Pan Hřib jen sklízí plody úspěchu jeho vlastní strany, která pomohla schválit zrušení zkoušek pro výkon taxislužby. Nejen že jsou v Praze desetitisíce řidičů taxíků, kteří o svém řemesle nemají vůbec žádné ponětí, ale také zdržují svým stylem jízdy ostatní řidiče, také způsobují mnoho dopravních nehod. Nechává zde působit nadnárodní aplikace, které doslova svými podmínkami zotročují řidiče převážně z ciziny, kteří chybí na úplně jiných pracovních postech.
Zkostnatělý stavební zákon a spekulanti vyhrotili ceny nemovitostí do nesmyslů. Lidé dávají za bydlení skoro všechen příjem. Mladí lidé nezakládají rodiny, protože na to nemají. Ve velkých městech chybí zaměstnanci, protože nemají na to tam žít. Radnice hážou klacky pod nohy dojíždějícím, místo aby budovaly záchytná parkoviště. Koneckonců i ten stát by se mohl probudit a začít stavět byty nejen pro policisty, hasiče a učitele, ty by měl v první řadě pořádně zaplatit.
Tohle bohužel už dávno není žádná novinka. Ničíme si ekonomiku podporou levné práce, spíše novodobé otročiny, ze které navíc málokdo odvádí daně. Neuvědomujeme si, že tím zároveň snižujeme hodnotu vlastní práce podporou inflace. Prvoplánové myšlení nás dovede akorát do pekel. Praha je ucpaná, taxikářů je 4x víc, než před zrušením zkoušek. Zákazník jede levně, ale ve spánku dýchá zplodiny a poslouchá hluk aut celou noc, protože řidič, co ho vezl musí dělat 20 hodin denně, aby se uživil.
Každý by si měl zkusit být živnostníkem, aby věděl, co to obnáší. Ti, co nadávají na živnostníky, mohou být jen rádi, že se nechceme s naší pracovní morálkou stát zaměstnanci, protože by mohli mnozí z nich přijít o práci. Jak asi začínaly firmy, co dnes zaměstnávají lidi,dávají jim jistotu platu a proplácejí několik týdnů nicnedělání v roce. Většinou byl u zrodu nějaký živnostník, který si musel vzít úvěr na nářadí, dílnu, atd. To si asi nikdo z těchto lidí neuvědomuje.
Tak v prvé řadě by řidič měl mít v hlavě mozek a podle dopravní situace vyhodnotit vhodnost manévru, bohužel je toto klasický případ vyděšeného řidiče, který se snaží dostat do cíle přes mrtvoly, zavře oči a ono to nějak dopadne. Řidiči už dávno nejsou motoristi, chybí jim slušnost a hlavně soudnost za volantem
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle mě, co jezdím denně v pražském provozu, je problémů mnoho a budu jmenovat jen některé. Například v centru sídlí mnoho firem a nové kancelářské budovy mají dostatek parkovacích míst v garážích, což znamená, že mnoho pohodlných zaměstnanců, kteří by ani nemuseli, jezdí svými a služebními vozy na náklady zaměstnavatele do práce a z práce byť jen pár kilometrů. Další problém spatřuji v dopravní obsluze taxislužby, jíž jsem sám součástí, a to v tom, že uvolněním legislativy a zrušením zkoušek z místopisu a místní působnosti pro taxikáře dnes dělá řidiče každý druhý, co nemá způsobilost pro svou práci. Výsledkem jsou desetitisíce řidičů, kteří pomateně bloudí otrocky sledujíc navigaci zdržují provoz, nemluvě o jejich extrémní nehodovosti. Další z mnoha problémů jsou různé úpravy a sjednocování jízdních pruhů například s tramvajovým pásem, kde se auta a tramvaje slučují, což vede k tomu, aby se akorát navzájem blokovaly. A tak bych mohl dál a dál pokračovat...P.S. Tramvaje na Václaváku budou podle mě akorát další průs..švih v plynulosti dopravy a jak rád bych se mýlil, protože to stálo opět hodně našich peněz
2 odpovědi