Před několika lety byla na lahve na šlehačku “svolávačka”. Proběhlo to tehdy médii. Problém byl přesně tento, trhaly se plastové hlavice a několik lidí po světě to vážně zranilo, nebo dokonce zabilo. Také jsem jí doma měl. Vyměnili ji tehdy v obchodě za kovovou. Pokud tedy někdo ještě má tuto plastovou verzi, silně doporučuji nepoužívat! Ideálně zničit, aby ji někdo zase za pár let nepoužil.
Slečně pak přeji brzké uzdravení a co nejméně následků.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vážení, jako pilot tohoto typu si dovolím lehce zaspekulovat. V popisku k jedné z fotografií jsem viděl zmínku, že letadlo mělo závadu na Antiskidu… to je takové letadlové ABS. Takovou závadu lze na nějakou dobu legálně odložit a letadlo může do opravy létat s určitými omezeními. Jedno z nich je, že piloti nemohou použít automatický systém brždění. Musí tedy zabrzdit nohama a to citlivě, protože v letadle není ten smyk pneumatik tak dobře cítit, jako třeba v autě. Takže ať to byla rána jaká chtěla, příčinou prasknutí všech pneu na hlavním podvozku bude spíš neumělecké brždění. Protože létání je o citu a umění. Viďte kluci z Ryanairu 😉
2 odpovědi