuju nad 160 se nalepilo za mne do pulmetrový vzdálenosti prase v mercedesu, musel jsem to taky defakto strhnout do pravýho, kde jsem měl zatraceně málo místa, protože kousek předemnou vpravo bylo jiné a o něco pomalejší auto. BYl to ve velkým úleku hodně risky z donucení manévr.
Ten psychouš evidentně nehodlal ze stošedestáky zpomalit ani trochu.
Příště takový budu ignorovat a klidně se zezadu nechám tuknout. Když bude chtít konfrontovat, vysprejuju mu ksicht pepřákem.
no pokud jste nejel předtím kilometr v levém pruhu tak nevidím důvod proč uhýbat - normálně bych předjel to pomalejší auto a zařadil se zase doprava. Ale pokud někdo jede 5 km v levém, protože si myslí že už nikdo nemá jezdit rychleji, tak se nedivím že jsou lidi pak nervózní.
A to je úředník, který musí mít alespoň nějaké vzdělání, jenž o tom rozhoduje.
Jak by to asi vypadalo, kdyby o tom kde předjíždět rozhodovali ty tisíce blbců, kteří tam dennodenně jezdí. 😂
To je prave to, dnesni prumerny ridic se podiva na silnici, vidi prerusovanou caru a jede a jeste ne na plny plyn i kdyz tam nevidi. A pak se rozciluje ze nekdo predjizi pres plnou i kdyz to byl ve skutečnosti on, potazmo ten urednik kdo nekoho ohrozil.
Já jsem také motorkář a autem už moc nejezdím, ale idioty najdete všude. Jenom s Vámi nesouhlasím v těch zatáčkách. Hodně záleží na cestě, výhledu, kvalitě asfaltu, vašem autě a motorce.
Vzdycky bude auto v zatáčce rychlejší pokud to není nějaká Fabie nebo SUV, ale většina řidičů tak nikdy nepojede, to je pravda.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
U žádného článku jako je tento nesmí chybět onen známý vtip, takže ho přidám:
zaměstnanec: "Šéfe, chci přidat!"
šéf: "Tak pridejte!"